Ana içeriğe atla

playpark

 

PROMASAJ İLE EN SIRA DIŞI AVM HİZMETİ

02.03.2018 - 17:26

PROFESYONEL MASAJ HİZMETİNE ULAŞMA GÜÇLÜĞÜNÜ PRO-MASAJ KIOSK KONSEPTİ İLE ORTADAN KALDIRDIKLARINI İFADE EDEN PR PARTNERS FİRMA SAHİBİ ALTAN UZUN, MÜŞTERİLERİNİN UZAK MESAFELERDEN MASAJ HİZMETİ ALMAK İÇİN GELDİĞİNE DİKKAT ÇEKTİ.

PR Partners olarak verdiğiniz hizmetlerden bahseder misiniz?

PR Partners olarak dijital medya pazarlama, tanıtım, etkinlik, satış organizasyonları dışında; Pro-masaj markası ile alışveriş merkezlerinde sandalye masajı (chair massage) hizmeti vermekteyiz.
Türkiye genelinde son 20 yıldır ileri derecede büyüyen AVM sektörü, tüketicileri sadece alışverişe değil, çeşitli hizmet alanlarına da yönlendirmektedir. Bu noktada güvenilir ve sağlıklı masaj hizmetini şehirlerin en büyük kitle çekim alanları olan alışveriş merkezlerinde sunuyoruz.     

Pro-masaj kiosk konseptiniz hakkında bilgi verebilir misiniz?

Profesyonel masaj hizmetine ulaşma güçlüğünü, nitelikli personellerimiz ve fiyat politikamız ile AVM’lerde görünür şekilde yer alan kiosk konseptimizle ortadan kaldırıyoruz.
Dakikası 2 TL olan fiyat politikamız ile verdiğimiz hizmeti cazip kılıp, AVM ziyaretçilerini yoğun olarak çekiyoruz. Bu sebeple şubelerimizde hafta içi, hafta sonu sürekli bir etkinlik havası yaratılıyor.
Anatomik anlamda yetkinlikleri ileri seviye olan fizik tedavi personellerimizle, el becerileri iyi olan masör-masöz personellerimizin iş bilgilerini harmanlayarak sağlıklı ve kaliteli hizmet üretiyoruz. Bizimle çalışan her ekip arkadaşımızın kalitesi Pro-masaj markamızın potansiyel kalite değerinin toplamını oluşturuyor. Müşteri portföyümüzün bir kısmı bulunduğumuz AVM’lere 50-100-150 KM mesafelerden sadece masaj hizmeti almak için geliyor. Bu da sunduğumuz hizmetin kalitesini özetliyor. 
Müşteri portföyümüzün yüzde 82’si daha önce profesyonel masaj hizmeti almamış bireylerden oluşuyor. Bu oran profesyonel masaj hizmetine duyulan ihtiyacı ve sektörel pazar payının ne kadar boş ve büyük olduğunu göstermektedir. Bu boşluğu doğru gözlemleyip, doğru lokasyonlarda yer alan AVM’lerde yakın zamanda yeni şubeler açmayı hedefliyoruz.

Alışveriş merkezlerinde daha fazla şube açma gibi bir düşünceniz var mı? Varsa neler yapmayı düşünüyorsunuz?

Vizyonumuz gereği ‘’farkımız tarzımız, tarzımız farkımız’’ ilkesi ile hareket edip, yapılmayanı yapma ve ülkemizde olmayan ticari projeleri kendimizce yorumlayıp, hayata geçirme arzusu ile çalışıyoruz.
Okul hayatındaki yorucu ve stresli süreçte, aynı zamanda insanların yorucu iş hayatında vücudunda birtakım olumsuz etkiler oluşuyor. Bunun sonucunda insanlar zamanla bedensel ve ruhsal rahatlamaya ihtiyaç duyarlar. Ancak dünyanın birçok ülkesinde alternatif tıp ve terapi hizmeti olarak rağbet gören masaj kültürü toplumumuzda henüz oluşmamıştır. AVM’lerde uyguladığımız bu oluşumun toplumumuzda da yer edinecek bir kültüre dönüşmesini ve Pro-masaj markamızın yakın gelecekte profesyonel masajın tanınmış tek yüzü olmasını hedefliyoruz.
Alışveriş merkezlerinde yeni şubelerimizin açılması için, 2018 yılı yarısına kadar kendi bünyemizde 4 olan şube sayımızı artırmayı, gördüğümüz yoğun talepler neticesinde franchise vererek ailemizi daha da genişletmeyi hedefliyoruz.

playpark

Yukarı