Ana içeriğe atla

ops

Organizasyon

İyi bir iş briefi ajansın verimliliğini yükseltir!

02.08.2017 - 10:31

“Etkinliğin taraflarından olan AVM yönetiminin asıl ödevi pazarlama departmanı olarak çözülmek istenen sorunu, varılmak istenen hedefi doğru ve açık tanımlamaktır” diyen Biber Organizasyon Ajans Başkanı Burak Karasoy, iyi bir iş briefinin ajansın verimliliğini yükselteceğini, çıkacak önerilerin kalitesini artıracağını dile getirdi. Karasoy ayrıca, en önemli konunun AVM yönetiminin değerleme yapabilmesi olduğunu belirtti.

AVM’ler deneyim odaklı aktiviteler ile farklılaşabilir

02.08.2017 - 10:30

Her geçen gün artan AVM sayısıyla birlikte rekabetin de zorlaştığını dile getiren Elli5 Event Ajans Başkanı Fatih Türe, bu doğrultuda farklılaşmanın önemini belirterek şunları söyledi: “Son yıllarda en çok ses getiren pazarlama aktivitelerinin deneyim odaklı olduğunu gördük, önümüzdeki dönemde de kişisel deneyimlerin kitleler ile paylaşıldığı etkinliklerin, iş sonuçlarında farklılaşmayı ve başarıyı getireceğini düşünüyoruz.” 

AVM’ler boş vaatlere inanmamalı!

02.08.2017 - 10:28

BAZI ETKİNLİK TASARIMCILARININ BOŞ VAATLERLE ZİHİNLERİ BULANDIRDIĞINA DİKKAT ÇEKEN MASK ORGANİZASYON ŞİRKET SAHİBİ CAN KARAKAŞ, AVM’LERİN BU BOŞ VAATLERE İNANMAMASI GEREKTİĞİNİN DE ALTINI ÇİZDİ.

“Sadece ziyaretçi için etkinlik yapılmaz!”

02.08.2017 - 10:27

AVM’lerin sadece ziyaretçiyi AVM’ye çekecek etkinliklere değil, bünyelerindeki markalara da yarar sağlayacak etkinliklere imza atmaları ve bunun için de işinde profesyonel firmalarla anlaşmaları gerektiğini vurgulayan Turnagöl Tiyatrosu Firma Sahibi Cihan Turnagöl, “Bir etkinlik alınırken yöneltilen ilk soru ‘İşin bütçesi nedir?’ Bu çok yanlış bir tutum… İlk soru her zaman ‘Bu aktivite bize ne katacak?’ olmalıdır” dedi.   

Anahtar nokta; sahne arkasındaki detaylara verilen önem

02.08.2017 - 10:04

AVM’lerin yıllık etkinlik takvim ve bütçelerini doğru planlaması ve verimli bir şekilde yayabilmesinin önemine değinen İyibirşey Etkinlik Direktörü Serkan İncu, verimli etkinlikler için anahtar noktanın sahne arkasındaki görünmeyen detaylardan geçtiğini belirtiyor.

Doğal seleksiyon güçsüzleri sildi, güçlüler ayakta!

02.08.2017 - 10:02

“Kabul etmek gerekir ki ülkenin ve sektörün üst üste yediği darbeler neticesinde organizasyon kavramının da içi boşaldı” açıklamasında bulunan Oyuncaklı Şeyler Yöneticisi Tarık Çekemoğlu, “Bunun iyi tarafı ise doğal seleksiyon sayesinde kötü hizmet veren kurumların birçoğu elenmiş oldu ve hizmet kalitesini düşürmeyen kurumlar ve ekipler ayakta kalabildi. Bu durumun sektörel bilinci yükselttiğini düşünüyorum” dedi.

Uluslararası platformlarda Emoji’nin büyük başarısı!

21.06.2017 - 11:52

Geçtiğimiz BTS döneminde Zorlu AVM’de hayata geçen “Çılgın Emojiler AVM’de”, ICSC Konferansı kapsamında verilen Solal Marketing Awards’da “Gold Solal” ile ödüllendirilirken, 2016 Hermes Ödüllerinde ise 2 ayrı dalda Platinium ödül aldı.

“Sadece kalabalık toplamak başarı ölçütü olmamalı”

15.06.2017 - 14:14

“AVM’LERİN BAŞARI KRİTERLERİ ZİYARETÇİ SAYISI KADAR, CİRO ARTIŞI VE KARLILIK İLE DE ÖLÇÜLÜYOR” AÇIKLAMASINDA BULUNAN MARKETING TOYS ŞİRKET SAHİBİ KORAY ÖZDEMİR, BU ANLAMDA SADECE KALABALIK TOPLAMANIN BAŞARI ÖLÇÜTÜ OLMAMASI GEREKTİĞİNİ DİLE GETİRDİ. 

+90 değişiklikleri ve kriz anı reaksiyonları tercihleri etkiliyor!

15.06.2017 - 14:11

Organizasyon firmasının ayırt edilebileceği birkaç kritik nokta olduğunu belirten Akademi Organizasyon Kurucusu Kutlu Hakan Özgül, “Firmanın daha önce gerçekleştirdiği organizasyonlar ve mevcut durumda çalıştığı markalar organizasyon firmasının statüsünü belirleyebilir, fakat +90 değişikliklerinde ve kriz anında verdiği reaksiyonlar markaların çalışma kararlarını etkileyen en önemli kriterlerdir” dedi. 

Subscribe to Organizasyon

ops

Yukarı