Ana içeriğe atla

playpark

 

Perakende

MÜŞTERİ SADAKATİ ALARM VERİYOR

14.08.2018 - 16:47

KPMG VE TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ FORUMU (CGF) KÜRESEL ÖLÇEKTE TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ VE PERAKENDE SEKTÖRÜNÜN DİNAMİKLERİNİ ARAŞTIRDI. TÜRKİYE’DEN DE KATILIM SAĞLANAN KÜRESEL TÜKETİCİ ÜRÜNLERİ VE PERAKENDE YÖNETİCİLERİ ARAŞTIRMASI 2018, TEKNOLOJİ VE YENİ NESLİN AKTİF KATILIMIYLA BOYUT DEĞİŞTİREN SEKTÖRÜN EN TEMEL UNSURU OLAN MÜŞTERİ SADAKATİNDEKİ DEĞİŞİME DİKKAT ÇEKİYOR.

Mağaza atmosferi akılda kalıcılığı artırıyor

14.08.2018 - 12:30

Mağazaların birçok duyuya aynı anda hitap ederek akılda kalıcı deneyimler sunabileceğini ifade eden Forever New Türkiye E-Ticaret & Pazarlama Müdürü Zeynep Tuncay, “Mağaza içerisinde yarattığımız atmosferin marka kimliğine uygunluğu müşteride yarattığımız algıyı güçlendiriyor ve akılda kalıcılığını artırıyor.” dedi.

Subscribe to Perakende

playpark

Yukarı