Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Keyifli alışverişin adresi Shuev büyüme hedeflerini hızla gerçekleştiriyor / Shuev, the address for enjoyable shopping, Fulfils Its Growth Targets Rapidly

16.11.2016 - 11:48

2015 yılında ilk mağazasını Doğuş Grubu’na ait Gebze Center AVM’de açan Shuev, Bayraktar İnşaat Tuzla Viaport Marina’da ikinci mağazasını, Esas Holding 41 Burda’da üçüncü mağazasını ve yine Bayraktar İnşaat’ın Viaport Asia Alışveriş Merkezi’nde ise  dördüncü mağazasını açarak bir sene içinde dört mağazaya ulaştı.
Yer alacağı projeleri büyük bir titizlikle seçerek inandığı AVM’lerde yer almaya özen gösteren marka şimdiye kadar aynı lokasyonda bilinirliğini artırma hedefinde iken şu anda İstanbul ve diğer illerde mağaza sayısını artırmayı kısa dönemli planlaması içine aldı. Bu bağlamda AVM’lerden markalarına gelen yoğun talepler içinden marka kimliklerine ve müşteri profillerine uygun farklı projeleri değerlendirmeye devam ediyor.


KONSEPTİNE YENİ ÜRÜNLERİ VE KATEGORİLER EKLEMEYE DEVAM EDİYOR. 
400’er metrekarede on binlerce yerli ve ithal ürünü bir arada sunan mağaza konsepti ile sektöre yeni bir soluk getiren Shuev Mağazaları AVM’lere kattığı değeri mağazalarındaki yoğun müşteri trafiği ile hemen belli ediyor. Müşterilerinin ihtiyaçlarına çözümler sunmak hedefi ile ev dekorasyon, aydınlatma, mutfak, banyo ve bahçe kategorilerine çok yakında tencere ve tava, elektrikli pişiriciler, içecek hazırlama, süpürge, gıda hazırlama, ütüleme ve kişisel bakım kategorilerini de ekliyor.


METREKARELER DAHA DA BÜYÜYECEK!
Shuev büyüme stratejisi içine büyük metrekareli yeni mağaza konseptini de ekledi. Yeni projesi kapsamında daha çok marka ve daha fazla ürün alternatifini bir arada sunabileceği bin metrekare ve üzeri yeni mağaza konsepti için çalışmalarına hızla devam ediyor. Marka öncelikle İstanbul’da olmak üzere tüm Türkiye de büyük metrekare AVM mağazası projesini gerçekleştirmek için görüşmelerini hızlandırdı.


İTHALATLA FARKLILAŞMAYA DEVAM!
Shuev, farklılık arayışında olan müşterilerinin ve zevklerine hitap eden ürünleri takip ettikleri trend fuarlardan ithal ettikleri ürünlerle karşılıyor. Maison Object, Ambiante ve Trend başta olmak üzere Uzakdoğu ve Avrupa’daki fuarlardan özenle seçilmiş ürünlerle ev dekorasyonunda ürün boşluğunu dolduruyor.

 

 

Having opened its first store in 2015 in Gebze Centre Shopping Mall owned by Doğuş Group, Shuev opened its second store in Bayraktar İnşaat’s Tuzla Viaport Marina, its third store in Esas Holding 41 Burda and its fourth store in Bayraktar İnşaat’s Viaport Asia Shopping Mall. It opened four stores within a year. 
Brand, which carefully selects the projects and shopping malls in which it will open its stores has had a target of increasing its popularity in the same location so far. However, it has recently had a target of increasing the number of its stores in İstanbul and the other cities in the short term. In this regard, it continues its evaluations for different projects, which are appropriate for its brand identities and customer profiles among many intensive demands coming from the shopping malls for its brands.


IT CONTINUES ADDING NEW PRODUCTS AND CATEGORIES TO ITS CONCEPT. 
Shuev Stores which bring a fresh breath to the sector with the help of its concept providing tens of thousands domestic and foreign products on an area of 400 square meter instantly indicate the value which they contribute to the shopping malls through their intensive customer traffic. With the target of providing solutions for the needs of their customers, it will soon add kitchenware, electric cookers, beverage preparation tools, sweepers, food preparation tools, ironing tools and personal care categories in addition to home decoration, illumination, kitchen, bathroom and garden categories.


SURFACE AREAS WILL BE EXPANDED FURTHER!
Shuev added a new store concept having a large surface area within its growth target. It continues its studies for a new store concept having an area of more than one thousand square meters in which it will be able to provide more brands and more product alternatives within the scope of its new project. It accelerated its meetings in order to launch its shopping mall project having the biggest surface area, first in İstanbul then across Turkey.


KEEPING ON BEING DIFERENT THROUGH IMPORT !
Shuev meets the requirements of its customers who are in search for different things through its products, which are imported from trend fairs they follow. It fills the gap in the field of home decoration through its products which are carefully selected from the fairs in Far East and Europe, especially Maison Object, Ambiante and Trend.


 

playpark

Yukarı