Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

EVİDEA YENİ MAĞAZASIYLA ŞİMDİ TEPE NAUTİLUS’TA!

27.11.2020 - 13:39

2019 yılında gerçekleşen yeni ortaklık yapısı sonrasında altyapısal çalışmalarını tamamlayan ve güçlü e-ticaret kimliğine ek olarak perakende mağaza zinciri yapısıyla da müşterileriyle buluşan Evidea, büyüme hamlesine devam ediyor. Evidea’nın 12. mağazası, İstanbul Tepe Nautilus’ta hizmete girdi. 27 Kasım’da kapılarını açan Tepe Nautilus Evidea mağazasında, binlerce çeşit ürün, evi için alışveriş yapmak ve evine değer katmak isteyenleri bekliyor. Açılışa özel kampanya kapsamında 500 TL ve üzerinde alışveriş yapanlar, anında 100 TL indirim kazanıyor!

GLOBAL E-TİCARET TRENDLERİ: YENİ NORMALE DAİR ÖNGÖRÜLER

12.11.2020 - 11:36

Alkaş tarafından düzenlenen ve Digital Network Alkaş’ta gerçekleşen FutureCommerce360’ta, Yeni Normal’in başarılı E-Ticaret stratejileri üzerine içgörülerini paylaşan Nielsen E-Ticaret Asya Lideri Ji Hyuk Park ve Nielsen APAC EEMEA Türkiye Analitik Danışmanlık Kıdemli Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, E-Ticaret alanında analitik çalışmaların önemini vurguladılar.

PANDEMİ DETOKS OLDU

12.11.2020 - 11:28

Türk tekstil sektörünün öncü gruplarından Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu koronavirüs salgınının ekonomi için detoks olduğunu söyledi.

 

TÜRKİYE’DE KARLI BAYİLİK SİSTEMİ VEREN ENDER FİRMALARDANIZ

12.11.2020 - 11:26

Kimya ve tekstil sektöründe faaliyet gösteren Safari-Klip, dünya iç giyiminin ünlü markalarını tek çatı altında bir araya getirdiği G Lingerie mağazalarıyla büyüyor. Safari-Klip’in büyüme stratejisini G Lingerie Pazarlama Direktörü Faruk Kaynar ile konuştuk. Sürdürülebilirlik için en önemli unsurun karlılık olduğunu belirten Kaynar, “Türkiye’de karlı bayilik sistemi verebilen ender firmalardan biri olduk.” dedi.

TÜRK KADININA ENERJİ VE GÜÇ KATAN MARKA: NOCTURNE

12.11.2020 - 11:24

Nocturne Genel Müdür Yardımcısı,  Satış/Pazarlama Direktörü Zuhal Irmak ile sektördeki konumları ve hedefleri üzerine keyifli bir sohbet gerçekleştirdik. Özellikle Nocturne Sonbahar/Kış 2020-21 koleksiyonunu büyük bir emek ile hazırladıklarının altını çizen Irmak, “Her zaman kendine güvenen, cesaretini asla kaybetmeyen Nocturne kadını, bu sezon önceki sezonlara kıyasla çok daha güçlü ve bir o kadar da bilinçli.” dedi.

HAZIRGİYİMDE İHRACAT HEDEFİ 33 MİLYAR DOLAR

12.11.2020 - 11:20

İHKİB Başkanı Mustafa Gültepe, hazırgiyim sektörünün 2019’u 17.7 milyar dolar ihracatla tamamladığını hatırlatarak, "Maske ve koruyucu kıyafetlerin katkısı ile bu yılı da kayıpsız ya da geçen yıla yakın bir ihracatla kapatacağımızı umut ediyorum. Tedarik zincirindeki değişim, 33 milyar dolarlık hedefe salgın öncesine göre çok daha yakın olduğumuzu gösterdi." dedi.

BİR HAYALDEN MODA DEVİNE

12.11.2020 - 11:17

Ipekyol, Twist, Machka Yönetim Kurulu Üyesi Nejdet Ayaydın markaları üzerine konuştuk. Sektörde ulaştıkları noktayı ‘bir hayali gerçeğe dönüştürme hikayesi’ olarak özetleyen Ayaydın, “Biz hayallerimizle başladığımız bu yolculukta ilk günden beri en iyisini yapmayı amaçladık. Bunun yanında 30 seneyi aşkındır hizmet veren bu hikayemizde ilk günden beri modaya yön veren markalar arasında olmayı hedefliyoruz, keza bunu başardık da” dedi.

İNDİRİM KAMPANYALARI BELİRLİ KURALLARA BAĞLANMALI

12.11.2020 - 10:58

İstanbul Moda Konferansı’nda konuşan Vakko Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko, doyumsuzluğu tetikleyen, ürünün kalitesini düşüren sistemin artık değişmesi gerektiğini vurguladı ve ekledi: “Geçmişte olduğu gibi yılın iki sezonla sınırlandırılması, dolayısıyla sürelerin uzaması ve sonuç olarak da  sistemin yavaşlamasının üreticiye ve tüketiciye son derece olumlu dönüşünün olacağına inanıyorum.”

BİSSE’DEN 60 MİLYON TL YATIRIMLA YENİ FABRİKA

12.11.2020 - 10:55

Türkiye’nin hazır giyimdeki en köklü markalarından BİSSE, İstanbul’da 60 milyon TL yatırımla yeni bir fabrika hazırlığına başladıklarını, fabrikayı 45’inci yıllarını kutlayacakları 2021 yılının Nisan ayında faaliyete alacaklarını duyurdu.

YENİ STRATEJİMİZ ‘HER AN, HER YERDE, ANINDA SATIŞ’

12.11.2020 - 10:53

Modaya kazandırdığı özgün ve yenilikçi bakış açısıyla dikkatleri çeken Adil Işık Group’un büyüme stratejisini markanın Yönetim Kurulu Üyesi Alican Işık ile konuştuk. E-Ticaret yatırımlarına hız kesmeden devam edeceklerini belirten Işık, “Şirketimizin stratejisi artık müşterimize her an her yerde anında satış yapabilmek ve bu doğrultuda E-Ticaret çok önemli bir yere sahip.” ifadelerini kullandı.

Subscribe to Perakende

ds

Yukarı