Ana içeriğe atla

d's

 

MALLREPORT

KOÇTAŞ’IN YENİLENEN CEVAHİR MAĞAZASI AÇILDI

30.03.2018 - 17:14

LEVENT ÇAKIROĞLU:“SEKTÖRÜNÜN GÜÇLÜ LİDERİ KOÇTAŞ, DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE DE PERAKENDECİLİK ALANINDA BAŞARI ÖRNEKLERİNDEN BİRİ”

Ev geliştirme perakendeciliğinin lider kuruluşu Koçtaş, bir yandan açtığı yeni mağazalarla tüketicilerle buluşurken bir yandan da mevcut mağazalarını yenileyerek müşteri deneyimini en üst noktaya çıkarıyor. İlk açılışı 2005 yılında gerçekleştirilen Koçtaş Cevahir mağazası, yenilenerek ilham veren ve son derece kolay alışveriş imkânı sunan yeni tasarımıyla tüketicilerle buluşuyor. 30 Mart’ta yeniden açılan mağazanın açılış törenine Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, Koç Holding Gıda, Turizm, Perakende Grubu Başkanı Tamer Haşimoğlu ve Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu katıldı. Davetliler, kurdele kesiminin ardından mağazayı gezdi.

Açılışta konuşma yapan Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu Cevahir mağazanın kendisi için ayrı bir öneme sahip olduğunu, 13 sene önce Koçtaş Genel Müdürü olarak açılışını gerçekleştirdiği mağazanın yenilenmesi vesilesiyle düzenlenen törende bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade etti. Koçtaş’ın, 20 yılı aşkın uzmanlığıyla organize perakende sektöründe, ev geliştirme pazarının lideri olmayı sürdürdüğünü söyleyen Çakıroğlu: “Koçtaş, lider olmanın sorumluluğuyla dünya çapındaki trendler, çağın gerekleri ve sürekli değişen, dönüşen müşteri beklentileri doğrultusunda kendisini geliştiriyor, yeniliyor. Koçtaş Cevahir mağazası da bu yenilenme sürecinin başarılı bir örneği. Koçtaş, bundan 3 yıl önce büyük bir dönüşüm sürecine girdi. Son 3 yılda yapılan 80 milyonluk yatırım ile de Koçtaş mağazalarının yüzde 70’inde dönüşüm tamamlanmış oldu. Yenilenen mağazaların finansal performansındaki artış, bu dönüşümün tüketiciler nezdinde de olumlu karşılandığını gösteriyor” dedi.

 

Koçtaş’ın uzun yıllardır insan kaynağına, müşteri memnuniyetine, hizmet kalitesine ve iş modeline yatırım yaparak liderliğini pekiştirmeye devam ettiğini vurgulayan Çakıroğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Koçtaş, hem büyük hem de küçük formattaki mağazaları ve dijital satış kanalları ile müşterilerine çoklu kanaldan en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarına hız verdi. Müşteri odaklı iş modeliyle Koçtaş, Koç Topluluğu’nda yürüttüğümüz Dijital Dönüşüm programının perakende sektöründeki başarı örneği.”

 

Koç Holding Gıda, Turizm, Perakende Grubu Başkanı Tamer Haşimoğlu açılışta yaptığı konuşmada Koçtaş’ın 19 ilde 250 bin metrekare satış alanı ve 3 bini aşkın çalışanıyla, tüm yaşam alanlarını güzelleştirecek ürün ve hizmetleri uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturduğunu söyledi. Dünya genelinde iş yapma biçimlerinin önemli bir değişim geçirdiğini belirten Haşimoğlu, bu değişim rüzgârını arkasına alan Koçtaş’ın, müşterilerine daha iyi bir hizmet deneyimi yaşatmak amacıyla mağazalarını yenileyerek, dönüştürdüğünü vurguladı. Koçtaş’ın Topluluk içindeki önemine de dikkat çeken Haşimoğlu: “Koç Topluluğu’nun en köklü markalarından biri olan Koçtaş, Holding nezdinde Koç360 olarak adlandırdığımız müşteri stratejisine direkt katkı yapabilen çok önemli bir konumda” dedi.

 

Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ise yaptığı konuşmada ‘Müşteri Odaklı Kültür Dönüşümü’ programı ile alacakları her aksiyonu önce müşterilerini düşünerek planladıklarını söyledi. Özpamukçu: “Müşterilerimizde uzun vadeli bir memnuniyet sağlamak için onların davranışlarının nelerden etkilendiğini bilmek, onları iyi anlamak gerekiyor. Koçtaş olarak biz de, tüm iş yapış biçimlerimizi müşterimizi merkeze alarak kurguluyoruz. Buradan hareketle 2015 yılında mağazalarımızda önemli bir dönüşüm başlattık. Yeni mağazalarımızı belirlediğimiz formata uygun açarken, mevcut mağazalarımızı da sırayla müşterilerimizin beklentilerini dikkate alarak yeniliyoruz. 2017 yılında 3 önemli mağazamız olan Kartal, Ankamall ve Vialand’in dönüşümlerini tamamlarken, yeni mağazamız Emaar’ın da açılışını gerçekleştirdik” dedi. Yenilenmiş mağaza formatında, müşterilerin mağaza içi yolculuğunun kategoriler arasından geçerek sağlandığını belirten Özpamukçu sözlerine şöyle devam etti; “Belirginleştirdiğimiz ana koridor ile birlikte, tüm kategorileri kendi içinde birer dükkân haline getirerek, tüm alanları müşterimize dokunacak ve ilham verecek şekilde tasarladık. Mağaza girişinde dekoratif kategorileri konumlarken, ana koridor üzerinde showroom alanları oluşturduk. Farkı kendi gözleriyle görmeleri için, müşterilerimizi yenilenen Cevahir mağazamızı ziyaret etmeye davet ediyorum.”

Koçtaş Cevahir Mağaza açılışına özel kampanya

Koçtaş, yenilenen Cevahir mağazasının açılışına özel bir kampanyayı da müşterileriyle buluşturuyor. 30 Mart-30 Nisan tarihleri arasında, Koçtaş Kart ile Cevahir mağazadan farklı günlerde yapılacak 75 TL ve üzeri ikinci alışverişte ilgili Koçtaş Kart’a 20 TL puan yüklenecek. Kazanılan 20 TL puan, 31 Mayıs 2018 tarihine kadar Cevahir mağazada yapılacak alışverişlerde kullanılabilecek.

d's

Yukarı