Ana içeriğe atla

playpark

 

Unutulmaz deneyimler…

14.10.2016 - 16:58

“ORGANİZASYON SEKTÖRÜNDEKİ KONUMLANMAMIZI BELİRLERKEN YAŞAM DÖNGÜSÜNÜ TAKİP ETMEYİ SEÇTİK” DİYEN ASPRIME GENEL MÜDÜRÜ SERDAR ÇETİN, “BU NEDENLE DE ETKİNLİKLERİMİZİN ODAĞINA YAŞAMIN BAŞLANGICI OLAN ÇOCUKLARI YERLEŞTİRDİK” DEDİ. 

“ASPRIME Event olarak 2014 yılında Ankara’da faaliyetlerimize başladık. Alışveriş merkezlerini odak alarak, çocuklara yönelik lisanslı etkinlikleri ve daha geniş bir hedef kitleye hitap eden etkinlik içeriklerini hazırlıyor ve icrasını gerçekleştiriyoruz” diyen ASPRIME Genel MüdürüSerdar Çetin, “Kuruluşumuzdan itibaren yerel ve uluslararası markaların etkinlik lisanslarını alıyor ve söz konusu bu markaların misyonlarına uygun ve özgün içerikler hazırlıyoruz. Tabii ki ekip olarak, gösterdiğimiz bu çabayla uzun yıllar bulundukları alanda liderlik konumunu elinde bulundurmuş olan ve bulunduran bu büyük markaların deneyimlerini ilk elden gözlemleme ve özümseme şansını yakaladık. Elde ettiğimiz bu deneyim ile tasarım, üretim ve operasyonumuzla etkinliğimize katılan çocukların mutluluğuna katkı sağlayabiliyor olmamızın sonucu olarak arkamızda, aldıkları olumlu geri dönüşlerden ötürü oldukça memnun müşteriler bırakıyoruz” dedi ve sözlerine devam etti: “Etkinliklerimizi genel olarak küçük yaş grupları üzerinde yoğunlaştırıyoruz. Bunun önemli nedenlerinden biri, bu yaş gurubuna hazırlanan içeriklerin yeniliği kabul etme kabiliyetidir. Ekip olarak etkinlik fikirlerimizi daha geniş bir yelpazede somutlaştırabiliyoruz. Somutlaştırmayı başardığımız her özgün içerik, hayal dünyaları yaşamsal rutinlerle gölgelenemeyen çocuklar için unutulmaz deneyimler haline geliyor. Biz de ASPRIME ekibi olarak edindikleri bu deneyimlerle mutluluk duyan çocukların her birini ülkemizin geleceği için kazanımlar olarak görüyor ve bundan onur duyuyoruz.”


“ETKİNLİKLERİMİZİN BAŞARILI OLMASI İÇİN HİTAP ETTİĞİMİZ YAŞ GRUBUNU DOĞRU TESPİT EDİYORUZ”
 “Organizasyon sektöründe ki konumlanmamızı belirlerken yaşam döngüsünü takip etmeyi seçtik” diyen Çetin, “Bu nedenle de etkinliklerimizin odağına yaşamın başlangıcı olan çocukları yerleştirdik. Onlarla gerçekleştirdiğimiz her etkinlikle geleceğin yönelimlerini daha doğru tespit ettiğimiz hatta bu yönelimlerin belirlenmesine katkı sağladığımız kanaatindeyiz. Çocuklara yönelik etkinliklerimizin başarılı olması için öncelikle etkinliğimizin hitap ettiği yaş grubunu doğru tespit ediyoruz. Bu, etkinlikte kullandığımız içeriklerin çocuklar tarafından en etkili düzeyde anlaşılmasını ve içselleştirilmesini sağlıyor. Diğer yandan etkinliklerimizde görev alan arkadaşlarımızın çocuklarla kurdukları iletişimin etkinliğin diğer parçalarını kökten etkileyebilme kapasitesine sahip olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenle çocuklarla doğru iletişim kurmayı başarı için vazgeçilmez görüyoruz. Tabii ki sayılan bu unsurlar ancak nitelikli görev dağılımı ve sağlıklı bir haberleşme ağı ile sahaya yansıtılabildiği için her alanda olduğu gibi çocuk etkinliklerinin de başarısı parçadan bütüne bir tutarlılıkla mümkün…” dedi ve sözlerine, “ Türkiye’de merkez bölgeler için çocuk etkinlikleri açısından bir eksiklik olduğunu düşünmüyorum. Fakat merkezden uzak bölgeler için durum farklı… Bu bölgelerde devlet destekli projeler gerçekleştirilse de bunlar diğer yaşamsal koşulları iyileştirme doğrultusunda olduğu için konu çocuk etkinliklerine sık sık gelemiyor. Yatırımcıların son dönemlerde merkezden uzak bölgelerde hayata geçirdikleri AVM projeleri,  bu bölgelerde ki eksikliklerin düzeltilebilmesi için bir umut ışığı oldu. Biz ve bizim gibi firmaların dünya yönelimlerini takip ederek oluşturduğu lisanslı ve diğer etkinlikleri bu bölgelerde yaşayan çocuklara ulaştırabilmemiz daha kolay bir süreç haline geldi. Tabii ki bu noktada AVM yöneticilerinin bulundukları bölgelerdeki eksikleri doğru tespit etmeleri gerekiyor. Bu tespitlerin doğrultusunda da biz etkinlik firmalarını yönlendirerek bölgelerinde bulunan çocukların deneyimsel eksikliklerini büyük ölçüde azaltabilecek etkinlikleri gerçekleştirebileceğimizi düşünüyorum” diyerek son verdi. 

playpark

Yukarı