Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

Flormar yepyeni konseptiyle tüketicisinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor!

15.06.2017 - 15:01

Eylül ayından itibaren yepyeni konseptiyle tüketicisinin karşısına çıkacak olan Flormar’ın yatırım planlarını Flormar Pazarlama Direktörü Can Dilek masaya yatırdık. Dilek, yatırımları dört ana başlık altında toplayarak bizlere aktardı. Yeni koleksiyonlardan dijitalleşmeye kadar her şeyi konuştuğumuz röportajımızı keyifle okumanız dileğiyle…

Gerek yurt içi gerekse yurt dışı olmak üzere 2017 yatırımlarınızı öğrenebilir miyiz? Neler planlanıyor?
Planlarımızı dört ana başlık altında özetleyebiliriz. Bunlardan ilki mağazalaşma süreci etrafında şekilleniyor. Bilindiği üzere, Flormar dünyanın 104 ülkesinde 800’e yakın mağazası ile ülkemizin en yaygın perakende zincirlerinden biridir. Bu çerçevede, tıpkı diğer yıllarda olduğu gibi 2017 yılında da mağaza yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Kabaca söylemek gerekirse her yıl 100-150 civarında yeni nokta açmayı planlıyoruz. 
Bir diğer yatırım alanımız sanayici şapkamız altında gerçekleşiyor. Biz, çok az markanın sahip olduğu bir model ile çalışıyoruz. Ürünümüzün üretiminden stoklanmasına, dağıtılmasından kendi markamız çatısı altında satılmasına kadar değer zincirinin tamamına hakimiz. Bu manada üretim tesislerimizde her zaman bir takım yatırımlar yapıyoruz. Bu yatırımlar sayesinde yeni doku ve renkleri üretecek teknolojileri bünyemize gecikmeden kazandırıyoruz.
Üçüncü yatırım alanımız markamızın gelişimi için devreye aldığımız pek çok aksiyon ve özel projeden oluşuyor. Hızla sıralamam gerekirse şunları söyleyebilirim; yeni mağaza konsepti ve ambalaj tasarımı, uluslararası makyaj sanatçıları ile ürün geliştirme, reklam ve çeşitli tanıtım faaliyetleri.
Son kulvar ise şüphesiz iş kültürümüze ve insanlarımıza yaptığımız yatırımlardır. Son 6 ayda iyice hız kazanan bu alanda çeşitli yatırımlar yapıyoruz. Bin 500’ü aşkın büyük bir iş ailesi olarak iletişime, eğitime önem veriyor ve ortak kültürün yaratılması için adımlar atıyoruz. 

Yatırım çalışmalarınız dahilinde AVM’ye yönelik de yeni projeler olacak mı? 
Elbette olacak. Yeni bir perakende konsepti üzerinde çalışıyoruz. Geride bıraktığımız 1,5 yıllık dönemde ilmek ilmek dokuduğumuz bu yeni yaklaşımdan çok ümitliyiz. Markamıza büyük bir adım attırmasını bekliyoruz. Sanıyorum Eylül ayından itibaren bu yeni konsept ile AVM’ler başta olmak üzere pek çok noktada karşınızda olacağız.

Peki, dijitalleşme yatırımlarınız içerisinde nerede yer alıyor? Bununla ilgili bir çalışmalar var mı?
Şüphesiz dijital dönüşüm içinde bulunduğumuz renkli kozmetik, hızlı-moda ve perakende üçgeninde büyük bir önem taşıyor. Çalışmalarımıza alt yapı ile başladık. Perakende noktalarımızda artık yeni bir sistem kullanıyoruz. Bunu internet mağazamızın platformunu değiştirerek pekiştirdik ve yeni CRM yapımızla tüketicilerimizi daha yakından tanımak için önemli bir adım attık. 
Önyüzde ise; mobil uygulamamıza, sosyal medya kanallarımıza ve video içerik yaratmaya odaklandık. Yakında internete özel TV kanalımızla tüketicilerimizin makyaj ile ilgili sorularına cevap bulacağımıza ve sektörümüzde fark yaratacağımıza inanıyoruz.

Yeni koleksiyon çalışmanız ile ilgili kısaca bilgi alabilir miyiz? Koleksiyonda öne çıkan unsurlar neler olacak?
Biz hızlı moda alanında faaliyet gösteren giyim markalarına benzer bir model ile koleksiyon çalışmaları yapıyoruz. Bu nedenle sadece makyaj trendlerini değil, moda alanındaki eğilimleri de öne çıkarmaya özen gösteriyoruz. Bu yılın Sonbahar-Kış döneminde iki yeni koleksiyonumuz sahada olacak; Snap Star ve City Of Stasr. Adlarından da anlaşılacağı üzere koleksiyonlar, Instagram ve Snapchat gibi görsel açıdan zengin sosyal medya platformlarında yıldız olmak isteyen gençleri hedefliyor. Filtresiz güzellik için onlara özel ürünler sunuyor.
 

OPSCO REKLAM

Yukarı