Ana içeriğe atla

 

AVM

50 ÜLKEYİ GİYDİREN YÜNSA TEKNOLOJİYE ODAKLANACAK

24.02.2021 - 15:15

Avrupa’nın en büyük entegre yünlü kumaş üreticisi Yünsa, Ar-Ge destekli inovatif ürünleriyle pazarda ses getiriyor. 3 yıllık planlarını yünlü kumaş üretimi kapasitelerini artırmaktan ziyade teknolojilerini yükseltme üzerine kurduklarını belirten Yünsa Genel Müdürü Mustafa Sürmegöz, ürünlerini, Ar-Ge çalışmalarını ve hedeflerini anlattı.

E-TİCARETTE BÜYÜRKEN MAĞAZA YATIRIMLARIMIZ DEVAM EDECEK

24.02.2021 - 15:13

Türkiye’nin kişisel bakım ve güzellik markası Watsons, pandeminin de etkisiyle 2020 yılında e-ticarette yüzde 100’ün üzerinde büyüme gerçekleştirdi. E-ticarette büyümenin yanı sıra mağazalarını yenilemeye ve yeni mağaza açmaya devam edeceklerini belirten Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direktörü Cem Demiröz, pandemi sürecini ve hedeflerini anlattı.

UTOPIAN WOMAN’DAN HER AY YENİ BİR KOLEKSİYON

24.02.2021 - 15:09

Tasarım elbise satışında kurduğu alternatif markayla sektörde dikkat çeken Utopian Woman Yönetim Kurulu Başkanı Berkant Kocakaya ile ürünleri ve hedeflerini konuştuk. En önemli stratejilerini ‘üretilen modellerin sınırlı sayıda olması’ şeklinde açıklayan Kocakaya, “Yılın 12 ayı, her ay yeni hikayelerin oluştuğu bir koleksiyon yapısı içindeyiz. Sürekli günü yakalayan tasarımları, dostlarımızla buluşturuyoruz.” dedi.

TUDORS’TA HEDEF DÜNYA MARKASI OLMAK

24.02.2021 - 15:04

Yurtiçi ve yurtdışında toplan 240 mağazasıyla erkek modasına öncülük eden Tudors, global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Pandeminin getirdiği zorluklara rağmen dünyaya açılma hedeflerinden vazgeçmediklerini belirten Tudors'un kurucusu ve CEO'su Yaşar Ayaydın ile erkek modasını ve hedeflerini konuştuk.

TCHİBO, KAHVE TUTKUSUNUN ARTMASINA ÖNCÜ OLDU

24.02.2021 - 15:00

Sürekli değişen tema ürünleri, her damak zevkine uygun kahveleri ve zengin atıştırmalıklarıyla özgün bir alışveriş ve kahve deneyimi sunan Tchibo, Türkiye’de 15. yaşını kutluyor. 15 yılda mağazaları ve tchibo.com.tr internet mağazaları aracılığıyla 1000’den fazla temayı müşterileriyle buluşturan Tchibo Türkiye, daha fazla kahve severe ulaşmak için kahve odaklı yatırımlarını ve satış kanallarını artırmayı hedefliyor.

E-TİCARET İLE BÜYÜYEN SİNOZ’DA HEDEF GLOBAL PAZAR

24.02.2021 - 14:56

E-ticaret alanında faaliyet gösteren yerli kozmetik markası Sinoz; dijital pazarlama çalışmaları, müşteri memnuniyeti yatırımı ve teknolojik gelişmeleri takip ederek e-ticaret kadrosunu büyüttü. Türkiye’de artan satışlarının yanı sıra birçok ülkeye ihracat kanalıyla ulaştıklarını belirten Sinoz Kozmetik CEO’su Yasin Çörekci, hedef ve büyüme stratejilerini anlattı.

SELİN BEAUTY CENTER’I KADIN GİRİŞİMCİLERLE BÜYÜTECEĞİZ

24.02.2021 - 14:54

Kendi kozmetik markası Selin Beauty Center ile sektöre hızlı bir giriş yapan Selin Ciğerci ile hedeflerini konuştuk. Hem yurt içinde hem de yurt dışında kadın girişimciler ile büyüyeceklerini belirten Ciğerci, “Büyük şehirlerden başlayarak tüm şehirlerimizdeki kadın girişimcilere ve bu sektörde hizmet veren kadın personellere istihdam sağlayan bir marka inşa ediyoruz.” diyor.

İNOVASYON, DOĞAYA SAYGI VE KALİTEYLE GELEN BÜYÜME

24.02.2021 - 14:51

Kadın modasının önde gelen markalarından NaraMaxx, hem mağazaları hem web sitesi hem de showroomlarıyla dünyanın dört bir yanındaki müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor. Kalite, güvenilirlik, müşteri memnuniyeti, inovasyon ve doğaya saygı ilkeleriyle büyümeyi sürdürdüklerini söyleyen NaraMaxx Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Özkarakaşlı ile hizmetlerini ve hedeflerini konuştuk.

MODA PERAKENDESİNDE KÖKLÜ DEĞİŞİMLER YOLDA

24.02.2021 - 14:47

McKinsey tarafından hazırlanan “Modanın Durumu 2021” raporu pandeminin sert vurduğu moda perakendesinde krizden dirençli şekilde çıkabilmek için kılavuz niteliğinde. Yerel tercihlerin önem kazanacağını vurgulayan sektör liderleri online kanala, sorumlu üreticiye ve atik tedarik zincirlerine dikkat çekiyor. İflaslar ve akabinde konsolidasyon da olası.

AÇIK PARFÜM PAZARI BÜYÜK FIRSAT SUNUYOR

24.02.2021 - 14:41

Ülkemizde aylık ortalama büyüklüğü 250 milyon TL’yi aşan açık parfüm pazarı, pandemiye rağmen büyümeye devam etti. Bu kapsamda Loris Parfüm, girişimciler için pazardaki franchise fırsatlarına dikkat çekiyor. Loris Parfüm Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Okuyucu, “Doğru lokasyonda açılan parfüm mağazasıyla yatırım bedelini kısa süre içinde geri alıp büyüme olanağınız yüksek, yeter ki mağazacılığın dinamiklerine ayak uydurmada istekli olun” diyor.

Subscribe to Perakende

ASDAS

Yukarı