Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

DİJİTAL DÖNÜŞÜMLE HEM CİROYU HEM DE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ YÜKSELTİYORUZ

12.08.2020 - 10:06

Dijital pazarlama stratejilerini konuştuğumuz Daffari Genel Koordinatörü Harun Karakaya, “Geleneksel pazarlama yöntemlerine kıyasla, dijital pazarlama faaliyetlerinin sonuçlarını daha doğru ve hızlı ölçmek mümkün,  elde edilen sonuçlarla markanızı doğru bir şekilde konumlandırmak fırsatını elde edebiliyorsunuz. Elde ettiğiniz veriler doğrultusunda, izlediğiniz pazarlama stratejiniz başarılı sonuçlar verecektir.” dedi.

Ak Tekstil’in perakende markası Daffari, erkek giyiminde olduğu kadar dijital dönüşümde de başı çeken markalar arasında yer alıyor. Daffari’nin dijital pazarlama stratejilerini Genel Koordinatör Harun Karakaya ile konuştuk. Dijital dönüşümün, tüketici davranışlarına benzersiz yaklaşımı ile bir trend olmanın çok ötesinde artık yaşamın bir gerçeği olarak hayatlarımızın bir parçası olduğunu söyleyen Karakaya, “Sektörümüzün değişmez bir parçası olan dijital dönüşüm için gerekli olan tüm çalışmalarımızı yapmaya devam ediyoruz.” dedi. Karakaya’nın sorularımıza verdiği cevaplar şöyle:

Dijital dönüşüm adına gerçekleştirdiğiniz çalışmalar nelerdir?

Günümüzde dijital dönüşüm, tüketici davranışlarına benzersiz yaklaşımı ile bir trend olmanın çok ötesinde, artık yaşamın bir gerçeği olarak hayatlarımızın bir parçası durumunda. Bu gerçeklik karşısında Daffari olarak biz de markamızı daha iyi tanıtabilmek, müşterilerimiz ile etkileşimimizi sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına tüm sosyal medya ve mobil platformlardaki yeniliklere uyum sağlayarak, sektörümüzün değişmez bir parçası olan dijital dönüşüm için gerekli olan tüm çalışmalarımızı yapmaya devam ediyoruz.

 

Dijital pazarlamaya ilişkin stratejik hedeflerinizden bahseder misiniz?

Geleneksel pazarlama yöntemlerine kıyasla, dijital pazarlama faaliyetlerinin sonuçlarını daha doğru ve hızlı ölçmek mümkün,  elde edilen sonuçlarla markanızı doğru bir şekilde konumlandırmak fırsatını elde edebiliyorsunuz. Elde ettiğiniz veriler doğrultusunda, izlediğiniz pazarlama stratejiniz başarılı sonuçlar verecektir. Daffari olarak biz şu anda stratejimizi bu düşünce doğrultusunda uygulamaya devam ediyoruz ve edeceğiz.

Dijital mecralardan en çok hangisini tercih ediyorsunuz?

Dijital pazarlama kanallarını geniş kapsamda incelediğimiz zaman internet bu işin kalbi. Akıllı telefonların ve tabletlerin hayatımıza tamamen girmesi ile birlikte, sosyal medya ve mobil uygulamalar dijital pazarlama içerisinde öne çıkan uygulamalar oldu. Biz ağırlıklı olarak bu mecralarda web sitemiz instagram, facebook ve benzeri uygulamaları müşterilerimizle bire bir etkileşim için kullanmayı tercih ediyoruz.

Dijital pazarlama ciroya nasıl yansıyor? Tüketiciden nasıl geri dönüşler alıyorsunuz?

Dijital pazarlama, yapmış olduğumuz işimize bir bütün olarak baktığımız zaman ciromuzun henüz küçük bir yüzdesine denk geliyor. Buna rağmen, müşterilerimiz ile daha hızlı ve güncel iletişim kurma açısından faydalı bir etkileşim sağlıyor. Neticesinde tüketicilerimizden olumlu bildirimler geri alıyoruz.

 

 

ds

Yukarı