Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Dijital dünyanın gücünden yararlandı, cirosunu yüzde 50 artırdı

16.01.2017 - 14:54

Kiğılı CEO Yardımcısı Sena Suerdem,  “Modern, dinamik, yenilikçi uygulamalarımız ve dijital dünyada yaptığımız yatırımlar ile Kiğılı olarak 2016’da başarılı bir grafik yakaladık. Önümüzdeki dönemde de yatırımlarımıza ve rekabet üstünlüğü sağlayan yaratıcı uygulamalara devam edeceğiz” dedi.

“Dijital dünya günümüzde hem bireyler hem de firmalar için oldukça önemli bir konuma geldi ve neredeyse tüm medya kanallarının önüne geçmiş durumda. Hem firmalar hem de bireyler internet ve dijital teknolojilerinin gücünden yararlanarak yeni müşterilere ulaşmayı hedefliyor. Bizler de Kiğılı olarak dijitalin çağımızdaki gücünün farkındayız ve bu kanalın dinamiklerine göre hızlı hareket etmenin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz” açıklamasında bulunan Kiğılı CEO Yardımcısı Sena Suerdem, “Öncelikle, Kiğılı bünyesinde bu dinamikleri karşılayacak, trendleri takip edecek ve altyapıyı en iyi şekilde kurgulayacak dijital bir ekip kurduk. Aynı hedefler doğrultusunda pazarlama departmanımızı büyüttük ve çağrı merkezlerimizi geliştirdik” dedi. 

E-TİCARETTE EN ÇOK SATIŞ YAPAN 3. MAĞAZA
Kiğılı olarak amaçlarının, müşterilerinin temas ettiği her noktada en iyi deneyimi sunmak olduğunu belirten Suerdem, “Tüketiciyi çok iyi dinleyen, oluşabilecek her probleme çözüm arayan ve durmadan sorgulayan bir yapımız var. Yaptığımız araştırmalardan çıkan sonuçlara göre de yeni kurgular çalışıyor ve uygulamalar geliştiriyoruz. Edindiğimiz bilgilere göre tüketicilerimizin büyük çoğunluğu bir ürüne önce internette bakıp, daha sonra satınalma işlemini mağazadan gerçekleştiriyor. Bu nedenle dijital ve e-ticaret tarafına çok fazla önem veriyoruz. E-ticarette şu anda Türkiye’de ki satış mağazalarımızdan en çok satış yapan 3. mağazayız ve total ciro olarak da ilk 5’teyiz. E-ticarete verdiğimiz önem kadar sosyal medya kanallarına, Instagram’a ve Facebook’a da yatırım yapıyoruz. Blogger işbirlikleri yapıyor, viral videolar çekiyoruz. #DegisimKigilida sloganıyla hayata geçirdiğimiz yeni imaj videomuzla tüm dijital kanallarda 25 milyon izlenme sayısına ulaştık. Kiğılı’nın yeni imaj videosu hem internet sitesindeki trafiği 3 katına çıkardı hem de ciroya yüzde 50 oranında artışla etki etti” dedi ve sözlerine devam etti: “Değişen ve gelişen tüm perakende yaklaşımlarını yakından takip ediyoruz. E-ticaret ile mağaza ve diğer tüm iletişim kanallarımızı bütünleştirecek projeler üzerinde çalışıyoruz. Bu stratejiden yola çıkarak omni-channel kavramını benimsedik ve bunu ileriye taşımayı hedefliyoruz.”

YATIRIMLARA VE YARATICI UYGULAMALARA 2017’DE DE DEVAM EDİLECEK 
“Facebook Dükkan ve Instagram’ın Insta Stroies özelliğini kullanarak satış yapan ilk markalardan biriyiz” ifadesinde bulunan Suerdem,  “Modern, dinamik, yenilikçi uygulamalarımız ve dijital dünyada yaptığımız yatırımlar ile Kiğılı olarak 2016’da başarılı bir grafik yakaladık. Önümüzdeki dönemde de yatırımlarımıza ve rekabet üstünlüğü sağlayan yaratıcı uygulamalara devam edeceğiz” dedi.

GGG

Yukarı