Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Adore Oyuncak yeni sezonda da iddiasını sürdürüyor! / Adore Oyuncak continues to be assertive in the new season as well!

16.11.2016 - 12:22

ADORE OYUNCAK PAZARLAMA MÜDÜRÜ ILGIN CANGİR TAŞ: “YENİ MAĞAZALARIMIZDA DA RENGARENK VE İLGİ ÇEKİCİ DİZAYNIMIZLA MÜŞTERİLERİMİZE KEYİFLİ ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ SUNMAYA DEVAM EDECEĞİZ” DEDİ.

“WE WILL CONTINUE TO OFFER OUR CUSTOMERS PLEASANT SHOPPING EXPERIENCE WITH OUR COLORFUL AND INTERESTING DESIGN AT OUR NEW STORES AS WELL,” SAID ADORE OYUNCAK MARKETING MANAGER ILGİN CANGİR TAS.

 “Mağazacılık fikri, oyuncaklarımızı çocukların, ailelerin ve aslında tüm oyuncak severlerin beğenisine sunmak ve birebir görüşlerini almak düşüncesiyle doğdu. Bu anlamda 2009 yılında açtığımız İstinyePark mağazamız ve ilerleyen yıllarda onu takip eden diğer mağazalarımızda ‘showroom’ konseptinde ilerlemeyi tercih ettik. LEGO, Winx Club, Ravensburger, Revell, Bandai, Sylvanian Families ve TOMY gibi dünyaca ünlü markalarımıza ait ürünlerimizi en geniş biçimde sergiliyoruz” ifadesinde bulunan Adore Oyuncak Pazarlama Müdürü Ilgın Cangir Taş, “Çocukların mağazalarımızda oyuncakları deneyimlerken hayal dünyalarını gerçeğe dönüştürecek rengarenk ve ilgi çekici mağaza dizaynı, en önem verdiğimiz konuların başında geliyor. Her mağazamızda bulunan oyun alanı çocukların sosyalleşmesine ve oyuncakları deneyimlemesine olanak sağlarken, ebeveynlerin de çocuklarıyla kaliteli zaman geçirmesine olanak veriyor. Ayrıca Mall of İstanbul, One Tower ve MaviBahçe AVM’de bulunan mağazalarımızdaki “Winx Sihirli Ayna” kız çocuklarının kendilerini birer Winx perisine dönüştürmesine olanak veriyor. Hafta sonu etkinliklerimizle de çocukların oyuncaklarımızı daha yakından tanımasını ve eğlenceli vakit geçirmesini istiyoruz” dedi.

ADORE OYUNCAK İLE ‘UMUTLU OL’ KAMPANYASI İLE SAYISIZ OYUNCAK TEDAVİ GÖREN ÇOCUKLARLA BULUŞUYOR
Adore Oyuncak’ın yer aldığı sosyal sorumluluk projelerine yönelik sözlerini devam ettiren Taş, “Sosyal sorumluluk çalışmalarımızda markalarımızdan ziyade Adore Oyuncak şirket kimliğimizle ilgi alanımız olan çocuklarımızı kapsayan projelerde bulunmayı tercih ediyoruz. Bu çalışmalarımızdaki en temel kıstasımız çocukların oyuncaklarımız sayesinde hem eğlenmesine hem de öğrenmesine katkıda bulunabilmek. ‘Adore Oyuncak ile Umut Ol’ bu anlamda sosyal medya kullanıcıları ile el ele verdiğimiz gittikçe büyüyen çok güzel bir kampanyaya dönüştü. Twitter üzerinden başlattığımız sosyal sorumluluk projemizde 4 Ekim 2016-1 Kasım 2016 tarihleri arasında sosyal medya kullanıcıları #AdoreOyuncakileUmutOl hashtagiyle hazır olan veya kendi oluşturduğu içeriklerle tweet atarak çocukluk çağı kanserlerine olan farkındalığı artırmamızda ve oyuncaklarımızla daha çok tedavi gören çocuğa ulaşmamızda bize destek oldu. Sayaçta her bin tweet sayısına ulaşıldığında daha fazla oyuncak çocuklar ile buluştu” dedi.

“YEPYENİ ÜRÜNLERLE SEZONA GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE BAŞLANGIÇ YAPIYORUZ”
Yeni sezonda kendilerini farklı ve güçlü kılacak yanları hakkında bilgi veren Taş, “Ürün portföyümüze eklediğimiz yepyeni ürünlerle sezona güçlü bir şekilde başlangıç yapıyoruz. Televizyonda her sezon farklı bir seri ile yer alan Power Rangers, bu sezon Dino Charge serisi ile devam ediyor. Çocukların çok sevdiği dinozor teması ile heyecanla takip ettiği Power Rangers bir araya gelerek yepyeni maceralarıyla ekranda yerini alırken seriyi gerçek yaşama taşıyacak oyuncakları da Adore Oyuncak mağazalarımızda Power Rangers severlerle bulaşacak. 90’lı yıllarda oyun konsollarından tanıdığımız mavi kirpi Sonic ve arkadaşlarının heyecan dolu macerasını anlatan Sonic Boom çizgi filmi geçtiğimiz Nisan ayında televizyonda yayınlanmaya başladı. Çocukların kısa sürede çok sevdiği ve yakından takip ettiği çizgi filmlerden biri haline gelen Sonic Boom serisine ait figürlerden mücadele setlerine kadar çok geniş ürün yelpazesi Adore Oyuncak mağazalarımızda raftaki yerini aldı. Televizyonda en çok izlenilen çizgi filmlerden biri olan Winx Club tarafında, yedinci sezonun en yeni dönüşümü olan Tynix’in bebeklerini Türkiye’de hayranlarının beğenisine sunuyoruz. Ayrıca Revell ve Ravensburger markalarımız altındaki yeni ürünlerimizle de ebeveynler ile puzzle ve maket severler için ürün yelpazemizi genişletiyoruz” dedi ve sözlerine gelecek döneme ilişkin plan ve projelerini anlatarak devam etti: “2017 yılında da mağazacılık tarafında bize uygun noktalarla görüşüp tüketicilerimize yakın olan yerlerde yer alacağız. Mağazalarımızı çocukların heyecanla gitmek istedikleri bir alan haline getirmek en büyük önceliklerimizden biridir. Yeni mağazalarımızda da rengarenk ve ilgi çekici dizaynımızla müşterilerimize keyifli alışveriş deneyimini sunmaya devam edeceğiz.”

 

 “The idea of opening stores came up with the notion of offering our toys for the liking of children, families and actually, toy lovers and to receive their opinions one on one. We have preferred to move with ‘showroom concept’ at our Istinye Park store, we opened for this purpose in 2009 and the other stores, we opened thereafter. We exhibit our products, which belong to such world famous brands, as LEGO, Winx Club, Ravensburger, Revell, Bandai, Sylvanian Families and TOMY,” “Colorful and attractive store design, which turn the world of dreams of kids to reality, while experiencing the toys in our shops, is the most important issue for us. While the playing area, we have at every store, allows kids to socialize and to experience the toys, it also allows parents to spend quality time with their parents. Besides, “Winx Magic Mirror” at our stores in Mall of Istanbul, One Tower and MaviBahce shopping centers allow girls to turn themselves into a Winx fairy. We want kids to get to know our toys closer and have fun with our weekend activities,” said Adore Oyuncak Marketing Manager Ilgin Cangir Tas.

CHILDREN WHOSE BEING TREATED OF CANCER MEETS COUNTLESS TOYS WITH THE CAMPAIGN OF “BE HOPE WITH THE ADORE OYUNCAK” 
Continuing with the social responsibility projects of Adore Oyuncak, Tas continued as follows: “We strive to be in projects, which encompass our children, which are our area of interest, instead of our brands, for our social responsibility activities with our Adore Oyuncak company identity. Our main criterion in our activities is to contribute to both entertainment and learning of kids, thanks to our toys. ‘Become a Hope with Adore Oyuncak’ has turned into a very beautiful campaign, which grows constantly as we cooperate with social media users. Social responsibility project, we started over Twitter supported us in our social responsibility project to increase the awareness for childhood cancers and to reach more kids, who receive treatment with our toys by tweeting with #AdoreOyuncakileUmutOl ready hashtag or their own content between 4 October 2016 – 1 November 2016. More toys reached kids, when each thousand was reached in the counter.”

“WE ARE STARTING THE SEASON WITH BRAND NEW PRODUCTS”
Providing information about their characteristics, which will make them different and strong, Tas said the following: “We are starting the season strong with brand new products, we have added to our portfolio. Power Rangers, which appear on TV with a different series every season continues with Dino Charge sries this season. While the dynosaur theme, children love, gets together with Power Rangers on TV, its toys, which will carry the series to real life, will get together with Power Rangers lovers at our Adore Oyuncak stores. Sonic Boom cartoon, which is about exciting adventures of blue hedgehog Sonic and its friends, we know from game consoles from the 90s, began to be bradcast on TV last April. A very wide product range, from Sonic Boom figures to fighting sets, of the TV series, which became a favorite cartoons of children and follow closely by them, are on the shelves of our Adore Oyuncak stores. For Winx Club, which is one of the most popular cartoons on TV, we offer dolls of Tynix, which are the new transformation for the season, for their fans in Turkey. In addition, we are extending our product range with our new products under our Revell and Ravensburger brands for parents and puzzle and model lovers,” Tas said and continued with their plans and projects about the next period: “We will be at locations, close to our consumers by negotiating with locations, which are suiable for us, on the retail side in 2017 2017 as well. Turning our stores into areas, kids will be excited to go, is one of our top priorities. We will continue to offer our customers pleasant shopping experience with our colorful and interesting design at our new stores as well.”
 

playpark

Yukarı