Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

Dijimedya’dan birçok sektöre renk katacak mobil aplikasyon geliyor

02.08.2017 - 10:38

“Yaklaşık bir buçuk yıldır üzerinde hazırlandığımız dünyanın en büyük ve ödüllü bir sadakat programını yabancı ortaklı, Dijimedya iştiraki olan bir firmamızla çok yakında ülkemize tanıtacağız” diyen Dijimedya CEO’su Cüneyt Ortan, tanıtılacak bu mobil aplikasyonun perakende sektörüne ve birçok sektöre renk katacağını dile getirdi. 

Dijimedya hakkında bizlere kısaca bilgi verir misiniz? Neler yapar Dijimedya? Hizmetleri ve faaliyet alanları nelerdir?
Dijimedya 2014 yılında perakende ve horeca sektörüne kurumsal müzik dekoru tasarlamak ve yayınlamak amaçlı kurulmuştur. Kurucular arasında benimle birlikte Ayça Ortan yine benim gibi Türkiye'de ilk özel radyo kurucularından Özel Radyo ve Televizyon Sahipleri Derneği Başkanı Osman Ataman bulunuyor. 
Dijimedya perakende sektöründe müşterilerinden öncelikle müşteri profili analizi ister. Bu veriler doğrultusunda satış noktasında yayınlanacak müzik tür ve ritmine karar verir. Tabii ki ritim saat ve yoğunluk bazlı değişkenlik gösterecektir. Müzik içeriğine karar verildikten sonra yayınlarını Dijimedya Player yazılımı kullanarak kasa bilgisayarlarının Desktop kurulumu veya Dijimedya Box ile her noktaya ayrı veya tüm noktalara bir bütünlük içerisinde yayın yapar. Reklam ve kampanya anons prodüksiyonları üretip, ayrıca yine lokasyon bazlı yayına verir. Kısaca her bir mağaza zinciri veya ticari işletmeye terzi dikişi dediğimiz “haute couture” radyo yayını yaratıp yayınlar.
Bizler bu yayınları yasal yollardan gerçekleştiririz. Telif haklarını ödemek istemeyen hiçbir kuruluşa hizmet vermiyoruz. Müşterilerimizin bazıları Müzik Meslek Birlikleri ile lisans anlaşması yaparlar bazılarını ise bizler yurt dışından alt lisanslama haklarına sahip olduğumuz katalog müzikleri ile lisanslarız. Yani sadece legal müzik yayını yaparız!

Müşteri portföyünüzde kimler var? Gelecek dönemlere ilişkin bu portföyde ne gibi değişiklikler yapmayı planlıyorsunuz? Yeni sektörler ya da markalar eklenecek mi?
Müşteri portföyümüzde Türkiye'nin en bilinen yerel ve global zincir markaları, AVM'ler ve yine bazı lokal bireysel ticari kuruluşlar bulunuyor; Marks&Spencer, Lacoste, Damat Tween, Bimeks, Loccitane, Enplus, Joker, Carter's Oshkosh, Avantgarde Hotels, Cook Shop, Tribeca, Tepe Home, Mothercare, Guess, Laura Ashley, Kifidis, Nezih, Tefal, Gant, Vicco, Superstep, Jumbo, Tüv, Moda Di Centone, Zen, BHU, İşbir, Eve, Bisse, D'S Damat, Bağ, Sarı Etiket, Ora, Çetin Family, Oksijen Tesisleri, İstanbul-İzmir Özel Otoyolu vb…
Bu zincir markalara önümüzdeki zamanlarda birçok marka eklenecek elbette, hem de çok hızlı bir ivme ile. Çünkü perakende ve yayıncılık sektörüne yeni enstrümanlarımızla giriyoruz. Yaklaşık bir buçuk yıldır üzerinde hazırlandığımız dünyanın en büyük ve ödüllü bir sadakat programını yabancı ortaklı, Dijimedya iştiraki olan bir firmamızla çok yakında ülkemize tanıtacağız. Perakende sektörü ve birçok sektöre ciddi renk katacak bir mobil aplikasyondan bahsediyorum. Üstelik bu aplikasyon aynı zamanda içerisinde en az 10 adet popüler müzik yayını yapan dijital radyo da taşıyor. Sadece Dijimedya üretimi 10 adet canlı yayın yapan ve her yerden ulaşılabilen radyo istasyonları. Bir de sürpriz var tabii ki! Türkiye'nin en popüler radyolarından Kiss FM’de bu aplikasyon içinde tekrar yayın hayatına dönüyor. Bir de bir ilk var! Kiss Kids, Türkiye'nin ilk çocuk radyosu.

Vermiş olduğunuz hizmetin markalara sağlamış olduğu avantajlar nelerdir? Ayrıca verilen hizmetin markalara maliyeti nedir?
Mağazalara vermiş olduğumuz müzik yayın hizmetimiz aslında bir vitrin, bir ışık dekoru hatta mağaza dekoru kadar önemli. Hatta bazı marka stratejilerinde daha da öne çıkmaktadır. Örneğin, Lacoste ve Superstep mağazalarında yaptığımız müzik yayınlarının mağaza dekorundan daha önemli olduğunu ve ışık dekoru kadar ürünleri öne çıkardığına inanırım. Bu sorunuza yurt dışından bir örnek vermek gerekirse Abercrombie akıllarda kulüp müziği ile yer eden bir mağaza zinciridir. 
Bu hizmetimizin markalarımıza maliyeti mağaza metrekarelerine göre değişiklik gösterse de verilen hizmetin karşılığında küçük meblağlardır. Karşılığını müşterilerimizin kat ve kat aldıklarına inanıyoruz. Kendilerinin memnuniyet dolu geri dönüşleri ve Dijimedya'yı dost markalara önermeleri bizim aldığımız en büyük haz olmaktadır!

ds

Yukarı