Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

LOVE MY BODY PERAKENDE ZİNCİRİ OLMAYI HEDEFLİYOR

19.12.2018 - 15:56

LOVE MY BODY MARKA KURUCUSU ZEHRA IŞIK: “2019 YILINDA BÜYÜME HEDEFİMİZ YÜZDE 40 OLACAK.”

Mevcut diğer perakende zincirlerine göre Love my body’nin güçlü yanları neler? 
Love my body perakende zincirimiz, Adil Işık Grup bünyesinde 2008 yılında kuruldu. Türkiye ve Ortadoğu coğrafyası da dahil önemli lokasyonlarda toplam 40 mağazaya sahip, 2017 yılında satış hacmi yüzde 100 artan, bizim değerli ve en genç markamız. Tamamen  kadın modasının ihtiyacı ile doğan rakipsiz markamız Love my body’de 34-50 beden aralığında günlük kıyafetlerden gece kıyafetlerine kadar alternatifler mevcut, her bedende şıklığı savunan markamızın sloganı da “sev kendini”. En büyük gücümüz tasarım odaklı olmamız ve hizmet anlayışımız. Dolayısıyla da sektörde farklılaşıyoruz. Hizmet kalitemizi ve tasarım gücümüzü her zaman öne çıkartmayı planlıyoruz. 

2019 yılı büyüme beklentileri ve bu anlamda yurt içi ve yurt dışında uygulanan stratejiler nelerdir?
2019 yılında stratejimiz marka anlayışımıza uygun yeni mağazalar açmak, mevcut mağazalarımızı büyüterek verimliliğimizi artırmak olacak. 2019 yılında büyüme hedefimiz yüzde 40 olacak. Ayrıca 2025 yılına kadar 55 adet, toplam 100 mağazalı bir perakende zinciri olmayı hedefliyoruz. 
Online satışın önemi nedir, nasıl yapılmalı?
E-ticaret’in günümüzdeki önemi yadsınamaz. İhtiyaçlarınızı kısa sürede bir tık sayesinde online satış işlemi üzerinden karşılamak büyük kolaylık sağlıyor. Ürününüzü alacağınız internet sitesinin güvenli alışveriş için sağladığı yöntemler oldukça önem taşıyor. Online satış kanalımız perakende ciromuzun yüzde 4’ünü oluşturuyor. Love my body markamızda da ortalamamız bu bantlarda seyrediyor.

Türkiye hazır giyim sektörü ne durumda?
Türkiye’ de hazır giyim sektörü gözle görülür bir yükseliş göstermekte. Yerli üretim çok fazla alanda yer almakta, kalite seviyesi ve memnuniyet üst düzeylerde fakat sürekli indirim algısı sektörü zorluyor. Biz marka olarak 10 yıldır belirlenmiş olan indirim dönemlerinde indirime giriyoruz, müşterilerimizden de çok olumlu tepkiler alıyoruz. Sektörün de bunu uygulaması geleceği açısından önemli. Bunun dışında sektördeki yerli ve yabancı firmalarla güzel bir rekabet mevcut. 

Love my body’nin sosyal sorumluluk projelerine verdiği öncelik nedir?
Markayı deneyimleyenlerin Love my body ile samimi bir bağ kurduğunu fark ettik. Markamızın DNA’sında saf sevgi, olduğun gibi kendini sev mesajı ve kadına güç vermesi var. Bu güç, markamızın günümüz perakendesinde daha hızlı büyümesini sağlıyor. Marka stratejimizde fazlasıyla sosyal sorumluluk projelerine yer veriyoruz, özellikle kadın ve çocuk temalı STK’lar bizler için ön planda. Çünkü biliyoruz ki sevgi paylaştıkça çoğalır ve bizim markamızın adında sevgi var.

n

Yukarı