Ana içeriğe atla

playpark

 

Mommy and Kiddy, AVM’lerde eğlenceli zamanlar yaratıyor

30.05.2016 - 10:30

Mommy and Kiddy Anne Çocuk Etkinlik Ajansı’nın sahipleri Özgun Ayvaz ve Pınar Akpınar özellikle AVM’lerde bayan ziyaretçilerin ve çocuklu ailelerin hoşça vakit geçirmelerini sağlayan organizasyonlar yaptıklarını belirtti.

Özgün Ayvaz ve Pınar Akpınar, Mommy and Kiddy Anne Çocuk Etkinlik Ajansı olarak faaliyetleri ve sundukları hizmetler hakkında bilgiler verdi.

 

Mommy and Kiddy Anne Çocuk Etkinlik Ajansı olarak faaliyetlerinizi yakından tanıyabilir miyiz?

“Mommy and Kiddy” adı üstünde Anne ve Çocuk odaklı bir Etkinlik Ajansı. 

Özellikle AVM’lerde kadın ziyaretçilerin ve çocuklu ailelerin hoşça vakit geçirmelerini sağlayan organizasyonlar yapıyoruz. Anne ve çocuk kitlelerini hedef alan etkinliklerin artan rekabet içinde tüketiciyi AVM’ye çekmekte ve alışverişi canlandırmada çok büyük bir paya sahip olduğunu düşünüyoruz.

Çocukların bireysel yeteneklerini geliştirmelerine katkıda bulunan eğitici-öğretici atölye çalışmaları, tatil günlerini keyifli hale getiren çocuk kulüpleri, özel gün temalı aktiviteler, ekip bilincini destekleyen eğlenceli yarışmalar, sahne performansları ve grup oyunları çocuk odaklı etkinliklerin başında geliyor.

Kadınlar Kulübü etkinliklerimizle de “kadın olmanın ayrıcalığı”nı alışveriş merkezlerinde yaşatmak istiyoruz. bayan tüketicilere özel workshoplar, seminerler, minder sohbetleri, uygulamalı atölyelerden oluşan kadınlar kulübü aktiviteleri ile alışveriş merkezlerinde eğlenceli zamanlar yaratıyoruz.

 

Gerçekleştirdiğiniz atölye çalışmalarının çocuklara yansımalarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Mommy and Kiddy çocuk atölyelerinde; çocukların öğrenmeye en açık oldukları çağlarında; alışveriş merkezi içinde eğlenerek öğrenme metodu ile yaratıcılıklarını keşfedecekleri özel mekanlar yaratıyoruz. 

Bu sayede; aktif, sosyal ilişkileri kuvvetli, kendine güvenen, uyumlu ve mutlu bireyler olmalarına katkıda bulunuyoruz ve bu da en büyük gurur kaynağımız.

 

Etkinlik planlaması yaparken dikkat ettiğiniz unsurlar ve hedefleriniz nelerdir?

Günümüzde; ticari amaçlarının yanı sıra her alışveriş merkezinin artık tüketicinin kendini keyifli ve huzurlu hissedebileceği, yaşadığı anın tadını çıkarabileceği, alışveriş yaparken eğlenebileceği birer kültür ve yaşam merkezi haline geldiğinin bilincindeyiz. 

İşte bu yüzden düzenlediğimiz etkinliklerin fark yaratmasını, birbirini takip etmeden, yenilikçi, fayda sağlayıcı, ziyaretçi odaklı ve kişisel gelişimi destekleyici olmasını hedefliyoruz.

Türkiye genelinde aktif olarak 28 adet AVM‘de etkinlik planlaması yapmaktayız. 2016 yılı içerisinde hedefimiz bu sayıyı 50 ye çıkarmak.

 

Özellikle son dönemde gerçekleştirdiğiniz “Bubble Room” etkinliğinize ilgi nasıl?

“Bubble Room” sıradışı bir proje. O yüzden de ilgi fazlasıyla yoğun. Eğlence ile bilimin bir arada olması, katılanların dev kabarcık balonları değişik ebatlardaki aparatlar ile kendilerinin yapması ve kabarcıkların büyülü dünyasını keşfetme imkanı bulması, her yaşın ilgisini çekiyor. Evet Bubble Show tarzı sahne performansını hemen herkes bugüne kadar defalarca izlemiştir ama Bubble Room’da durum farklı, Bubble Room’a katılan herkes kendi show’unu kendi yapıyor.  

playpark

Yukarı