Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

KOKU VE MÜZİK MAĞAZA İÇERİSİNDE KALİTELİ ZAMAN GEÇİRMEYİ SAĞLIYOR

14.08.2018 - 15:18

WATSONS TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ M. METE YURDDAŞ, MAĞAZALARDA KENDİLERİNİ RAHAT HİSSEDEN MÜŞTERİLERİN ALIŞVERİŞLERİNİN DE BİR O KADAR KEYİF İÇERİSİNDE VE UZUN SÜRDÜĞÜNÜ BELİRTTİ.

ATMOSFERE BAĞLI OLARAK MEKANDA GEÇİRİLEN SÜRE DEĞİŞİYOR 
Mağaza içerisindeki bazı unsurların (koku, müzik, vitrin dekorasyonu) müşteri çekimine etkisi büyük. Siz, mağazalardaki bu atmosferin müşteri çekimi ve satın alma üzerindeki etkisini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Müşteriler mağazalarda kendilerini ne kadar rahat hissediyorlarsa alışverişleri de bir o kadar keyif içerisinde ve uzun sürüyor. Kendimizi nerede konforlu ve mutlu hissedersek o mekanda geçirdiğimiz vakit ve o andan aldığımız keyif de bir o kadar artıyor. Müziğin; ruhumuzu dinlendiren, yüzümüzü güldüren ve enerji veren hayatımızın çok önemli bir parçası olduğunu söyleyebiliriz. Bu nedenle Watsons olarak, misafirlerimizin mağazalarımızda geçirdiği zamanın kalitesini çok önemsiyoruz ve bunun bir parçası olan müziğe de büyük özen gösteriyoruz. 

“MÜŞTERİLERİN İYİ HİSSETMESİNE YARDIMCI OLUYORUZ” 
Bu konu üzerine ne gibi çalışmalar yapıyorsunuz? 

Watsons olarak mottomuz “Look good feel great”. Markamızın varoluş amacını temsil eden bu mottoda olduğu gibi esas hedefimiz; yalnızca müşterilerimizin güzel göründükleri anlarda yanlarında olmak değil, aynı zamanda onların kendilerini iyi hissetmelerine de yardımcı olmak. Buradan yola çıkarak mağazalarımızda genel olarak herkes tarafından beğenilen, yabancı popüler müziklere yer veriyoruz. Müzik listelerimizi her ay düzenli olarak güncelleniyor ve bu sayede sürekli yeni kalmasını sağlıyoruz. 

HOŞ BİR MÜZİK, GÜZEL BİR KOKU…
Marka kimliğine uygun bir koku ya da müzik müşteride nasıl bir algı oluşturuyor?

Müzik ve koku doğrudan duyu organlarımıza hitap eden kavramlar olduğu için sosyal yaşamımızda büyük önem taşıyor. Mağazalarda uzun süre geçiren misafirlerin aklında hoş bir müzik, güzel bir koku bırakmak markanın kendisini ne kadar önemsediğini de gösteriyor. 

Mağazanızda oluşturduğunuz bu atmosfer sizi satış hedeflerinize ulaştırıyor mu?
Olumlu bir etkisi olduğunu söyleyebilirim. Sonuçta kendinizi mutlu ve iyi hissettiğiniz yerlere hep gitmek istersiniz. 

playpark

Yukarı