Ana içeriğe atla

ops

AVM’ler boş vaatlere inanmamalı!

02.08.2017 - 10:28

BAZI ETKİNLİK TASARIMCILARININ BOŞ VAATLERLE ZİHİNLERİ BULANDIRDIĞINA DİKKAT ÇEKEN MASK ORGANİZASYON ŞİRKET SAHİBİ CAN KARAKAŞ, AVM’LERİN BU BOŞ VAATLERE İNANMAMASI GEREKTİĞİNİN DE ALTINI ÇİZDİ.

 “Öncelikle sorulması gereken soru; ‘AVM’lerde gerçekleştirilecek etkinliklerin tüm kriterleri karşılaması gerekli mi? Değil mi?’ olmalıdır. Görülen o ki; ‘neyi nerede yapabiliriz? Hangi mahallede salyangoz satabiliriz, hangisinde leblebi satabiliriz?’ gibi soruları çok iyi belirlemek ve müşterilerimizi buna göre yönlendirmek doğru bir çözüm olabilir…” açıklamasında bulunan Mask Organizasyon Şirket Sahibi Can Karakaş, “Uzun dönem etkinlik planlamaları yapmalıyız… Bu çalışmalarda belli dönemlerde ziyaretçi katılımını artıracak, akılda kalıcılık, alışkanlık ve sadakati sağlayacak uygulamalar yapmak, belli dönemlerde ise özellikle mağaza cirolarını artıracak etkinliklere yer vermek doğru bir çözüm olacaktır” dedi ve sözlerine şöyle devam etti: “Öte yandan; ziyaretçi yoğunluğunun artacak olması, er veya geç mağaza cirolarının da yükselmesine sebep olacaktır. Tabii ki bu konuda AVM yönetimlerini, ‘herkesin yaptığını en ucuza yap da, nasıl, ne şekilde, kimlerle yaparsan yap, dostlar etkinlikte görsün’ mantığından özellikle uzaklaştırmamız gerekiyor.” 
“Tasarladığımız etkinliklerde kaliteli ve donanımlı insanlarla çalışmamız er veya geç her mecrada hak ettiği ilgi ve saygıyı bulacaktır. Belki bir veya birkaç amaca en optimal şekilde hizmet edecek sade bir çalışma bugüne kadar gerçekleştirilenler içerisinde en başarılısı ve akıllarda en kalıcısı olacaktır” diyen Karakaş, “ ‘AVM yönetim birimlerinin,  mağazaların, ziyaretçilerin ve etkinliği gerçekleştirecek tarafların karşılıklı beklentileri neler? Biz nelere cevap verebiliriz, nelere cevap veremeyiz?’ diye de sorabilmeliyiz kendimize… ‘Biz bütün hayallerinizi gerçekleştiririz, hem de çok ucuz rakamlara, hatta neredeyse üstüne para bile verebiliriz…’ vaatleri ile zihinleri bulandırmasa bazı etkinlik tasarımcıları ve bu boş vaatlere inanmasa AVM yönetimleri…” dedi. 

“AVM’LER KENDİLERİNİ TEMSİL EDECEK OLUŞUMLARI SEÇERKEN TİTİZ DAVRANMALI”
AVM’lerin en doğal hakları olarak kaliteyi talep etmesi gerektiğini dile getiren Karakaş sözlerine, “AVM’ler; farklılığı, özgünlüğü istemeli bizlerden ve istediklerinin takipçisi olmalı, satın aldığı büyük-küçük her etkinliğe aynı heyecanla yaklaşmalı, aynı ilgi ve önemi göstermeli… İzlemeli yapılanı, kendilerine ve kitlelere sunulanı… Onların neşeli yüzleri olacak, insanlarla birebir temas edecek, dokunacak ve tabii ki çalıştığı AVM’yi en iyi biçimde temsil edecek oluşumları seçerken çok titiz davranmalılar… Kısaca; kılı kırk yarmalılar” diyerek son verdi. 

ops

Yukarı