Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

FLO YENİ MARKA YÜZÜ MERYEM UZERLİ İLE PAZARLAMA ATAĞINA KALKTI

12.04.2019 - 10:09

2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olmayı hedefleyen Türkiye ayakkabı sektörü lideri FLO Mağazacılık, yeniden yön verdiği pazarlama stratejisi kapsamında, ünlü oyuncu Meryem Uzerli’yi marka yüzü olarak seçti.

Markaları, üretim kapasitesi ve yarattığı istihdam ile  Türk ayakkabı sektörünün lokomotif şirketi FLO Mağazacılık, hızlı girdiği 2019 yılında  hedef koyduğu yüzde 30 büyüme için emin adımlarla ilerliyor. Bugün Türkiye’de ve yakın coğrafyada 600’e yakın mağazası bulunan FLO, büyüme hedefleri doğrultusunda marka yüzü olarak sinema ve dizi dünyasının sevilen yüzlerinden Meryem Uzerli’yle anlaştı. Bu anlaşma doğrultusunda Meryem Uzerli’nin başrolünde yer aldığı “Meryem FLO” reklam filmi de yayına girdi.
“Hayatın tüm renklerini ve enerjisini kapsayan koleksiyonlar yapıyoruz. Bu anlaşmayla pazarlamada yeni bir döneme giriyoruz ve markamızı çok iyi lanse edeceğine inandığımız bir isimle çalışıyoruz.” diye konuşan FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, Meryem Uzerli’nin, aktif, özgüvenli, cesur ve mutlu FLO tutkunu kadınları temsil ettiğini ifade etti. Övünç, “Türkiye’ye inanıyoruz; yatırım, büyüme ve istihdam hedeflerimiz devam ediyor. 600 mağazaya ulaştık, 2019 yılını yüzde 30 büyüme ile kapatmayı planlıyoruz. 10 bine yakın çalışanımız ve paydaşlarımızla 40 bin kişilik bir aile olduk. Bu sene Urfa’da ikinci fabrikamızı açıyoruz. 2023 yılında Türkiye’den çıkan 10 global markadan biri olmak istiyoruz. İnanıyorum ki Meryem Uzerli, bu hedeflerimize ulaşmada bize katkı sunacak. Ayrıca Meryem, geleceğimiz olan çocuklarımızın okullarına daha mutlu gidebilmeleri için başlattığımız Turuncu Bağcık Sosyal Sorumluluk projemizin de yüzü oldu. Onun desteğiyle daha fazla ihtiyaç sahibi çocuğa ayakkabı hediye edebileceğiz.” dedi.

n

Yukarı