Ana içeriğe atla

playpark

 

Deneyim odaklı aktiviteler ses getiriyor

16.01.2017 - 11:43

Son yıllarda en çok ses getiren pazarlama aktivitelerinin deneyim odaklı olduğunu belirten Elli5 Event Ajans Başkanı Fatih Türe: “Önümüzdeki dönemde kişisel deneyimlerin kitleler ile paylaşıldığı etkinliklerin çok popüler olacağını söyleyebiliriz” dedi.

2017 yılına yönelik organizasyon planlarınızdan bahseder misiniz? Event takviminizde neler var?
Elli5 Event olarak;  trendleri ve hedef kitle beklentilerini dikkate alarak,  ses getirecek, müşteri sadakati sağlayacak, AVM’lerin iletişim stratejileri ve pazarlama hedeflerini harmanlayan projelere ağırlık veriyoruz.  AVM’lerde kurguladığımız “Hediye Makinesi,  Neuro Land, Tuzak, Retro Games Festival, Tekno Fest” ve bunlar gibi farklı konseptli etkinliklerimizi, hafta içi sadık müşterilerle, hafta sonu ise mass hedef kitle ile buluşturuyoruz. Hasbro ile yaptığımız lisans anlaşması ile tüm dünyada trend olan “Play Doh, Transformers, Nerf, Monopoly, My Little Pony, Battleshıp, Hıppos, Lıttlest Pet Sop, Guess Who?” için oluşturduğumuz teknolojik ve eğlenceli etkinlik alanlarımız alışveriş merkezleri tarafından yoğun olarak talep ediliyor. 
Türkiye’deki event sektörüne baktığımızda ve yurt dışı ile karşılaştırdığımızda, gerek kreatif gerekse uygulama anlamında onlardan bir adım önde olduğumuzu gördük. Bu doğrultuda 2016 yılında, bölgede gelişen perakende sektöründeki ihtiyaçları da analiz ederek, Dubai ve Rusya’daki alışveriş merkezlerinde de etkinlikler tasarlayarak başarılı sonuçlar aldık. 2017’de de yatırımlarımızı ve projelerimizi yurt dışında artırarak devam ettirmeyi planlıyoruz. 

Event sektöründe bu yıl yeni konseptler ve trendler neler olacak?
Tüketicilere yaşatılan interaktif, teknolojik deneyimler ve bunlara paralel eş zamanlı sosyal medya iletişimlerinin daha aktif olacağını öngörüyoruz. Son yıllarda en çok ses getiren pazarlama aktivitelerinin deneyim odaklı olduğunu gördük, önümüzdeki dönemde de kişisel deneyimlerin kitleler ile paylaşıldığı etkinliklerin çok popüler olacağını söyleyebiliriz.

Yenilikleri nasıl takip ediyorsunuz? 
Amerika ve Avrupa’ da gerçekleşen fuar ve konferanslara Elli5 Event olarak katılarak, gün geçtikçe değişen, gelişen konsept ve trendleri eş zamanlı olarak takip edip, eventlerimizde hayata geçiriyoruz.

Organizasyon sektörü için 2017 yılı sizce nasıl bir yıl olacak? Malum 2016 yılında yaşanan pek çok olay sektörü olumsuz etkiledi.  2017 sektör için umut ve yeniden canlanma yılı olabilir mi?
2016, birçok farklı sebepten ötürü zaman zaman zorlayıcı, zaman zaman beklentileri karşılayıcı, iniş ve çıkışlara sahip farklı bir seneydi. 2017 yılının  daha aktif ve yükselen bir dönem olacağını bekliyor ve umuyoruz. 

playpark

Yukarı