Ana içeriğe atla

playpark

 

KOPERATİFF İSTANBUL AVM’LERE 360 DERECE İLETİŞİM HİZMETİ VERİYOR

14.09.2018 - 09:33

MARKALARIN 360 DERECE İLETİŞİM ÇALIŞMALARINI YÜRÜTTÜKLERİNİ SÖYLEYEN KOPERATİFF İSTANBUL KURUCU ORTAKLARI EMRE TOPALAKÇI, İLKER KOCA, TOLGA KAYASU,; DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİNDEN VE AVM’LER İLE YAPTIKLARI İŞBİRLİKLERİNDEN DE BAHSETTİLER.

Firmanız hakkında bilgi verebilir misiniz? Neler yapıyorsunuz?
Emre Topalakçı: Bizler Koperatiff İstanbul olarak; yaklaşık bir sene önce ortak üretime olan inancımızdan dolayı yolculuğumuza başladık. Bu inancımızla beraber üçüncü nesil yaşam alanı çatısı altında 360 derece iletişim çalışmalarını yürütmemizin yanında misafirlerimize ortak çalışma alanımızda çalışma imkanı ve üçüncü dalga kahve alanımızda doğal kahvelerimizden tatma imkanı sunuyoruz. 

Firmalara iletişim danışmanlığı kapsamında hangi hizmetleri veriyorsunuz? 
Emre Topalakçı: Firmaların sadece iletişim danışmanlığını değil 360 derece tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Kreatif çalışmalarından prodüksiyon hizmetlerine, halkla ilişkiler çalışmalarından dijital çalışmalarına kadar her alanda markalarımıza hizmet veriyoruz. 

Dijital pazarlama stratejilerinizden bahseder misiniz?  
İlker Koca: Dijital pazarlama artık neredeyse her markanın dilinde olan bir yaklaşım fakat önemli olan doğru markayı doğru strateji ile birleştirmektir. Bizler her markamız için ayrı ayrı stratejiler geliştiriyoruz. Markalarımız içerisinde AVM’ler, oteller, yerel ve global markaların yanı sıra sanatçılar da yer alıyor. Bizler her bir markanın dinamiklerine göre şekillenerek onlara özgü çalışmalarımızı şekillendiriyoruz. Kimisinde sadece reklamlar ile ilerlerken kimisinde sadece online pr çalışmaları yapıyoruz kimisinde ise hepsini birden yürütüyoruz. 

Danışmanlığını yaptığınız markaların sosyal medya hesaplarını yönetirken nelere dikkat ediyorsunuz? 
İlker Koca: Hesapları yönetirken asıl önem verdiğimiz markanın kendisi. Marka nerede konumlanmak istiyor sorusu bizim asıl yol haritamızı çıkaran noktadır. Bu sorumuzdan sonra markamızın analinizi çıkararak şu an nerede olduğunu, nereye gitmemiz gerektiğini belirliyoruz. Özellikle sanatçı markalarımızla daha samimi ve sürekli iletişim halinde olurken diğer markalarımızda daha kurumsal bir dil ortaya koyarak ilerliyoruz. Bizler için marka ile hedef kitlesi arasındaki bağ asıl dikkat etmemiz gereken konu. Bu bağ ne kadar güçlü olursa o kadar güçlü bir iletişim kurulmuş olacaktır.  

AVM’ler ile nasıl işbirlikleriniz var?
Tolga Kayasu: AVM’ler ile ağırlıklı olarak 360 derece iletişim çalışmalarını yürüterek ilerliyoruz. Hatta bu çalışmalarımızı tıpkı onların yönetiminden birer çalışanmışız gibi yürütüyoruz. İş ortakları ile yürüttükleri çalışmalardan kendi bünyelerindeki çalışmalara kadar her aşamalarında yer alıyoruz. Her türlü kreatif çalışmalarının yanı sıra dijital çalışmalarından halkla ilişkiler çalışmalarına ve prodüksiyon hizmetlerine kadar yerine getiriyoruz. Yeri geldiğinde onlarla birlikte saha ziyaretleri yaparak iş ortakları ile iç iletişim çalışmaları yürütüyoruz, yeri geldiğinde bölgesel ve yerel dış iletişim çalışmalarında yer alıyoruz. AVM’lerin dinamiklerini bilerek onların sürekli ulaşabileceği ve hızlı bir şekilde çözüm bulabilecekleri çözümleri ortaya koyuyoruz. Özellikle perakende ve AVM’lerde çalışma koşullarının ve hızın ne kadar önemli olduğunu bildiğimizden en fazla dikkat ettiğimiz konuların başında bu hassasiyetler gelir. 

playpark

Yukarı