Ana içeriğe atla

ds

 

Memnuniyet farkındalığı getiriyor

15.05.2017 - 10:11

AŞKIM ORGANİZASYON ŞİRKET SAHİBİ AŞKIM BAYUK: “TANINMAKTAN ÖNCE DOĞRU TANINMAK DAHA ÖNEMLİ. ADINIZI DUYURMA TELAŞINA KAPILIP, KALİTENİZİ ARKA PLANA ATARSANIZ; KALICI OLAMAZSINIZ” DEDİ.

“Yapılan hiçbir işi kolay olarak tanımlamamak gerekir. Her işin kendi içerisinde bir zorluğu var. İş öncesi hazırlık aşaması detaylı ve disiplinli bir şekilde hazırlanmaz ise sonrasında yaşanacak sıkıntılar işin yürümesine engel olur” açıklamasında bulunan Aşkım Organizasyon Şirket Sahibi Aşkım Bayuk, “Diğer sektörlerden farklı olarak; eğlence ve etkinlik sektörü hizmet içerikli olduğu için insanla birebir temasta olmalısınız. Bu sebeple disiplinli, daha ince ayrıntılı ve mükemmeliyetçi bir çalışma yapmanız gerekiyor. Farkındalık yaratmak ise bu noktada devreye giriyor. Karşı tarafın istek ve görüşleri dikkate alınıp, bununla ilgili ciddi bir ön çalışma yapılmalı ve ziyaretçi memnuniyeti esas alınmalı. Yani bir nevi memnuniyet, farkındalığı getiriyor diyelim. Herkes ayrıcalıklı olmak ve özel hissetmek ister. Gelişimin ve değişimin akıl almaz bir hızla ilerlediği eğlence ve hizmet sektöründe yeniliklere açık olmalı ve sürekli bir değişim içerisinde olmalısınız” dedi. 

MODERNLİĞİ VE GELENEKSELLİĞİ HARMANLAMAK GEREKİYOR
“Kazanç hırsı ile iş yapmak yerine sürekli tercih edilen olmak firma prensibimiz. Farkındalığın oluşması adına bu sektörde bizi tercih eden kişi veya kurumlarla sağlıklı iletişim kurmak bizim için çok önemli. İşimizde teknolojiye hakim ve yeniliklere açık olmamızın yanı sıra insan ilişkilerinde geleneksel yaklaşımdan yanayız. Eğer çağın getirdiği modern imkanlarla geçmişten gelen insan odaklı alışkanlıklarınızı harmanlayarak işinizi yaparsanız; farkındalığı yakalamış olursunuz” diyen Bayuk, “Biz yüz yüze iletişim kurarak; önce karşı tarafı tanıyıp, isteklerini analiz ediyoruz. Muhatabınızı tanımadan yaptığınız işlerde; küçük ayrıntıları kaçırarak, memnuniyet skalasındaki çizginizi düşürürsünüz. Bir hikaye anlatıcısı olmak yerine müşterilerinizin kendi hikayelerini yazmalarına imkan tanımalısınız. Kısacası doğru iletişim ve değer verme tercih edilmenin anahtarıdır” dedi. 

“İŞİ LAYIĞIYLA YAPAN FİRMALAR SÜREKLİLİĞİ YAKALAYARAK ZİNCİRDE KALMAYI BAŞARIRLAR”
Bayuk sözlerine ise şu şekilde devam etti: “ İnsan hayatında bir zorunluluk olmayan, lüks olarak nitelendirebileceğimiz eğlence sektöründe harcamaların kısıtlanmak istenmesi olağan bir durum. Ne yaparsanız yapın çoğu kişinin ilgisini daha cazip fiyat veren kurumlar cezbedecektir, ancak yapılan iş sonucunda vaat edilenle realitenin arasındaki fark firmayı bir kez tercih edilme sebebi yapar. İşi layığıyla yapan firmalar, sektörün kalitesini düşürenlerin aksine sürekliliği yakalayarak zincirde kalmayı başarırlar. Bu bir nevi doğal döngü… Bu döngüye dahil olan bir faktör daha var ki asla göz ardı edilemez; sadakat... Bu hem sizin yapmış olduğunuz çalışmaya verdiğiniz emek hem de karşı tarafın sizin çalışmanıza duyduğu güvendir.”
“Vaat ettiğinizle beklenen örtüştüğü takdirde ilk önce memnuniyeti yakalarsınız. Memnuniyeti yakaladığınız zaman da iş sürekliliğinize engel olacak herhangi bir durum yoktur” ifadesinde bulunan Bayuk, “Kısa vadede kazanç elde etmek yerine uzun vadede anılmak sürekliliğin kapısını açacaktır. ‘Tanınmak’tan önce ‘doğru tanınmak’ daha önemli. Adınızı duyurma telaşına kapılıp, kalitenizi arka plana atarsanız; kalıcı olamazsınız” diyerek sözlerine son verdi.
 

ds

Yukarı