Ana içeriğe atla

d's

 

MALLREPORT

İSTANBUL BİLİŞİM YENİ MAĞAZALAR İÇİN KOLLARI SIVADI

05.04.2018 - 13:54

Elektronik ürün ve beyaz eşya satışında Türkiye'nin en köklü E-ticaret sitelerinden olan İstanbul Bilişim,  online satışın yanında ürünleri yerinde görüp deneyimleyerek satın almak isteyen kullanıcılar için mağazalaşma sürecine hız verdi. 2018 yılında 4 olan mağaza sayısını ikiye katlama yolunda ilk adımı atan firma, İzmir ve Ankara’da açılacak mağazalar için hazırlıklara başladı.

2002 yılında Türkiye’nin ilk E-ticaret sitelerinden biri olarak sektörde faaliyet göstermeye başlayan İstanbul Bilişim, kısa sürede elektronik ürün ve beyaz eşya kategorilerinde internetten alışveriş yapan kullanıcıların güvenini kazanmıştı. Bu güveni fiziksel dünyaya taşıyarak, 17 yıllık birikim ve tecrübe ile mağazalaşma yoluna girmişti.

Müşterilerinin ürünleri yerinde görüp deneyimledikten sonra satın alma ihtiyaçları doğrultusunda mağazalaşma sürecini hızlandıran marka, Mecidiyeköy’de açılan ilk mağazanın ardından İstanbul Airport, Maslak 42 Mağaza ve Ümraniye Şerif Ali gibi İstanbul’un çeşitli semtlerinde yer alan mağazalarına yenilerini ekleyecek.

İstanbul dışından çok fazla talep var

İlerleyen dönemlerde içerisinde çeşitli deneyim alanlarının yer alacağı konseptler ile açılacak yeni mağazalar için, İstanbul dışında farklı illerden de talep gören İstanbul Bilişim,  Ankara ve İzmir şubeleri için hazırlıklara başladı.

Ürün Deneyimi Satın Alma Kararını Etkiliyor

İstanbul Bilişim Genel Müdürü Levent Menteşe, ‘’2018 yılı hedeflediğimiz noktaya ulaşmamız açısından ekip olarak özveri ile çalışacağımız, müşteri memnuniyetini daha da arttıracağımız bir yıl olacak. Mevcut her bir mağazamızdaki günlük ziyaretçi sayısı yaklaşık binin üzerinde. İnternet sitesi üzerinden ürünleri araştıran müşterilerimizin mağazamıza gelerek ürünle kurdukları temas, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor.  Müşterilerimiz, ürünleri görerek,  inceleyerek ve test ederek satın almak istiyor. Alacakları ürünleri diğer ürünler ile karşılaştırarak satış temsilcilerimize danışıyor, mağazada zaman geçiriyor ve bu süre içerisinde de markamız ile bir bağ kuruyor. Bu bağı güçlendirmek, ürün ve hizmetlerimizi daha fazla deneyimlemelerini sağlamak amacıyla 2018 yılında mağaza sayımızı yıl sonuna kadar artırmayı hedefliyoruz’’ şeklinde açıklamalarda bulundu.

Müşteri Deneyimi Göz Ardı Edilemeyecek Kadar Önemli

Kurulan bağların yanı sıra mağazalarda müşteriye yaşatılan deneyimin de günümüz şartlarında şirketler için göz ardı edilemeyecek kadar önemli olduğunu, son zamanlarda çoğu şirketin müşteri deneyimi departmanları kurduğunu dile getiren Menteşe, hemen hemen her sektörde mağazalardaki deneyim alanlarının artması gerektiğini dile getirdi.

Müşterilerinin güvenlik haklarını prensip olarak benimseyen İstanbul Bilişimin, önceliği müşterilerinin kişisel verilerinin korunması ve güvenli alışveriş yapmasıdır.

2004 yılında Türkiye’nin ilk “Plazma Tv Showroom’u” ve ülkemizde ilk defa “Projeksiyon Cihazı Sunum Salonları’nı” hizmete sundu. Tüplü televizyondan plazma televizyona geçiş döneminde piyasadaki boşluğu iyi değerlendirerek, 2009 yılında en çok televizyon satışını gerçekleştiren İstanbul Bilişim, sektörün lider firması seçildi.

İstanbul Bilişim’i rakiplerinden ayıran en önemli özelliği, 80 kişilik tecrübeli, uzun yıllardır birlikte çalışan sadık çalışanlarının varlığı, karşılıklı öğrenen ve öğreterek gelişen bir organizasyon yapısıdır. Öte yandan, piyasada yalnızca kendinin sattığı ürünleri ile birlikte uyguladığı rekabetçi fiyat politikası da markaya artı değer katmaktadır.

İstanbul’da Çağlayan, Airport AVM, Ümraniye Şerifali ve Maslak 42 olmak üzere 4 adet mağazası bulunan İstanbul Bilişim, 2018 yılında pazarlama stratejisinde yaptığı değişikliklerin dışında teknik servis ve hızlı kargo hizmetlerini de hayata geçirmeye hazırlanmaktadır.İlerleyen dönemlerde Ankara ve İzmir 3 adet yeni mağaza daha açmayı hedeflemektedir.

d's

Yukarı