Ana içeriğe atla

playpark

 

YILIN 52 HAFTASI, 52 FARKLI ETKİNLİK YAPABİLEN TEK FİRMAYIZ

14.11.2018 - 14:26

AŞKIM ORGANİZASYON YÖNETİCİSİ AŞKIM BAYUK: “EĞER BİR ETKİNLİĞİN BİTİMİNDE SİZİ TEBRİK EDEN ZİYARETÇİLER VAR İSE HEDEFE ULAŞILMIŞ DEMEKTİR.”

Etkinliklerde öncelikleriniz nelerdir?
Türkiye’nin dört bir köşesine hizmet veriyoruz ve bundan gurur duyuyoruz. Hiçbir zaman işi küçük-büyük olarak ayırmadık, aksine kilometrelerce uzakta olan AVM’lere her daim hizmet etmekten memnuniyet duyduk. Muhakkak ticari bir beklenti içerisindeyiz fakat işini aşkla yapanlar olarak bizim için maddiyat ikinci planda. Bizler öncelikle iletişim kurabildiğimiz, fayda sağlayabildiğimiz ve memnuniyetle sonucuna ulaştırdığımız işlerden keyif alıyoruz. Bu yüzden çalıştığımız, görüştüğümüz her AVM ile iş yapmak zorunda olmadığımızı ancak fikir olarak dahi olsa kendilerinin her zaman yanında olduğumuzu bilmelerini isteriz. Kendini sektöre adamış, tek hedefi başarılı proje çıkarmak olan bir beyin takımına fikir sormak, saygı duymak bence her şeye değer. Böylesine bir beyin takımı olunca yılın 52 haftasına, 52 farklı etkinlik gerçekleştirebilen tek firma olmanın da gururunu yaşıyoruz. Adım adım ilerlediğimiz sektörde her geçen gün daha da güzel geçmişlerle hayata devam ediyoruz. Şimdiden 2019 yılına hazırız ve tüm çözüm ortaklarımızı sevindirecek projelerle geliyoruz. 

ETKİNLİKLERDE DOĞRU PLANLAMA ÇOK ÖNEMLİ

Etkinlikler de memnuniyete ulaşmanın yolu nelerdir? 

Öncelikle afişe etmek için ya da bir şeyler var demek için bir planlamayı kesinlikle doğru bulmuyorum. Etkinliklerde süreklilik önemli olduğu kadar doğru planlama da çok önemli. Doğru planlama istediğiniz hedef kitleye ulaşmak için en ince çizgi. Etkinliklerde bir araya geldiğimiz ziyaretçilerden edindiğimiz tecrübelere istinaden memnuniyete ulaşmanın yolu şaşırtmak, eğlendirmek, güldürmek ve bulunduğu konumda keyifli vakit geçirerek günlük yaşantıdan biraz uzaklaştırmak. Eğer bir etkinliğin bitiminde sizi tebrik eden ziyaretçiler var ise hedefe ulaşılmış demektir. Biraz önce de bahsettiğim gibi bir AVM’de yılın 52 haftası, 52 farklı etkinlik yapabilen tek firmayız. Portföyümüzde bulundurduğumuz çalışmaları özel gün takvimini göz önüne alarak planlıyoruz. Bu konuda bizden destek almak isteyen tüm yöneticilerimize de sunumlarımızı taleplerine göre iletiyoruz.
 
HAYAL EDİLENİ ANLATMAK EN ZOR KISIM…

Projeyi hayal etmek mi? Yoksa hayata geçirmek mi daha zor?
Bizler için hayal ettiğimizi uygulamak en pratiği, bunun en zor kısmı hayal ettiğimizi anlatmak. Düşündüklerimizi her ne kadar sunumlarla, dosyalarla, çizimlerle ifade etmeye çalışsak da uygulamada gösterebildiğimizi tam anlamıyla yakalayamıyoruz. Burada devreye güven giriyor, vizyonlarımızı ortak noktada buluşturabildiğimiz, fikirlerimize ve işlerimize güvenen kişi veya kurumlarla her zaman başarılı projeleri geri de bıraktık.

playpark

Yukarı