Ana içeriğe atla

S

 

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE MAKSİMUM FAYDA SAĞLIYORUZ

26.12.2019 - 14:52

Yıl içerisinde gerçekleştirdikleri etkinlikleri ticari kampanyalar ve dijital etkinliklerle birleştirerek alışveriş merkezlerine maksimumda fayda sağladıklarını söyleyen Seyr-i Temaşa Etkinlik Koordinatörü Bengisu Yıldırım, “Bu yıl alışveriş merkezlerinin talepleri özellikle ticari kampanyalar ve sıcak satış sağlayabilecek etkinlikler üzerine oldu.” diye belirtti.

2019 yılı organizasyon sektörü için nasıl bir yıldı?
2019 yılında, içinde bulunduğumuz sektör ve hizmet verdiğimiz tüm sektörler için ezberleri bozarak yeni ve farklı bir bakış açısıyla etkinlikler gerçekleştirdik. Biz kendi adımıza yeniliklere ve yeni projelere her zaman açık olduğumuz için alışveriş merkezlerinin bu yıl oluşturdukları rota doğrultusunda hareket ettik diyebilirim. Yıl içerisinde gerçekleştirdiğimiz etkinlikleri ticari kampanyalar ve dijital etkinliklerle birleştirerek alışveriş merkezlerine maksimumda fayda sağlamaya çalıştık. Bu etkinliklerle kapı giriş sayılarını artırırken aynı zamanda mağaza cirolarına da katkılarda bulunduk. Bu sayede sektörde gerçekleşen tüm dalgalanmalara rağmen vizyoner çalışmalarla işlerimizi devam ettirmeyi hedeflediğimiz bir yıl geçirdik.

Organizasyonlarda trendler değişti mi? Nasıl değişimler yaşanıyor? 
Uzun yıllardır alışveriş merkezlerinde gerçekleştirilen standart etkinliklerin artık hem alışveriş merkezleri yönetimi hem de alışveriş merkezi ziyaretçileri nezdinde talep görmediğini özellikle belirtmek isterim. Her yıl hatta yıl içerisinde belli dönemlerde trendler değişiklik göstermekte. Bu sebeple biz de değişime ayak uydurarak etkinlik portföyümüzü sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz.   

Ne tür etkinlikler talep gördü? 
Bu yıl alışveriş merkezlerinin talepleri özellikle ticari kampanyalar ve sıcak satış sağlayabilecek etkinlikler üzerine oldu. Bu nedenle biz de gerçekleştirdiğimiz çoğu etkinlikte ticari kampanyalarla dijital etkinlikleri birleştirerek yeni bir model oluşturduk. Hizmet verdiğimiz alışveriş merkezleri de bu model ile her dönemde etkinlikler gerçekleştirmeye devam ettiler. Ek olarak Seyr-i Temaşa tarafından geliştirilip, gerçekleştirilen özel etkinliklerimiz de alışveriş merkezlerinde yer buldu. 

2020 yılı için beklentileriniz neler? Nasıl planlamalar yapıyorsunuz? 
2020 perakende sektörünün tekrar çıkış yapacağı yeni fırsatların ortaya çıkacağı bir yıl olacak diye düşünüyoruz. Dijital etkileşimin daha güçleneceğini markaların hızlı bir dönüşümde olacağını öngörüyoruz. Bunun yanı sıra ekonomiye olan güven daha da artarsa morallerin yükseleceği bir yükseliş dönemi olabilir.
2020 yılı için biz oldukça heyecanlıyız. Çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. 2020’de ses getirecek sürpriz etkinliklerimizle alışveriş merkezlerinde sahnede olmaya devam edeceğiz. Markalarımızla bu yıl da birçok projeye imzamızı atacağız.  
 

GGG

Yukarı