Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

ENFLASYONLA MÜCADELEYE DESTEK VEREN MARKALAR

14.11.2018 - 17:57

Ekonomimizin sağlıklı olabilmesi, yatırım, üretim, ticaret ve tüketim ortamının düzgün işleyebilmesi için enflasyonu düşürmek zorundayız. Buna yönelik olarak ekonomi yönetimi enflasyonla topyekûn mücadele programı hazırladı. Tamamlanan program Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak tarafından tüm detaylarıyla açıklandı. İş dünyasından enflasyonla mücadeleye tam destek geldi. 
Enflasyonla mücadeleye katılım için tüm firmalardan asgari yüzde 10 indirim yapmaları ve bu indirimi yıl sonuna kadar sürdürmeleri fikri üzerinde topyekun bir mutabakata varıldı. Tabii ki bu bir gönüllü kampanya. Zorunluluk yok. 
Topyekun mücadeleye katılacak tüm firmalar, belirlenen logo ile birlikte asgari yüzde 10 kampanyasını uygulayacaklarını taahhüt ettiler. Logonun stickerlerını camlarını yapıştıran kişiler bu güçlü mücadeleye omuz verdiklerini gösterecekler.  
Bu kapsamda bir de www.enflasyonlamucadele.org.tr adı verilen bir internet sitesi kuruldu. Firmalar bu kampanyaya katılmak isterlerse, internet sitesi veya Bakanlık üzerinden başvurularını yapabilir, katılımlarını sağlayabilirler.   

ATASUN OPTİK ENFLASYONLA MÜCADELE PROGRAMI’NI DESTEKLİYOR
Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı’na tam destek veren Atasun Optik, Türkiye genelinde 44 ilde 202 noktası ve online platformuyla 12 Ekim 2018 tarihinden itibaren 3 ay sürecek şekilde 13 Ocak 2019’a kadar, 9 farklı dünya markasına ait güneş gözlüklerinde mevcut indirimlerine ek yüzde 10 indirim başlatıyor. 

BOYNER GRUP MÜŞTERİSİNİ ENFLASYONUN ETKİLERİNDEN KORUYACAK
Türkiye’nin en büyük halka açık giyim perakendesi grubu Boyner Grup, tüm şirket ve markalarıyla enflasyonla mücadele program ve inisiyatiflerine destek vereceğini açıkladı. Grup, enflasyonla savaşa etkin katılım için tüm perakende şirketlerinde müşterilerinin alım gücüne destek olmak için satış kampanyaları, indirimler ve ödeme kolaylıklarını da içeren bir eylem planını hayata geçirme kararı aldı. Bu eylem planına ek olarak Boyner Grup şirketleri tarafından üretilen ve 500’ün üzerinde mağaza ve e-ticaret sitesinde satılan Boyner Grup markalarında yüzde 10 indirim uygulanacak. Bu indirim Altınyıldız Classics, Beymen, Beymen Club, Cotton Bar, Divarese, Fabrika, Limon ve Network gibi markaları da kapsayan 30’un üzerinde markada geçerli olacak. Takip eden dönemlerde ise bu oran daha da artacak. Alışverişin yeni icadı olarak 2015’te lanse edilen Hopi ise tüketicilerin alım gücünü artıran ve yeni kampanya ve teklifler geliştirerek üye şirketlerin verimliliğini daha da artıran projeleriyle enflasyon mücadele çabalarını Grup şirketleri ve perakende sektörü dışına da taşıyacak.

FİBA PERAKENDE GRUBUNDAN ENFLASYONLA MÜCADELE KAPSAMINDA BASIN AÇIKLAMASI
Fiba Holding’e bağlı grubumuzun perakende markaları Marks & Spencer; GAP ve Banana Republic olarak 20 yılı aşkın bir süredir Türkiye’de müşterilerimize hizmet vermekteyiz. Bu süreçte her zaman ülkemizin, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın yanında olduk. Türkiye’nin içinden geçtiği sıkıntılı günlerin üstesinden  gelmek üzere Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından başlatılan “Enflasyonla Topyekün  Mücadele Programı” kapsamında  gerekli tüm desteği mağazalarımızda ve e-ticaret sitelerimizde vermeye hazırız. Atılacak adımları ve enflasyonla mücadele için yürütülen çalışmaları biz de yapacağımız indirimlerle canı gönülden destekliyor olacağız. Enflasyonla mücadele seferberliğinde, tüm Fiba Perakende Grubu markalarımızda yapacağımız etkili satış kampanyaları, indirim teklifleri ve kurgulayacağımız ödeme kolaylıklarıyla müşterilerimizin hizmetinde olmaya devam edeceğiz.

SİNOZ ENFLASYONLA MÜCADELEYE YÜZDE 20 İNDİRİM İLE DESTEK VERİYOR​​​​​​​
2008 yılından bu yana elde etmiş olduğu güveni ve başarıyı ‘Tüketici Kalite’ ve ‘Altın Marka’ ödülleriyle taçlandıran yüzde 100 yerli dermokozmetik markası Sinoz tüm ürünlerinde yüzde 20 indirim uygulama kararı alarak enflasyonla mücadeleye destek veriyor. 
Ekonomiyi güçlendirmeye yönelik atılan tüm adımlara destek vereceklerini belirten Sinoz Yönetim Kurulu Başkanı Yasin Çörekçi, “Son dönemlerde ekonomiyi canlandırma ve daha da güçlendirme yönünde ülkemizin önemli uygulamaları ve atılımları olduğunu görüyoruz. Biz de Türkiye’nin yerli üreticilerinden biri olarak topyekûn, birlik duygusuyla hızlı karar alınabilen bir yaklaşımın gerekliliğine inanıyoruz. Bu çerçevede, tüm ürünlerimizde yüzde 20 indirim uygulama kararı aldığımızı kamuoyuna duyurmak istedik” dedi.

TEKZEN’DEN ENFLASYONLA MÜCADELEYE YÜZDE 10 VE ÜZERİ İNDİRİM İLE DESTEK
Türkiye’yi “Kendin Yap” kültürüyle tanıştıran yüzde 100 milli sermayeli en yaygın ev güzelleştirme merkezi  Tekzen, Hazine ve Maliye Bakanlığı önderliğinde başlatılan “Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı”na katıldı.  Mağazalarında satışa sunulan yüzlerce seçili ürüne yüzde 10’dan yüzde 60’a varan indirimler uygulayan Tekzen, geçtiğimiz aylarda da kur artışına yanıt olarak fiyatlarını sabitlemiş ve ekonomiye destek mesajı vermişti.
Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya “Türkiye’nin en yaygın ev güzelleştirme merkezi olarak Ağustos ayında döviz kurlarındaki yükseliş nedeniyle “ İnadına zam yok “ kampanyamızı başlatmıştık. Şimdi de “Enflasyonla Topyekün Mücadele” programına katılarak 59 ilde 138 mağazasında yüzlerce çeşit ürününde yüzde 10 ve üzeri indirim  uyguluyoruz. Bu iyileştirme hareketinde indirim oranlarımızı yüzde 10 ile sınırlı tutmayıp, üstüne çıkmak istedik. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından başlatılan bu mücadelenin piyasalara çok olumlu yansıdığını görüyor, biz de Tekzen olarak bu programın içinde olmayı çok önemsiyoruz. Yıl sonuna kadar geçerli olacak bu kampanyaya ek olarak dönemsel kampanyalarımızla tüketicilerimize fırsatlar sunmaya devam edeceğiz.” dedi. 

MEDIAMARKT’TAN EFLASYONLA MÜCADELE PROGRAMI’NA YÖNELİK AÇIKLAMA​​​​​​​
MediaMarkt olarak, Türkiye’nin en çok tercih edilen çok kanallı elektronik perakendecisi olmak için sürekli daha iyiyi sunma çabamızın yanı sıra, toplumun ihtiyaç ve beklentilerine göre hizmet vermeye devam ediyoruz. Hazine ve Maliye Bakanlığımız tarafından başlatılan “Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı”nı destekliyoruz. Tedarikçilerimizle bir araya gelerek tüketicimizin alım gücüne katkıda bulunacak şekilde, belirli ürünlerde indirim yapacağız. Üstelik bu ürünleri her hafta güncelleyerek müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz. Perakende sektörünün en büyük var olma amacı, tüketici taleplerini doğru zamanda ve tercih edilen kanalda karşılayabilmektir. Bu sistemin sağlıklı işleyebilmesi için üzerimize düşen sorumluluğu yerine getireceğiz ve her zaman olduğu gibi birlik ve beraberlik anlayışı içinde tüketicimizin yanında olacağız.
 

SPORTIVE, ENFLASYONLA MÜCADELEDE MÜŞTERİLERİNE KOLAYLIK SAĞLIYOR
Türkiye’nin yerel sermayeli lider spor perakendecisi Sportive, Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı’na destek veriyor. Bu kapsamda Sportive, çeşitli satış kampanyaları ve indirimlerle müşterilerine kolaylık sağlamayı hedefliyor. 
Yükselen enflasyonu düşürmek ve ekonomide kalıcı bir istikrar ortamı yaratmak için Türk markalarının elbirliğiyle hareket etmesinin büyük önem taşıdığını ifade eden Sportive A.Ş. Genel Müdürü Zeynep Selgur, “Dünyada da perakendenin en demokratik kategorisi sayılan spor perakendeciliğiyle yılda 8 milyon müşteriye hizmet veren Sportive olarak ekonomide sürdürülebilirliği sağlayabilmeyi ve özellikle yaş grubu oldukça genç olan müşterilerimizin alım gücüne katkı yaratabilmeyi bu dönemin en önemli sorumluluğu olarak görüyoruz. Ekonominin sağlıklı bir işleve sahip olabilmesi için tüketicinin taleplerine doğru yer ve zamanda cevap verebilmek perakendecinin var olma nedenlerindendir. Sportive olarak biz de, çeşitli kampanyalarla müşterilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.” dedi. 
Bu kapsamda 500 TL ve üzeri sezon alışverişlerinde anında 100 TL indirim uygulayan Sportive, kendi adını taşıyan koleksiyonu ile Türkiye distribütörü olduğu Arena ve Nike Aksesuar’da da yıl sonuna kadar yüzde 15 indirim fırsatı sunuyor. Sezon sonu ürünlerin satışa sunulduğu outlet mağazalarında ise tüm ürünlerde geçerli 2. ürüne ekstra yüzde 20 indirim sağlanıyor.
 

EROĞLU HOLDİNG’DEN ENFLASYONLA MÜCADELEYE TÜM MARKALARIYLA TAM DESTEK
Eroğlu Holding, Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından başlatılan “Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı”na tüm markalarıyla tam destek verdiğini açıkladı. Eroğlu Holding bünyesindeki gayrimenkul şirketi Eroğlu Yapı ile moda markaları Colin’s ve Loft yılsonuna kadar geçerli olacak indirim miktarlarını da belirledi. Eroğlu Yapı, peşin gayrimenkul satın alımlarında yüzde 20, kredili satışlarda ise liste fiyatı üzerinden yüzde 10 indirim uyguluyor. 
 “Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı” kapsamında şirketlerden ve markalardan talep edilen yüzde 10’luk indirimi bir adım ileri götürdüklerini de belirten Eroğlu şöyle konuştu: “Gayrimenkul tarafında peşin alımlarda indirim oranımızı yüzde 20’ye kadar yükselttik. Moda markalarımızdan Colin’s yılsonuna kadar tüm indirimlere ek olarak yüzde 10 indirim uygulayacağını açıkladı. Loft markamızla da kampanyaya destek vereceğiz. Türk halkı birlik olursa karşı karşıya kaldığı her türlü sorunun üstesinden gelebilir. Biz buna yürekten inanıyoruz.”

ATASAY ENFLASYONLA MÜCADELE SEFERBERLİĞİNİN DESTEKÇİSİ​​​​​​​
Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay, ‘Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı’na destek veriyor. Şirket, yapılan seferberlik kapsamında gereken indirimi uygulayacak. Atasay’ın Ceo’su Atasay Kamer, programa ilişkin olarak, “Türkiye’nin en köklü markalarından biri olarak, Türkiye’nin yaşadığı sorunlara her zaman duyarlı olduk. Dolayısıyla başlatılan enflasyonla mücadele seferberliğinin de sonuna kadar destekçisiyiz. Eğer enflasyonla topyekun mücadele edersek bu konuda kalıcı ve sürdürülebilir bir gelişme sağlayabiliriz. Bu doğrultuda ürünlerimizde, gereken indirim miktarını uygulayarak Türk halkının alım gücünü kolaylaştırmaya çalışacağız. Bu geçiş sürecinde Atasay olarak sorumluluk göstermekten kaçınmayarak, üstümüze düşen görevleri yerine getirmeye gayret göstereceğiz” değerlendirmesinde bulundu.

LITTLE CAESARS’TAN BELİRLİ ÜRÜNLERE ENFLASYON İNDİRİMİ​​​​​​​
Tüm şubelerinde günlük yoğurduğu pizza hamuruyla hazırladığı pizzaları, yenilikçi lezzetleri ve kampanyalarıyla Türkiye’nin en sevilen pizza markalarından Little Caesars, ülkemizin içinde bulunduğu zorlu süreçte üzerine düşen sorumluluğu yerine getirme bilinciyle Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından başlatılan “Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı”nı destekliyor ve belli ürünlerde indirim uyguluyor. 16 Ekim 2018 itibarıyla hayata geçen uygulama kapsamında, orta boy tek pizzalarda yüzde 12, orta boy tek pizza ve 1 litre içecekte yüzde 10, orta boy Sezar Kıymalı’da yüzde 27 ve orta boy Parti 2’li’de yüzde 11 oranında indirim yapılıyor. 

BUKA’DAN ENFLASYONLA MÜCADELEYE KAMPANYAYLA DESTEK
Buka, yıl sonuna kadar sürecek enflasyonla topyekûn mücadele indirim kampanyasıyla tüketicilerin yanında. Yeni yıla hazırlanırken evlerinde değişiklik yapmak isteyenler, 1 Kasım - 31 Aralık tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında; koltuk, kanepe, puf, sehpa, kırlent ve yemek odası ürünlerinden yapılacak alışverişlerinde yüzde 25 indirim fırsatından yararlanacak. Aksesuarlar ise yüzde 60’a varan indirimle satışta olacak. Buka’da fırsatlar indirimlerle sınırlı kalmıyor. Bundan böyle her ay bir ürün grubu özelinde yapılacak kampanya ile alışverişler daha kârlı olacak. Yıl sonuna kadar devam edecek özel kampanya kapsamında Henry koltuk takımı alanlara orta ve yan sehpa hediye ediliyor.
Not: Sehpa hediyesi Henry 3+2+1 ve 3+3+1 takım ve 4899 ₺ üzeri Henry satışlarında geçerlidir. 

KİLİM MOBİLYA’DAN YÜZDE 10’LUK DESTEK
Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı”nın başarısı için, iş dünyasından, tüketicilere kadar, toplumun tüm kesimlerinin desteği gerektiğinin altını çizen Kilim Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yayla, şunları söyledi: “Kilim Mobilya olarak, Hazine ve Maliye Bakanı Sayın Berat Albayrak tarafından açıklanan “Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı”nı destekliyor, programın başarısı için ekonominin tüm bileşenlerinin bu mücadeleye katkı vermesinin gerekliliğine inanıyoruz. Buradan hareketle, biz de Kilim Mobilya olarak, bütün kalbimizle destek verdiğimiz programa somut desteğimizi sürdüreceğimizi bir kez daha yineliyor, ürünlerimizde mevcut indirim oranlarımıza ek olarak yüzde 10 indirim yaptığımızı kamuoyunun bilgilerine sunuyoruz.”

FLO’DAN ENFLASYONLA MÜCADELEYE TAM DESTEK
Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından başlatılan “Enflasyonla Topyekun Mücadele” planı, ülke genelinde büyük destek gördü. Türkiye’nin lider ayakkabıcısı FLO Mağazacılık ise enflasyonla mücadeleye karşı hazırlanan plana tam destek veriyor.
FLO Mağazacılık’tan yapılan açıklama ise şu şekilde: Yıllardır Türkiye’ye, milli üretime ve yerli marka yaratma hedefine inanan ve durmaksızın yatırım yapmaya devam eden FLO Mağazacılık olarak; Hazine ve Maliye Bakanılığı tarafından açıklanan “Enflasyonla Topyekûn Mücadele” planına canı gönülden desteğimizi açıklıyoruz. Yerli üretimin ve herkes için erişilebilir ürünlerin adresi olan FLO mağazalarımızda ve web sitemizde 12.10.2018 Cuma günü itibari ile yüzlerce üründe yüzde 30’a varan indirim uygulayacağız.

KİĞILI ENFLASYONLA MÜCADELEYE DESTEK VERİYOR
Günümüz hazır giyim sektörünün oluşmasına çok büyük katkı sağlamış markalardan biri olan Kiğılı, perakende sektörünü güçlendirmek için çalışmalarına devam ediyor. Sektörün gelişmesi için yaptığı kampanyalarla yüksek kaliteli ürünleri ulaşılabilir fiyatlarla sunan Kiğılı, yüzde 40 indirime ek olarak sunduğu yüzde 10 indirim ile enflasyonla mücadeleye de destek oluyor. Enflasyonla Mücadeleye Destek Kampanyası, mağazaların yanı sıra kigili.com ve abdullah.kigili.com’da da geçerli olacak. 
Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, “ Enflasyonun en çok etkilediği sektörlerden biri olan perakende sektörünün hız kesmeden büyümeye devam etmesi için elimizden gelen tüm katkıları sağlayacağız.  Bu yolda, kar marjlarımızdan fedakarlık etmeyi sürdüreceğiz. Bizim hedefimiz modayı ve kaliteyi ulaşılabilir fiyatlarla herkese sunabilmek. Enflasyonla mücadeleye verdiğimiz destek kapsamında tüm Kiğılı ve Abdullah Kiğılı Exclusive Cut mağazalarımızda geçerli olmak üzere, tüm indirimlere ek olarak yüzde 10 indirim sunacağız.” 

jj

Yukarı