Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Hotpoint’ten bir günde iki konsept mağaza

13.04.2018 - 18:01

Beyaz eşyada 100 yılı aşkın tecrübesiyle dünyanın bir numaralı beyaz eşya üreticisi konumunda bulunan Whirlpool Corporation, Konya’daki ilk Hotpoint konsept mağazalarını Konyalıların hizmetine sundu.

Yenilikçi ve son teknoloji kullanılarak tasarlanan ürünlerini tüketicilerle buluşturan Whirlpool Corporation, Hotpoint konsept mağazalarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Konya’daki ilk konsept mağazalarını Konyalıların hizmetine sunan şirket, şehirdeki mağaza sayısını 5’ten 7’ye çıkardı. Konya’daki satış noktasını da 17’ye yükselten Hotpoint, böylece daha fazla Konyalıya ulaşacak.

Tüketicilerin müşteri deneyimini en üst düzeyde yaşadığı, demoları görebildiği, ürünlere dokunabildiği ve ürünlerin teşhir edildiği mağazalara konsept mağaza adı veriliyor. Bu mağazalarda 100’e yakın ürün tüketicilere sunuluyor.

"Her geçen gün daha fazla tüketiciye ulaşarak, konumumuzu güçlendiriyoruz"

Konya’daki açılış törenlerine katılan Whirlpool Türkiye Genel Müdürü Gabriele Esposito,Hotpoint olarak toplamda 100 milyon euro’luk sermaye artırımıyla markamıza, mağazalarımıza ve Manisa’daki fabrikamıza kayda değer bir yatırım yaptık. Yüksek teknoloji kullanarak tasarladığımız ürünlerle her geçen gün daha fazla tüketiciye ulaşarak, pazardaki konumumuzu güçlendiriyoruz. Farklı şehirlerde açtığımız konsept mağazalar da bu süreçte önemli bir rol oynuyor. Bugün Konya’da açtığımız iki konsept mağazamız sayesinde, Konyalılar Hotpoint ürünlerini çok daha yakından deneyimleme fırsatı bulacak. Hedefimiz önümüzdeki 6 ay içerisinde 10 mağaza daha açarak, Hotpoint kalitesini ülke çapında yaygınlaştırmaya devam etmek. Bu bağlamda Konya’yı mağaza yatırımlarımız için önemli bir merkez olarak görüyor ve planlamalarımızı bu doğrultuda sürdürüyoruz.”
 

hotpoint

playpark

Yukarı