Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Markafoni’de yeniçağ mağazacılığı… / New age merchandizing in Markafoni …

16.11.2016 - 11:44

Türkiye’nin ilk ve lider özel alışveriş sitesi Markafoni, omnichannel stratejisinin bir parçası olarak açtığı Zorlu AVM Mağazası’nda kullanılan Mağaza İçi Analiz Platformu ile cirosunu ve verimliliğini artırdı. Sensormatic tarafından sunulan bu özel çözüm ile mağazadaki müşteri davranışlarını analiz eden ve bu doğrultuda aksiyonlar alan Markafoni, kısa sürede personel giderlerinde yüzde 17 tasarruf sağlarken, yaptığı özel kampanyalarla aylık 5 kata kadar ciro artışı sağladı. 
Müşteri memnuniyetini etkileyen birçok verinin analizini, yüksek doğruluk oranıyla yapabilen, mağazanın satışlarına ve verimliğine doğrudan pozitif etki yapan Sensormatic Mağaza İçi Analiz Platformu; reyon yerleşiminden, personel optimizasyonuna, kampanya stratejilerinden, vitrin tasarımına kadar, müşteri memnuniyeti odaklı mağaza yönetimi için kapsamlı, anlaşılır ve doğru yol haritaları sunuyor.
Markafoni de kullanılan Mağaza İçi Analiz Platformu’nu değerlendiren Sensormatic CEO’su İsmail Uzelli, “Sanal dünyadaki başarısını fiziksel mağazalara da taşımak isteyen Markafoni, bu platform ile Zorlu AVM’deki mağazasında istediği başarıyı kısa sürede yakaladı. Hem tasarruf hem de ciro artışı beraberinde geldi. Mağaza içi analiz platformunun kar marjlarının giderek düştüğü perakende sektörüne yeni bir soluk getireceğine inanıyorum. Operasyonel giderleri azaltırken, ciroda artış sağlayan platformun Markafoni’de yarattığı katma değer de bunun en büyük göstergesidir” dedi.

 

Being the first and leading private shopping site of Turkey, Markafoni increased its turnover and efficiency through Inter-store Analysis Platform used at Zorlu AVM Store it opened as a part of its omnichannel strategy. Analyzing the customer behaviors in store and taking actions accordingly via this special solution provided by Sensormatic, Markafoni saved 17 percent in personnel costs in short time and also increased its turnover up to 5 times monthly with the help of special campaigns it conducted. 
Being able to conduct analysis of many data that effect customer satisfaction with high accuracy and directly creating a positive impact on the sales and efficiency of the store, Sensormatic Inter-store Analysis Platform offers comprehensive, understandable and correct road maps for the customer-focused store management from department settlement, to personnel optimization, campaigning strategies and shop window design.
Analyzing the Inter-store Analysis Platform used at Markafoni, Sensormatic’s CEO İsmail Uzelli said: “Wanting to carry its success in the virtual world to the physical stores as well, Markafoni achieved its desired success with this platform through the store located at Zorlu AVM. Both saving and turnover increase were actualized. I believe that inter-store analysis platform will bring in new life to the  retail  sector, in which profit margins drop. The added value this platform provides for Markafoni while decreasing operational costs and providing increase in turnovers is the biggest indicator of this”.

playpark

Yukarı