Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

H&M YENİ ‘’BRING IT’’ KAMPANYASI İLE KÜRESEL BİR GERİ DÖNÜŞÜM HAREKETİNE DAVET EDİYOR

26.01.2017 - 10:49

H&M ilk Ürün Toplama girişimini 2013 senesinde gerçekleştirdi. 2013’ten beri 40 bin tondan fazla kıyafet topladı. Bugün müşteriler istedikleri kıyafet ya da tekstil ürününü getirip herhangi bir H&M mağazasına bırakabiliyor. Hedef, 2020 yılına kadar her yıl toplanan ürün sayısını arttırarak toplam 25 bin ton ürün toplamak.

Chrystal Moselle tarafından yönetilen yeni film bir sonraki Ürün Toplama kampanyasının başlangıcını yapacak. ‘Bring it’’ (Haydi Getir) global olarak 26 Ocak’da başlayacak. Kampanya geri dönüşümün önemine dikkat çekmeyi hedefliyor. H&M, kullanılmayan kıyafet ve kumaşların geri dönüştürülmesi için tüketicilere kolay bir yol sunarak modada döngüyü tamamlamayı hedefliyor. Bu sayede daha az kıyafet ve kumaş atık çöplüklerine gidiyor. ‘’Bring It’’ filmi, istenmeyen kıyafetler H&M mağazalarında toplandıktan sonra yaptıkları yolculuğu anlatıyor. Film, ilham verici hikayelerle bir giysinin ömrünün nasıl uzatılıp döngüde tutulabileceğini anlatıyor.

2014 yılına H&M, geri dönüştürülmüş tekstil ürünlerinden yapılan ilk koleksiyonu olan Close the Loop’u sundu. Bu modada döngüyü tamamlamak adına önemli bir adımdı. Bu ilkbahar’da, tamamı geri dönüştürülmüş denimden üretilen iki Close the Loop ürünü mağazalara giriş yapacak.

Kalite ve sürdürülebilir modayı en iyi fiyatla sunmak için H&M, moda dünyasında kalıcı bir değişiklik yaratmaya çalışıyor. Close the Loop, H&M’in sürdürülebilirlik konusundaki kararlılığının merkezinde yer alıyor. Amaç tekstil ürünleri için döngüyü tamamlayarak, istenmeyen kıyafetlerin ve atık kumaşların yeniden kullanılması, geri dönüştürülerek yeni ürünlere dönüşmesi. Bu doğayı ve çevreyi korumak ve hiçbir tekstil ürünün atık olmaması için çok önemli. Ürün Toplama inisiyatifi Türkiye’deki tüm H&M mağazalarında bulunuyor.

Videoyu bu linkten izleyebilirsiniz https://youtu.be/7i4JSzB8VlU

OPSCO REKLAM

Yukarı