Ana içeriğe atla

S

 

“Kriz yönetimi esnasında en önemli aksiyon zamanlama…”

10.03.2017 - 10:25

“SEKTÖREL AĞIRLIĞI EĞLENCE OLAN ORGANİZASYON İŞİNDE TÜM TOPLUMU İLGİLENDİREN OLAYLAR YAŞANDIĞINDA AJANSLAR OLARAK BİZLER DE GEREKLİ DUYARLILIĞI GÖSTERMEK İÇİN MAKSİMUM ÇABAYI GÖSTERİYORUZ” DİYEN Kriz dönemlerinde çare rotayı başka alanlara çevirmek  Kriz dönemlerinde çare rotayı başka alanlara çevirmek  ORGANİZASYON AJANS BAŞKANI BURAK KARASOY, “ÖZELLİKLE BİR MARKA ADINA HİZMET ÜRETİRKEN, MARKANIN YAŞANAN KRİZE KARŞI GÖSTERDİĞİ REAKSİYON BİZİM İÇİN DE REFERANS NOKTASI OLUYOR” DEDİ.

Kriz yönetimi üzerine yıllardır çeşitli eğitimler, sertifika programları ve seminerler düzenlenir. Peki, siz tansiyonun yükseldiği zamanlarda nasıl yöntemler uyguluyorsunuz? Bu dönemlerde neler yapılması gerekiyor? 
Kriz, bir işletmenin doğal çalışma akışını bozan, bir an önce çözülmesi gereken, genellikle de aniden ortaya çıktığı belirtilen sorunların tümü için kullanılan bir tanımdır. Geniş perspektiften bakarsak tüm ülkedeki genel hayatı etkileyen problemler dolaylı ya da doğrudan hepimizin; bu ülkede yaşayan tüm birey ve varolan tüm işletmelerin negatif yönde etkilenmesi anlamı gelir. Kendi adımıza ve iş ürettiğimiz markalar adına hızlı durum tespiti, iş hedeflerinin tekrar belirlenmesi ve yeni eylem planlarının oluşturulması kriz anındaki yönetim metodumuzdur.

Organizasyon firmaları tüm toplumu ilgilendiren olaylarda nasıl tutumlar sergiliyor? Sizin tutumunuz ne yönde oluyor?
Sektörel ağırlığı eğlence olan organizasyon işinde tüm toplumu ilgilendiren olaylar yaşandığında ajanslar olarak bizler de gerekli duyarlılığı göstermek için maksimum çabayı gösteriyoruz. Özellikle bir marka adına hizmet üretirken, markanın yaşanan krize karşı gösterdiği reaksiyon bizim için de referans noktası oluyor. Pek çok durumda biz de deneyimlerimizi ve öngörülerimizi marka ile paylaşarak ortak bir eylem planı oluşturuyoruz. Bu genellikle yapılacak işlerin takviminin yeniden düzenlenmesi ya da etkinlik içeriğinin farklılaştırılması şeklinde oluyor. 

Siyasi ve ekonomik problemlerde alınan kararlar nasıl belirleniyor? 
Kriz yönetimi esnasında en önemli aksiyon zamanlamadır. Olayın gerçekleşme anı itibariyle marka olarak krizin sebebinden bağımsız yeni eylem planını en hızlı şekilde oluşturup, hayata geçirmeye çalışıyoruz. 

Son dönemlerde yaşanan olağandışı durumlardan sonra 2017 planlarınız neler?
Biz 2017 adına umut taşımaya devam ediyoruz. 2016’da yaşadığımız olaylardan sonra bu yılın daha sakin ve sektörel anlamda güven ortamının sağlanması ile süreceğini düşünüyoruz. Bu doğrultuda da farklı lisanslara yatırımlarımız devam ediyor. Retro bir efsane olan RedKit ve yeni jenerasyon çizgi dizilerinden Miraculous’u portföyümüze kattık. Özellikle yeni teknoloji ile sahibi olduğumuz lisansları bir araya getirecek saha yatırımları yapmaya devam edeceğiz. 
 

GGG

Yukarı