Ana içeriğe atla

playpark

 

AVM’LERİN İŞLEYİŞ DÜZENİNİ BİLEN FİRMALARLA ÇALIŞILMALI

12.10.2018 - 10:53

ETKİNLİKLERDE DOĞRU FİRMA SEÇİMİNİN ÖNEMİNE DEĞİNEN AŞKIM ORGANİZASYON ŞİRKET SAHİBİ AŞKIM BAYUK, AVM’LERE POTANSİYEL ZİYARETÇİ ÇEKMEK İÇİN ÇOCUK ETKİNLİKLERİNİN OLMAZSA OLMAZ OLDUĞUNU İFADE ETTİ.

Etkinliklerde doğru firma seçiminin önemi nedir?
Öncelikle AVM sektörü bambaşka bir dünya, her etkinlik ajansının hazırlıksız çalışabileceği bir alan değil. Ciddi bir alt yapı, prezantabl bir kadro ve AVM’lerin işleyiş düzenini çok iyi bilen kurumsal geçmişe sahip olmalı… Fakat pazarda maalesef ki yapıyoruz görünen çok fazla firma mevcut, keşke herkes uzmanlığını ve kurumsallığını tamamlayarak rekabet yaratsa, inanın bundan mutlu oluruz.
Hizmet satıyoruz, elle tutulamayan, gözle görülemeyen ve yapılacağını vadettiğimiz bir olaydan bahsediyoruz. Hemen ardından da bu işi yaptığını söyleyen bir başka firma çıkıyor ve AVM’ye bizde yaparız diyerek fiyat veriyor. Buraya kadar bir sorun yok. Belki de AVM’ye verdiği cazip fiyatla da işi alıyor. Fakat en önemli nokta şu: Türkiye’de otomobil pazarında satılan birçok marka var. Biri kırk bin liraya otomobilini satıyor, biri yüz elli bin liraya… Evet, her otomobilin amacı bir yerden bir yere ulaşmak ama kalitesini içine bindiğinizde, yol yaparken ve servis hizmetleri ile fark ediyorsunuz. Bizim işimizde aslında tam olarak bu, “siz hangi kalitede bir otomobile binmek istiyorsunuz?” 
AVM’ler etkinlik satın alırken özellikle firmanın sektörde ki güvenini sorgulamalı, piyasanın güvenini kazanmış hiçbir firma kendine yakışmayan etkinliği ve sahne şovunu satışa sunmaz. Doğru firma seçimini yapan bir AVM, etkinlik günü işin rahatlığını yaşar, kafasında soru işaretleri olmaz. Aksilik yaşanacak bir durumla karşılaşmaz. 

Ne tür etkinlikler AVM’ye kazandırıyor? 
Her etkinliğin muhakkak ki faydası vardır. Önemli olan düzenli ve programlı bir şekilde sürekliliği sağlamak. Potansiyel ziyaretçi ile bir arada olmak sürekliliği gerektirir. Ayak alışkanlığı dediğimiz tabir kişinin gittiği yerde kendini huzurlu ve mutlu hissetmesi ile başlar. Evet, her etkinliğin faydası vardır ancak potansiyel ziyaretçi yakalamak için çocuklu aileler en önemlisidir. Çocuklar için yapılan etkinlikler bu işin olmazsa olmazıdır. Çocuk etkinliğini takip ederek gelen ziyaretçi alışveriş yapar, yemek yer ve AVM içerisinde ki bulunma süresi daha yüksektir. Amaç sadece o gün değil ileriye dönük kazanca odaklanmak ise sürekliliği olan bir çocuk programı AVM’nin olmalı… Sadece özel günlerde çocuklara hitap etmek herkesin etkinlik yaptığı bir günde ziyaretçiye tercih yaptırır.

2WR

playpark

Yukarı