Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Bayim Olur Musun’da ünlü isimlerden franchise atağı

17.10.2016 - 13:32

Bu yıl 14. kez kapılarını açacak olan Bayim Olur Musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı 13-16 Ekim 2016 tarihleri arasında, CNR Fuar Merkezi 5-6-7. Hollerde gerçekleştirilecek.

Franchise ve Markalı Bayilik sisteminin tüm oyuncularını tek bir çatı altında buluşturan Bayim Olur Musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı bu yıl ticarette başarılı çalışmalara imza atan ünlü isimlere ev sahipliği yapacak. İbrahim Tatlıses’in 2010 yılında Tatlıses Gıda bünyesinde kurduğu Tatlıses Çiğ Köfte ile başlayan gıda yatırımı diğer ünlülere de ilham kaynağı oldu. Uzunköprü Köftecisi yatırımı ile oyuncu Okan Karacan’nın, bitkisel tedavileriyle dünya çapında tanınan beslenme uzmanı, Türk kimya profesörü Prof. Saraçoğlu markasıyla İbrahim Saraçoğlu’nun, Kendi Cosmetics markasıyla şarkıcı KENDİ’nin aralarında olduğu fuarda, 22 bin 500 metrekare kapalı alanda, 3 Hol’de 400’e yakın yerli ve yabancı firma yer alacak.
Günümüzde kendi işinin patronu olmak ve bunu yaparken daha az riskle daha fazla kazanç elde etmek isteyenlerin birinci tercihi; franchising… Bugünün rekabet koşulları kurumsal ve güçlü bir marka yaratmak için sıfırdan başlamak yerine, güçlü, bilinen ve büyük bir zincirin parçası olma avantajı birçok girişimciyi franchising sistemine yönlendiriyor. Hızla büyüyen ve binlerce girişimciye kendi işini kurma fırsatı yaratan franchising sektörü, alanında Avrupa ve Ortadoğu’nun en büyük fuarı olma özelliğini taşıyan Bayim Olur musun Fuarı ile katlanarak büyüyor. MedyaFors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD işbirliği ve Coldwell Banker Türkiye Ana Sponsorluğunda gerçekleştirilecek olan fuarı, artan metrekare alanı, katılımcı ve ziyaretçi oranıyla her geçen yıl dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. 
MedyaFors Fuarcılık Genel Müdürü Aycan Helvacıoğlu, “Bu yıl da çok önemli uluslararası ve ulusal markalara ev sahipliği yapıyoruz. Suudi Arabistan, Tunus ve Katar heyetleri Türk markaları için geliyorlar. Ünlü girişimcilerimizin bu yıl katılımcımız olmasının fuara büyük renk katacağını düşünüyoruz. Hepsinin harika girişimleri var. Artık sanatçıların, sporcuların öncelikli tercihi markalaşmak ve franchise oluyor ve büyüme stratejisi olarak franchisingi seçiyorlar. Bu da girişimciyi heveslendiriyor ve markalı bayilik yatırımlarını çoğaltıyor” dedi. 
35 bin sektör profesyoneli ve yatırımcı adayının ziyaret etmesi beklenen fuar 4 gün boyunca açık olacak, franchise sektörüne katma değer sağlayacak hem de ekonominin canlanmasına büyük katkıda bulunacak.
 

playpark

Yukarı