Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

Organizasyon

Uluslararası platformlarda Emoji’nin büyük başarısı!

21.06.2017 - 11:52

Geçtiğimiz BTS döneminde Zorlu AVM’de hayata geçen “Çılgın Emojiler AVM’de”, ICSC Konferansı kapsamında verilen Solal Marketing Awards’da “Gold Solal” ile ödüllendirilirken, 2016 Hermes Ödüllerinde ise 2 ayrı dalda Platinium ödül aldı.

“Sadece kalabalık toplamak başarı ölçütü olmamalı”

15.06.2017 - 14:14

“AVM’LERİN BAŞARI KRİTERLERİ ZİYARETÇİ SAYISI KADAR, CİRO ARTIŞI VE KARLILIK İLE DE ÖLÇÜLÜYOR” AÇIKLAMASINDA BULUNAN MARKETING TOYS ŞİRKET SAHİBİ KORAY ÖZDEMİR, BU ANLAMDA SADECE KALABALIK TOPLAMANIN BAŞARI ÖLÇÜTÜ OLMAMASI GEREKTİĞİNİ DİLE GETİRDİ. 

+90 değişiklikleri ve kriz anı reaksiyonları tercihleri etkiliyor!

15.06.2017 - 14:11

Organizasyon firmasının ayırt edilebileceği birkaç kritik nokta olduğunu belirten Akademi Organizasyon Kurucusu Kutlu Hakan Özgül, “Firmanın daha önce gerçekleştirdiği organizasyonlar ve mevcut durumda çalıştığı markalar organizasyon firmasının statüsünü belirleyebilir, fakat +90 değişikliklerinde ve kriz anında verdiği reaksiyonlar markaların çalışma kararlarını etkileyen en önemli kriterlerdir” dedi. 

Organizasyonda 5D kuralı

15.06.2017 - 14:07

“Kurumsal organizasyonlarda dikkat edilecek ilk adım planlama aşamasıdır” diyen Alya İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Firuze Kaymaz, “Projenin bütçesinin azlığı ya da çokluğundan ziyade tıpkı gazetecilikte 5N1K kuralı gibi esnetilemeyen kuralları göz ardı etmemek yeterli olacaktır. Bunlar da doğru yerde, doğru zamanda, doğru kitleye, doğru mesaj ve doğru bütçe olarak sıralanabilir” dedi. 

Kurumsal organizasyonlar hata kabul etmez!

15.06.2017 - 14:01

“KURUMSAL ORGANİZASYONLARDA HATA PAYI YOKTUR, OLMASI HALİNDE LOKOMATİF GİBİ HATALARLA DOLU BİR ORGANİZASYON GERÇEKLEŞİR” DİYEN GOLD ORGANİZASYON FİRMA ORTAĞI FATİH TOPAK, “DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUS, TEK KELİMEYLE DİKKATLİ BİR ÇALIŞMA VE PROFESYONEL EKİPLE SÜRECİ YÖNETMEKTİR” DEDİ. 

İki önemli noktayı yönetmek önemli!

15.06.2017 - 13:59

“Öncelikli olarak müşterinizi ve müşterinizin hedef kitlesini çok iyi tanımanız gerekir” diyen TM Etkinlik ve İletişim Ajans Başkanı Murat Kalaman, “Eğer bu iki önemli noktayı iyi yönetebilirseniz müşterinizin ticaretini veya marka bilinirliğini artırmış, yaptığınız iş ile işletmeye artı değer katmış olursunuz” dedi.

Kurumsal istikrar önemli bir tercih kriteri…

15.06.2017 - 13:58

Ajans seçiminde geçmiş referansların yanı sıra, ajansın yaratıcı bakış açısı, tedarikçi yönetimi ve doğru satın alma üçgenindeki başarısının da önemli olduğunu dile getiren YoYo Event Marketing Kurucu Ortağı Şenay Gökpar Cengiz, ayrıca firmanın istikrarına da mutlaka dikkat edilmesi gerektiğini de belirtti.

En önemlisi yüzlerdeki gülümseme…

15.06.2017 - 13:55

“MimDepo Performans kurulduğu günden buyana yüzlerce çalışmayı insanlarla buluşturdu. Her işimizi aynı titizlikle ve aşkla yapmaya gayret ettik” açıklamasında bulunan MimDepo Performans Kurucusu Hatice Arslantaş, “İnanıyoruz ki en büyük kazancımız yüzlerdeki kocaman gülümsemelerdir” dedi. 

Subscribe to Organizasyon

OPSCO REKLAM

Yukarı