Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Kiğılı Çağın Trendi Dijitalin Peşinde

15.12.2016 - 13:44

Moda perakendesinin kurucuları arasında yer alan Kiğılı bu yıl 2016-17 Kış kreasyonu ve #DegisimKigilida  sloganıyla erkek modasına
yeni bir soluk getirdi.

Perakendenin öncü markası Kiğılı, 2016-17 Kış Koleksiyonu’nda stil sahibi şehirli erkeğin güçlü, yenilikçi yanını ortaya çıkaran tasarımlarıyla dikkat çekiyor. Geleneksel çizgilerin modern dokunuşlarla kuvvetlendirildiği koleksiyonda, doğal tonlar, yoğun maviler ve zengin sonbahar tonları ön plana çıkıyor. Dünya trendlerini yansıtan geometrik tekrarlı ve dama desenler bu sezon erkek giyiminde maskülenliğin dışa vurumunu yansıtıyor. Kiğılı erkeğinin tutkuyla bağlanacağı koleksiyonda daha sportif, daha genç ve zengin renk tonlarıyla benzersiz bir görünüm yaratan “slim fit” kalıplar dikkat çekiyor. Ceketlerden pantolonlara, gömleklerden yeleklere tüm ürün gruplarına yansıyan grafik dama, geometrik tekrarlı desen ve devetüyü, gri ve lacivertin açıktan koyuya doğru giden renk tonları koleksiyonun güçlü, modern ve genç duruşunu destekliyor. Yeni sezonun kumaş trendi “kaşmir”, “kadife”, “yün” ve “patchwork” görünümlü yüzeyler Kiğılı’da şık tasarımlara dönüşerek hem ofiste hem de günlük hayatta rahat kullanım sağlıyor. Kiğılı, bugün Türkiye genelinde 67 ilde, 225 mağaza ile müşterilerine kaliteli hizmet vermeye devam ediyor.
Perakende sektöründe birçok ilke imza atmış Türkiye’nin erkek giyim markası Kiğılı, yine bir ilkle müşterilerine Facebook Dükkan’dan alışveriş yapma imkanı sunuyor. Dinamik yapısı ile sosyal medyada farklı kanalları aktif olarak kullanan Kiğılı, Türkiye’de ürün etiketleme yöntemi ile Facebook üzerinde satış yapan ilk erkek giyim markası olma unvanını elde etti. Kiğılı aynı zamanda Instagram’ın Insta Stories özelliğini kullanarak satış yapan ilk markalardan biri oldu. Türkiye genelinde 67 ilde, 225 mağaza ile müşterilerine verdiği kaliteli hizmeti dijitale de taşıdı. 
Son yıllarda rahat ve spor koleksiyonları ile dikkat çeken Kiğılı, dünya trendlerini takip eden tasarımları ile hazırladığı yeni imaj videosunu #DegisimKigilida sloganı ile yayınladı. #DegisimKigilida sloganı ile hazırlanan videoda 10 yetenekli dansçı, tüm zamanların en çok sevilen şarkılarından olan Vaya Con Dios grubunun hareketli ve keyifli “Nenanana” şarkısının Kiğılı uyarlaması ile performans sergiliyor. Üç haftada 3 milyon 500 bin izlenme sayısına ulaşan Kiğılı’nın yeni imaj videosu hem internet sitesindeki trafiği 3 katına çıkardı hem de ciroya yüzde 50 oranında artışla etki etti.

playpark

Yukarı