Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

LAV'ın yenilikçi 2017 konseptleri

20.02.2017 - 10:51

Cam endüstrisinin yenilikçi markası LAV, Almanya’nın Frankfurt kentinde düzenlenen sektörün en büyük organizasyonlarından Ambiente Fuar’ında büyük ilgi gördü. 

Camı yenilikçi ve estetik tasarımla buluşturan LAV, 10-14 Şubat tarihleri arasında Almanya’nın Frankfurt kentinde düzenlenen Ambiente Fuarı’nda yerini aldı. Fuara katılan 220’den fazla markanın arasında; Rustik Maviler, Romantik Lüks, Toprağın Işıltısı ve Tropikal Kokteyl temalı koleksiyonlarıyla yenilikçi ürünlerini sergileyen LAV, 2017 trendlerini hissettiren bu 4 yeni konseptini ilk kez, sektörün en yenilikçi fuarında tasarım severlerle buluşturdu. LAV ayrıca fuardaki yeni standında, katılımcılara Blippar uygulaması üzerinden benzersiz bir sanal gerçeklik deneyimi de sundu.

LAV 4 TREND KONSEPT SERİSİNİ AMBİENTE FUARI’NDA SERGİLEDİ
Konusunda dünyanın en önemli organizasyonlarından olan Ambiente Fuarı’nda kaseler, kulplu bardaklar, mini servis tabakları, yeni kristalin kadeh serileri, sürahi ve karaflardan oluşan en yeni tasarımlarını sergileyen LAV’ın, 2017’nin 4 trend konseptine uygun yeni ürünleri büyük ilgi gördü. Rustik Maviler (Rustic Blues) konseptiyle LAV, ürünlerinde mavinin dinginliği ve grinin sadeliğini buluşturuyor. Rustik stil, evlere aile sıcaklığını ve samimiyetini yansıtıyor. Romantik Lüks (Soft Luxury) konsepti, altın ve gümüşün klasikleşen şıklığını, teknolojik ürünlerle hayatımıza giren pembe altınla renklendiriyor. Mat yüzeylerle birleşen metalik ışıltı, sofralarda sade bir şıklık ve yenilik arayanların vazgeçilmezleri arasında yerini alıyor. Toprağın Işıltısı (Terracotta Shine) konsepti ise tabiatın sunduğu doğal renk paletine ışıltı kazandırarak, sofralara doğadan gelen bir yenilik katıyor. Örgü ve hasır dokularla zenginleştirilen bu renkler, doğa ile modern hayatı buluşturarak evlere özgün, yenilikçi bir stil katıyor. Son olarak Tropikal Kokteyl (Tropical Juice) konsepti ise LAV’ın yılın trend rengi yeşilin canlı tonları ile sıcak renkleri birleştirerek, egzotik bir dünyanın kapılarını araladığı ürünlerden oluşuyor.

LAV BLİPPAR UYGULAMASI İLE ÜRÜNLERİNİ ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK BOYUTUNA TAŞIDI
Sofra camı dünyasında yenilikçi tarzın çağdaş üreticilerinden LAV, artırılmış gerçeklik uygulaması Blippar ortaklığıyla gerçekleştirdiği dijital proje sayesinde inovatif atılımlarına bir yenisini daha ekledi. Özgün ve şık tasarımlarıyla evleri renklendiren LAV’ın 10-14 Şubat tarihleri arasında gerçekleşen Ambiente Fuarı’nda tasarım severlerle buluşturduğu 4 farklı koleksiyon, Blippar uygulaması ile interaktif hale geldi. LAV, ürünlerinin istenilen renk ve desen içerisinde görünebilmesini sağlayarak, sipariş süreçlerini de kolaylaştıran artırılmış gerçeklik uygulaması Blippar'la, fuardaki konuklarına benzersiz bir deneyim yaşattı.

LAV BLİPPAR UYGULAMASIYLA SOFRA CAMINA YENİLİK KATIYOR!
2011 yılında Londra’da Ambarish Mitra ve Omar Tayeb tarafından kurulan Blippar, Kasım 2014'ten bugüne Blippar Türkiye A.Ş. olarak Türkiye’de artırılmış gerçeklik teknolojisini sunuyor. Artırılmış gerçeklik uygulaması Blippar, gerçek dünyadaki nesneleri, dijital dünyadaki ses, görüntü ve animasyonlar ile birleştirerek, zenginleştirilmiş bir içerik sunuyor. 2017 yılında yaklaşık 2,5 milyar cihazda olması beklenen ve ücretsiz sunulan Blippar uygulamasının LAV'la ortaklaşa gerçekleştirdiği projesi, sofra camı sektöründe 3D uygulama ile dünyada ilk olma özelliği taşıyor. Tasarım severlerin kendilerini adeta içinde yaşıyormuş gibi hissedeceği 3 boyutlu içeriklere erişilebileceği Blippar uygulaması ile LAV ürünlerini istenilen dekor ve konseptin içerisine yerleştirmek ve dilenen renk seçeneğiyle renklendirmek mümkün.

GGG

Yukarı