Ana içeriğe atla

playpark

 

“Değişerek, büyüyerek gelişiyoruz”

18.01.2018 - 11:04

Sosyal medyanın etkileşimli deneyim için önemli olduğuna değinen GA Çocuk Genel Müdürü Özlem Seller, “Müşteri açısından ürüne ve hizmete ulaşmada, kurumlar açısından da müşteriye ulaşmada bu çok kanallı mekanizmanın avantajları büyük. Dolayısıyla gerek sosyal medya gerekse dijital kaynakların imkanlarından sonuna kadar yararlanmaya çalışıyoruz” dedi.

Gerek organizasyon öncesi gerekse organizasyon sonrası dijital ve sosyal mecralardan ne kadar yararlanıyorsunuz?
Gerek ülkemizde gerekse dünyada giderek yükselen dijital değişime kurumlar olarak entegrasyonumuz kaçınılmaz hale geldi. Müşteri açısından ürüne ve hizmete ulaşmada, kurumlar açısından da müşteriye ulaşmada bu çok kanallı mekanizmanın avantajları büyük. Dolayısıyla gerek sosyal medya gerekse dijital kaynakların imkanlarından sonuna kadar yararlanmaya çalışıyoruz.

Dijital mecralara yapmış olduğunuz yatırımlar hakkında bilgi verir misiniz?
Sosyal medya stratejilerimize yön vermek üzere hem kendi içimizde bir uzmanla çalışıyoruz hem de birlikte çalıştığımız dijital medya ajansının stratejilerimizi güçlendirecek fikirleriyle temas halindeyiz. Mobil uygulamalarımız müşteriyle iletişimizdeki hızımızı artıran önemli bir güç. Sosyal medyanın her mecrasında varız ve bu etkileşimli bir deneyim için çok önemli. Bunun yanı sıra rekabetin artık bu sahada döndüğünün farkındayız. Dijital analiz yöntemlerini sistemli bir biçimde kullanıyoruz. 

Peki, dijital mecraların organizasyonlara ne gibi etkileri oluyor?
Hız, çağımızın en güçlü motivasyon kaynağı… Her şeyden önce hedef kitlemize en hızlı biçimde ulaşmamızı sağlıyor. Etkileşim yaratarak duygu merkezli bir zemin de yaratıyor ki bu da müşteri sadakatiyle ilişkili bir yetenek.  Müşteri memnuniyeti optimizasyonumuzu da yine anında geri bildirimler yoluyla güçlendirebiliyoruz. Bir sınır olmaksızın haber kaynaklarımızı müşterilerimize yönlendirebiliyoruz. Kısacası değişerek, büyüyerek gelişiyoruz.

Sizce başarılı sonuçlar elde etmek adına bu alandaki doğru stratejiler ve adımlar neler olabilir?
Müşterilerin karar alma mekanizmaları da dijital değişim ile birlikte değişiyor. Dolayısıyla rekabetin dinamikleri de değişiyor. Bu çoklu değişimin analiz ve takibindeki süreklilik bizim için esastır. Bununla birlikte dijital teknolojiyi etkin bir araç olarak kullanmak, sadece bir komünikasyon ağı olarak görmemek, ürün ve hizmet deneyimine dahil etmek de gerekiyor. Yeni teknolojilere açık biçimde, sürekli iyileştirme anlayışıyla başarının kaçınılmaz olduğunu düşünüyoruz.
 

playpark

Yukarı