Ana içeriğe atla

ops

Perakende

“Perakende sektöründe yüzde 9 büyüme bekliyoruz”

18.01.2018 - 15:02

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, inovasyon, değişim ve yeni fikirlerin sektör liderleri tarafından masaya yatırıldığı ve sektörün başarılı isimlerinin ödüllendirildiği, ‘Perakende İnovasyon Forumu ve Ödülleri’ törenine katıldı.

İnovasyona dört elle sarılmalı…

18.01.2018 - 14:18

Sürdürülebilir karlı büyümelerle kalıcı olmak için şirketlerin inovasyona dört elle sarılması gerektiğini dile getiren MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, müşterilerin sadece akıllarındaki bir ürünü almaya geldikleri bir adres olmanın ötesine geçerek, onları tüm dijital gelişmelerden, yeni teknolojilerden, dünyadaki inovasyonlardan haberdar eden bir deneyim merkezi olmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.

Gelecek inovasyonla yaratılıyor…

18.01.2018 - 14:15

Yenilik ve kalitenin her zaman başarıyı getirdiğini söyleyen NaraMaxx Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Özkarakaşlı, tüm yenilik hareketlerinde müşteri istek ve ihtiyaçlarına cevap vermeye çalıştıklarını dile getirdi.

Değişime kısa sürede adapte olmak yenilenmekten geçiyor

18.01.2018 - 14:14

Sürdürülebilir büyümede de inovasyonun büyük katkısı olduğunu dile getiren Inglot Türkiye Genel Müdürü Salahaddin Rojbani, “Hızlı gelişen ve değişen bir dünyadayız. Tüketicilerin beklentileri ve ihtiyaçları da buna bağlı olarak değişim gösteriyor. Bunu birbirine bağlı bir zincir olarak ifade edebiliriz. Şirketlerin bu sürece kısa sürede adapte olmaları kendilerini yenilemelerine, tüketicilerin ihtiyaç ve taleplerini karşılayarak rakiplerinden ayrışmalarına imkan tanıyor.

İnovasyon tek bir alanda değil, tüm birimlerde olmalı…

18.01.2018 - 13:59

İnovasyonun büyümelerindeki en önemli parametre olduğunu söyleyen Tudors CEO’su Yaşar Ayaydın, sürdürülebilir büyüme için inovasyonun tek alanda değil, tüm birimlerde olması ve bu anlayışla firmaların kendilerini sürekli geliştirmeleri gerektiğini dile getirdi. 

Rekabet ortamındaki tüm firmaların radarında inovasyon var

18.01.2018 - 12:28

“Tüketicinin ürün tercihinde, marka, kalite, fiyat gibi unsurların yanı sıra ürünlerin dış görünümünün de oldukça etkili olduğu bir çağı kucaklıyoruz” açıklamasını yapan Biev Pazarlama Müdürü Esen Karatekin Sarı, “Bu nedenle yeni, dinamik bir yapıda sürekli değişen, ihtiyaçlara en uygun şekilde cevap verebilen, estetik ve ergonomik niteliğe sahip tasarımların gelecekte başarının anahtarı olarak karşımıza çıkacağını biliyoruz” dedi.

Subscribe to Perakende

ops

Yukarı