Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Cilt bakımının eğlenceli adresi: KinGirls

20.08.2019 - 10:15

Marka kimlikleriyle sektöre yenilik getirmeyi amaçlayan KinGirls CEO’su Daniel Chang, maskelerin her cilt tipi için güvenle kullanım imkanı sunduğunu söyledi. Chang, ürünlerin aynı zamanda hamilelik döneminde de gönül rahatlığı ile kullanılabileceğini belirtti.

KinGirls hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? KinGirls nasıl bir marka kimliğine sahip? 
Cilt bakımını eğlenceli ve renkli hale dönüştürüyoruz. Tayvanlı bir cilt bakım markası olarak kalıpları kırmak istiyoruz. 50 yılı aşkın tecrübeye sahip bir marka olarak, laboratuvarlarımızda özel formüller üretiyor, kalitemizden asla ödün vermiyoruz. Gerek ambalajlarımız gerekse marka kimliğimizle sektöre bir yenilik getirmek en büyük amaçlarımızdan biri. 
Bunun yanı sıra tüm maskelerimizi hiçbir koruyucu ve katkı maddesi olmadan esansiyel yağlar ile doğal bir şekilde üretiyoruz. Bu da en hassas cilttler dahil olmak üzere her cilt tipi için güvenle kullanım imkanı sunuyor. Tüketicilerimiz aynı zamanda hamilelik dönemlerinde de ürünlerimizi gönül rahatlığıyla kullanabiliyor. 

Türkiye pazarına girmeye nasıl karar verildi? Buradaki pazar payınız ve büyüme stratejileriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?
Türkiye, genç ve dinamik nüfusu ile uzun zamandır yakından izlediğimiz, yüksek potansiyele sahip bir ülke. Elbette her iş birliği öncesinde gireceğiniz pazarı iyi analiz etmek ve karşılıklı bir güven ortamı oluşturmak çok önemli. 
Bu anlamda Türkiye’nin potansiyeline güvendik ve 2018 yılı itibariyle premium ürünlerimizle pazara giriş yaptık. Pazarlama stratejimizi de kağıt maske kategorisinde en büyük ve en çok tercih edilen marka olma üzerine kurguladık. Sektörde pazarın dinamik yapısını yakından analiz ediyor, tüketici deneyimini her şeyin üzerinde tutarak çalışmalarımızı da bu doğrultuda şekillendiriyoruz. 

KinGirls’ün dünyada ve Türkiye’de kaç satış noktası var? Satışı nerelerde yapılıyor? 
KinGirls olarak Türkiye’de Watsons ile özel bir anlaşmamız bulunuyor. Watsons’ın 340’ın üzerindeki mağazasında ürünlerimizin satışını gerçekleştiriyoruz. Dünya genelinde 50’den fazla ülkede ve 3 binin üzerinde satış noktasında yer alıyoruz.

Yeni projeleriniz ve geliştirmeyi düşündüğünüz yeni ürünler var mı?
50 yıllık tecrübemizle tüm dünyadaki kağıt maske pazarına yön veren markalardan biriyiz. Gerçekleştirdiğimiz Ar-Ge çalışmaları ile sürekli olarak kendimizi yeniliyor, kapsamlı çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Sektördeki bilgimizi cilt bakımı ve kozmetik alanlarına da taşımak istiyoruz. Şu aşamada fazla detay veremiyorum ama yeni ürünlerimizi kasım ayında düzenlenecek olan Uluslararası Hong Kong Güzellik Fuarı’nda duyuracağımızı paylaşmak istiyorum. Gerçekten çok heyecanlıyız. 

2020 yılına yönelik büyüme hedeflerinizden bahseder misiniz?
Önümüzdeki sene itibariyle pazar payımızı artırmak öncelikli amaçlarımızdan biri. 2020 yılı itibariyle yeni ürünlerimizle pastadan daha fazla pay almayı planlıyoruz. Sektöre yine yeni bir soluk getirecek, eğlenceli ve etkili ürün sayımızı artırarak tüketicilerimizin beğenisine sunacağız. 

GGG

Yukarı