Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Mağazalaşma Sürecimize Devam Edeceğiz

07.03.2018 - 13:57

2018 YILININ SEKTÖR AÇISINDAN VERİMLİ GEÇECEĞİNİ İFADE EDEN BUKA GENEL MÜDÜRÜ GAMZE STÖGER, “2018 SONUNDA YURT İÇİNDE 25 MAĞAZAYA ULAŞMA HEDEFİNDEYİZ. YURT DIŞINDA DA BAYİLİKLE BÜYÜMEYİ HEDEFLİYORUZ” AÇIKLAMALARINDA BULUNDU.

“YIL SONUNDA 25 MAĞAZA HEDEFİNDEYİZ”

2017 sonu itibariyle 2’si kendilerine ait, 8’i bayi mağazası olmak üzere toplam 10 mağazayı faaliyete geçirdiklerini dile getiren Buka Genel Müdürü Gamze Stöger, “Ürünlerimiz müşterilerimizle buluştukça olumlu geribildirimler heyecanımızı daha da artırdı. 2018 sonunda yurt içinde 25 mağazaya ulaşma hedefindeyiz. Yurt dışında da bayilikle büyümeyi hedefliyoruz” dedi. 

EKONOMİK VE SİYASİ OLAYLAR TÜM SEKTÖRLERİ İLGİLENDİRİYOR

Stöger, “Çok hızlı değişen bir gündemimiz var. Ekonomik ve siyasal olaylar ile döviz kurlarındaki ani değişimler sadece perakende sektörünü değil tüm sektörleri yakından ilgilendiren önemli dinamikler. Bu gibi durumlarda daha temkinli bir şekilde hareket etmenin önemli olacağını düşünüyoruz” ifadelerinde bulundu. 

2017 SEKTÖRÜN YENİDEN ŞEKİLLENDİĞİ BİR YIL OLDU

2017 yılının bir önceki yıla göre iyi geçtiğini ifade eden Stöger, “Mobilya sektöründe artık üretim hacmini artırmanın yanında tasarıma da ağırlık veriliyor. 2017 yılının ise sektörün yeniden şekillendiği ve daha da çok gelişeceği bir yıl olduğunu ifade edebiliriz” dedi.
Stöger, “Tek bir mağaza ile başladığımız 2017 yılı bizim için önemli gelişmelerin olduğu bir yıl oldu. Henüz çok yeni bir marka olmamıza rağmen, 10 mağazamızı faaliyete geçirdik. Yurt dışından da bayilik talepleri aldık. 2017 yılında elde ettiğimiz kazanımlar bize 2018 çalışmalarımız için güç verdi. İlk günkü heyecanımızla çalışmalarımızı daha da yoğunlaştırarak devam ediyoruz” diyerek konuşmasına devam etti.

TRENDLERİ TAKİP EDEREK BAŞARIYI YAKALAMAK MÜMKÜN

Perakende sektörünün geleceği ve markaların sürdürülebilirliği adına görüşlerini bildiren Stöger, “Günümüzde artık çok hızlı gelişen dünya trendleri ve değişen müşteri ihtiyaçları var. Teknolojik gelişmelere ve yeni kuşağın beklentilerine ayak uydurmak artık firmaların olmazsa olmazı haline geldi. Mobilya sektöründe de dünyada markalaşabilmek için artık sadece kaliteli ürün üretmek yeterli olmuyor. Yeni nesillerin beklentilerini iyi anlayarak hem inovatif hem de fonksiyonel ürünleri ulaşılabilir fiyatlara sunan markalar başarıyı yakalayacak. Başarılı marka olabilmenin kuralının ise iyi bir müşteri ilişkileri yönetiminden ve gelişen dünyanın trendlerini takip edebilmekten geçtiğine inanıyoruz” diye belirtti.

“2018 YILINDA BEKLENTİLER OLUMLU YÖNDE”


2017 yılında bir önceki yılın toparlanma dönemini yaşadıklarını söyleyen Stöger,2018 yılı için de beklentilerin olumlu yönde olduğuna değindi.  
Buka Genel Müdürü Gamze Stöger konuşmasına şu sözlerle son verdi:
“Sektörün önde gelen dernek ve kurumlarının yaptığı açıklamaya göre; 2018 yılı itibariyle perakende sektörünün çift haneli büyümesi bekleniyor. Yapılan bu öngörüler doğrultusunda yılın sektörümüz açısından verimli geçeceğini ifade edebiliriz. Buka olarak bizler de mağazalaşma sürecimize devam edeceğiz.”

playpark

Yukarı