Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Giovane Gentile’nin özünde doğallık var

07.03.2018 - 13:36

Giovane Gentile Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Mutkan, “2018 İlkbahar-Yaz koleksiyonumuzda ipek, yün ve pamuğun mükemmel birlikteliğini gün yüzüne çıkaran ve tüm ağırlıkları bir tarafta bırakarak astarsız, vatkasız ve telasız ceketlerle rahatlığın manifestosunu yazıyoruz” dedi.

Giovane Gentile markasından kısaca bahseder misiniz?

1984 yılında İstanbul Beşiktaş’ta küçük bir mağazada ticaret hayatına başlayan Ercem Tekstil olarak, 2001 yılında Giovane Gentile markamızla birlikte hem yurt içi hem de yurt dışı toptan moda ve hazır giyim sektöründe faaliyetlerimizi yürütmeye başladık. 
Perakende sektöründe edindiğimiz bilgileri ve kalite anlayışımızı, müşterilerimizin beklentilerini dünya trendlerine uygun tasarladığımız koleksiyonlarla birleştirerek; 2005 yılında Giovane Gentile markamıza entegre olarak Giovane G. Designers markasını da üretimimize katarak tüm erkek trendlerini tek çatı altında tüm mağazalarımızda birleştirdik. 

Yeni koleksiyon çalışmalarınız ile ilgili kısaca bilgi alabilir miyiz? Koleksiyonda öne çıkan unsurlar neler olacak?

Yeni gelen mevsimin heyecanını ve sıcaklığını sentetik unsurlardan uzak, doğal, hafif, güçlü ve esnek kumaşlarla buluşturarak yeni sezona taşıdık. Giovane Gentile, beylerin hem iş hayatında hem de günlük hayatında yerini alıyor. Yeni sezon modellerimizde yer alan ve vücut hareketlerini mükemmel şekilde izleyen, organik, kırışmaz ve elastik ‘estratolar’ ile ince hafif ve su itici ‘noW’ kumaşlar kullandık. Farklı dokunuşlara da yer verdiğimiz 2018 İlkbahar-Yaz koleksiyonumuzda ise ipek, yün ve pamuğun mükemmel birlikteliğini gün yüzüne çıkaran ve tüm ağırlıkları bir tarafta bırakarak astarsız, vatkasız ve telasız ceketlerle rahatlığın manifestosunu yazıyoruz. 

Koleksiyonlarınızı neleri baz alarak hazırlıyorsunuz?

Tekstil ve modanın içindeyseniz her zaman bir değişimin içinde olmak, her zaman inovatif ürünleri koleksiyonunuza katmak zorundasınız. Perakende müşterisine hep yenilikleri sunmak gerekiyor ki biz de bunu yapabilen bir firma olduğumuzu düşünüyoruz. Bu noktada biz de ürünlerimizi doğru bir şekilde doğru müşteriyle buluşturmaya gayret gösteriyoruz.
Giovane Gentile’nin özünde doğallık var. Bizim en büyük sloganımız tamamen doğal ürünleri giyebilmek. Sağlık açısından, konfor açısından, rahatlık açısından… Koleksiyonda natürel ürünler var. Moda artık yavaş yavaş ince iplikli, ince bükümlü trikolara döndü ve artık bu tercih ediliyor. Bizim koleksiyonumuzun da yüzde 70’ini bu tarzda trikolar oluşturuyor. 

Gerek yurt içi gerekse yurt dışı olmak üzere 2018 yatırımlarınızı öğrenebilir miyiz? Neler planlanıyor?

Giovane Gentile olarak; 24 ülkede toplam 110 satış noktasında müşterilerimizle buluşuyoruz. Amerika, Avrupa, Asya ve Afrika’da birçok konsept mağaza dışında, aynı zamanda yüzlerce corner mağazalarda koleksiyonlarımızı perakende tüketicisi ile buluşturmaktayız.
2016 yılından itibaren pazara çok hızlı giriş yaptık. 2017 yılında ise 18 mağaza açarak, mevcut satış alanımızı ikiye katladık. İlk etapta özellikle İstanbul- Ankara- İzmir gibi illerde yapılandık. Şu an İstanbul’da Avrupa yakasında Aqua Florya AVM ve Anadolu yakasında Emaar Square AVM’de olmak üzere iki Flagship mağazamızla birlikte İstanbul’da toplam 13 mağazaya sahibiz. Türkiye genelinde 30 satış noktasına ulaştık. 2018 yılının ilk mağazasını İzmit Symbol AVM’de açtık. 2018 yıl sonunda 40 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyoruz. 

playpark

Yukarı