Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

2018’DE BÜYÜME DEVAM EDECEK

14.12.2017 - 11:22

INTERSPORT GENEL MÜDÜRÜ ARDA NAL: “DOĞRU ZAMANDA, DOĞRU YERDE, DOĞRU MÜŞTERİ PROFİLİNE HİZMET VERECEK MAĞAZALARLA PORTFÖYÜMÜZÜ GÜÇLENDİRECEĞİZ.”

2017 yılında 2016’ya kıyasla organik bir büyüme sağlandığını aktaran Intersport Genel Müdürü Arda Nal, “Bizim için önemli olan artan ziyaretçi sayısının satışa dönüşmesini sağlamak ve fatura başına düşen ortalama fiyat tutarını artırmak. Tüketicinin alım gücüne hitap edecek ve piyasada rekabette avantaj sağlayacak fiyat politikası oluşturmak gerekiyor. Bu da doğal olarak iş modelinize yansıyor. Ek maaliyetler operasyonun verimliliğini olumsuz etkiliyor. Orta vadede beklentimiz, giderleri sürdürülebilir seviyede tutacak istikrarının oluşturulması. Bu değerler sağlandığı sürece, iyi gidişat uzun soluklu olacaktır” diyerek mevcut durumu aktardı. 
2017 yılının her ayını büyüme ile tamamladıklarını söyleyen Nal, “Özellikle karşılaştırılabilir mağazalar olan LFL mağazalarda istenilen büyümeyi elde ettik. Sektöre oranla daha fazla büyümeyi sağlamak için tüketicinin dikkatini çekecek alternatif ürün gamı ile kampanyalar yaptık ve daha iyi servis vermeye gayret gösterdik” dedi ve sözlerine şu şekilde devam etti: “2017 yılında tam anlamıyla insana yatırım yaptık diyebilirim. Özellikle teknolojisi ve hikayesi olan ürünlerin bilgilerini müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde anlatabilecek donanımda personel yeterliliği sağlayabilmek için personelimize daha geniş kapsamlı eğitimler organize ettik.  Bu da anlık hedefleri tutturma ve daha da önemlisi gelecekte kazanacağımız başarılar için yaptığımız en önemli yatırımlardan biri oldu.”

YENİDEN ŞEKİLLENEN SPOR PERAKENDECİLİĞİNDE 4 YENİ MAĞAZAYLA PORTFÖYÜNÜ GÜÇLENDİRECEK
2017 yılında Intersport’un konseptini ve mağazacılık anlayışını yeniden şekillendirip stratejilerini buna göre belirlediğini dile getiren Nal, “Marka ve aktivite yapımızı yeniden gözden geçirdik ve mağaza ölçeğimizi bu kriterlere göre şekillendirdik. Tüketiciye en iyi hizmeti verebilmek adına yeni konseptimizle Vadistanbul mağazamızı açtık. Avrupa’da yeni konseptle açılan ilk mağazalardan birinin Vadistanbul’da açılması bizim için çok önemli” dedi.
2017’nin başlıca konularından biri olan Türk Lirası’na geçiş süreci ve bu süreç içerisinde neler yaşandığı noktasında bilgi veren Nal, “Biz AVM’ler ve yatırımcılarıyla birlikte hareket edip kazancı ve kaybı beraber yaşıyoruz. Bu süreç içerisinde AVM yatırımcılarıyla işbirliğimizi artırma fırsatımız oldu. Teknik bazı sebeplerden dolayı bu sürecin eyleme dönüşmesi çok kolay değil, ancak kiralayan ve kiracı ilişkilerinin gelişimine katkı sağladığını düşünüyorum” açıklamasında bulundu.
Son olarak 2018 beklentilerine yönelik bilgi veren Nal, “Intersport sağlam ve emin adımlarla portföyünü ve servis kalitesini geliştirmeye 2018 yılında da hızlanarak devam edecek. Yeniden şekillenen spor perakendeciliğinde, kendi kanalındaki pazar payını artırmaya yönelik doğru zamanda, doğru yerde, doğru müşteri profiline hizmet verecek 4 yeni mağazayla portföyümüzü güçlendireceğiz” diyerek sözlerine son verdi.

ops

Yukarı