Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

GÖMLEK KRALLIĞI TUDORS YURT DIŞINDA BÜYÜME ATAĞINI SÜRDÜRÜYOR

16.07.2019 - 09:44

1998 YILINDA SEKTÖRE GİREN VE 21 YIL İÇERİSİNDE YURT DIŞI PERAKENDE PAZARINDA EN ÖNEMLİ ÜLKELERDEN BİRİ HALİNE GELEN TUDORS, YURT İÇİ VE YURT DIŞINDA MAĞAZALAŞARAK BAŞARILARINI DEVAM ETTİRİYOR.

Tudors, Türkiye'nin tarihi alışveriş merkezlerinde de mağazalaşmasını sürdürmeye devam ediyor. Yurt içinde 176, yurt dışında 48 mağazaları olduğunu belirten Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, yurt içindeki mağazaları franchise ya da bayilik vermeden kendilerinin açtığını, yurt dışında ise master franchising sistemi ile mağazalarını açmaya devam ettiklerini belirtiyor. Ayaydın, “Yurt dışında Türk markalarına yoğun bir talep var. Eskiden beri yurt dışında Türk mallarını çok kaliteli buluyorlar. Türk Malı ibaresini gördüklerinde evet bu ürün kalitelidir algısı oluşuyor. Bu nedenle yurt dışında Türk markalarına talep çok fazla. Bizim de Tudors olarak en önemli ilkemiz Türkiye'nin en önemli gömlek markası olmak ve bu başarımızı uluslararası arenada sürdürmektir. ”dedi. 

MÜŞTERİLERİN ŞİKAYET VE İSTEKLERİYLE BİREBİR İLGİLENİLİYOR
Ayaydın, “Müşterimiz yaşadığı herhangi bir sorunda ya da farklı bir konuda müşteri hizmetlerine ulaşmanın yanı sıra web sitemizin “CEO'ya Yazın” bölümünden direkt olarak bana e-posta gönderebiliyor. Bunun yanı sıra şirket içi raporlama sistemlerinde de değinen Ayaydın, “Tudors olarak raporlama bizim işimizin en önemli parçası. Oldukça gelişmiş düzeyde ve otomatize edilmiş bir raporlama sistemimiz var. Bu sayede gerek mağazalar gerekse yönetim tarafında işlerimiz hızlı ve sorunsuz bir şekilde yürüyor. Bu konuda danışmanlık istediğimiz yurtiçindeki şirketlerle yaptığımız görüşmelerde de bizim raporlama sistemimiz konusunda çok ileri seviyede olduğumuzu belirttiler.” şeklinde sözlerine devam etti. Tudors’un erkek giyim endüstrisi hakkında detaylı bilgi sahibi, yeni nesilde modayı takip eden ve kalıpların dışına çıkmayı hedefleyen özel ürünler üreten bir marka olduğunu belirten Ayaydın, genç kesime odaklandıklarını ancak orta yaş grubunun da markalarını tercih ettiğini ifade etti.  

TUDORS KALİTEYİ UYGUN FİYATLA MÜŞTERİLERİNE SUNUYOR
Cadde mağazalarında büyümeye devam eden Tudors'un öncelikli mağaza açma politikası merkezi ve işlek caddeler olsa da AVM ya da cadde farketmeksizin uygun olan her yerde şube açmayı hedefliyorlar. “Gömlek Krallığı” Tudors kaliteyi uygun fiyatla müşterileriyle buluşturmaya devam ediyor.

GGG

Yukarı