Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

ÇAĞIN İHTİYAÇLARINA UYGUN ÇÖZÜMLERLE EN İYİ ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ SUNUYORUZ

11.09.2020 - 10:17

Tepe Home, pandemi döneminde hayata geçirdiği dijital çözümlerle müşterilerden tam not aldı. Yeni uygulamaları ve müşterilerin dönüşleri hakkında konuştuğumuz Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan, “Son zamanda yaptığımız teknoloji ve müşteri memnuniyeti odaklı yeniliklerimizle müşterilerimizden oldukça olumlu geri bildirimler almaktayız.” dedi.

Pandemi sebebiyle alışveriş trendlerinde nasıl bir değişim yaşandı?

 

Pandemi dönemiyle beraber tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarında büyük farklılıklar gözlemledik. Sürecin başında yükselen endişe seviyesi ve ardından gelen sokağa çıkma yasakları, AVM’lerin ve risk teşkil eden birçok işyerinin kapatılması alışveriş davranışlarında değişime neden oldu. Online hizmet veren markalar bu süreci avantaja dönüştürmeyi başardı. Tepe Home web sitesi satış hacmi de bu dönemde çok başarılı bir yükseliş ivmesi kazandı. E-ticarete olan yönelime göre biz de stratejilerimizi güncelliyor ve hızla uygulamaya alıyoruz. Online ve randevulu mağaza turları düzenleyerek müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap veriyor, lojistikte dijitalleşme projelerimiz ile verimliliğimi arttırıyoruz.

 

Salgın sürecinde müşteriyi mağazaya çekmek için ne tür uygulamaları hayata geçirdiniz?

 

Normale dönüş sürecinin başlamasıyla mağazalarımızda gerekli tüm prosedürleri ve fazlasını uygulamaya aldık. Müşterilerimizi, aldığımız önlemler konusunda bilgilendirerek endişelerini gidermeye çalıştık. Mağazalarımızda da ücretsiz olarak sunduğumuz mimari danışmalık hizmetimizi online olarak da vermeye başladık. Buna görüntülü mağaza turlarımız da eşlik etti. Ayrıca online mağazamıza olan ilginin artmasıyla dijital dönüşüme yönelik süreçlerimizi hızlandırarak mağazada fazla vakit geçirmek istemeyen müşterilerimize kolaylık sağlamak için internet sitemizde yüksek çözünürlüklü fotoğraflara ve üç boyutlu ürün görsellerine yer verdik. Müşterilerin soru ve isteklerine anlık çözüm sunabilmek adına ‘ Canlı Çevrimiçi Destek’ özelliğini de online sitemize ekledik. Offline mağazalarımızda ise büyük metrekareli alanlarda hizmet sunmanın avantajını yaşıyor, daha güvenli bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Ziyaretçilerimizin gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilmeleri için bir çok detayı düşünerek uygulamaya aldık.

 

Bu uygulamalarınız ciroya nasıl yansıyor? Müşterilerinizden nasıl dönüşler alıyorsunuz?

 

Sunduğumuz yeni dijital dönüşüme yönelik hizmetler, pandemi döneminde mağazada fazla zaman geçirmeyi tercih etmeyen müşterilerimizin karar verme süreçlerini kolaylaştırarak onlara zaman kazandırdı. İnternet sitemiz ve sosyal medya hesaplarında sunduğumuz ayrıntılı bilgilerle müşterimiz kendi araştırmalarını kolaylıkla yapabiliyor ve seçtikleri ürünler hakkında bilgi sahibi olarak mağazamıza geliyor. Özellikle Tepe Home kalitesine güvenen ve önceden markamızdan alışveriş deneyimi olan müşterilerimiz satın alma kararını daha çabuk vererek web sitemizden online alışverişi tercih edebiliyor. Bunun da cirolarımıza oldukça olumlu yansıdığını görüyoruz. Son zamanda yaptığımız teknoloji ve müşteri memnuniyeti odaklı yeniliklerimizle müşterilerimizden oldukça olumlu geri bildirimler almaktayız.

Müşteri memnuniyetini daha da ilerletme adına hangi adımları atmayı planlıyorsunuz?

Mağazadaki satış danışmanlarımız, çağrı merkezimiz, lojistik bölümümüz ve fabrikamızdaki satış sonrası hizmetler ekibimizde müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler ışığında iş süreçlerimizi sürekli olarak revize ediyoruz. Yeni projemiz olan ve zaman- iş gücü optimizasyonunu gözettiğimiz lojistikte dijitalleşme ile daha verimli ve etkin hizmet vererek müşteri memnuniyetini yükseltmeyi de hedefliyoruz. Yine ilerleyen dönemlerde müşterilerimizin mağazadaki alışverişte geçirdikleri zamanı daha kolay ve ayrıcalıklı bir deneyime dönüştürmek için mağazalarımızda farklı uygulamaları başlatacağız. Ayrıca dijital dönüşüme yönelik çalışmalarımızı da sürdürerek teknoloji odaklı projelerimizi de hayata geçireceğiz. Çağın ihtiyaçlarına göre tasarladığımız ürünlerimiz ve geliştirdiğimiz modern ve fonksiyonel çözümlerle müşterilerimizin ihtiyaçlarının en iyi şekilde karşılanmasını sağlayarak alışveriş deneyimlerinin de her aşamasında yanlarında olmaya devam edeceğiz.

ds

Yukarı