Ana içeriğe atla

ds

 

MÜŞTERİLER MAĞAZALARIMIZIN GERÇEK SAHİPLERİ, BİZE GÜVENLE GELEBİLİRLER

14.09.2020 - 10:44

Smart Play & Funnyday Şirket Ortağı, Tmr Eğlence Merkezleri Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Kaykaç’tan çocuk eğlence merkezlerinin hijyen ve güvenliğine ilişkin sorularımızı cevapladı. Eğlence merkezlerindeki temizlik anlayışını “evimiz gibi temiz olmalı” şeklinde özetleyen Kaykaç, şu çağrıda bulundu: “Bize göre müşteriler mağazalarımızın gerçek sahipleridir ve çocuklarını temizlik ve hijyen anlamında güvenle getirebilirler.”

AVM’lerdeki çocuk eğlence merkezlerinin halka açık benzer eğlence noktalarına göre farkları nelerdir?

Özellikle AVM’lerde bulunan çocuk eğlence merkezleri, ailece salgın döneminde güvenle gidilecek yaşam alanlarıdır. Çünkü Sağlık Bakanlığı’nın her sektöre özel yayınladığı salgın tedbirlerini, hemen her lokasyondaki markalar eksiksiz uygulamaktadır. Hem markaların neredeyse bir çoğunun kurumsal noktada olup müşteri memnuniyetine odaklanması, hem özellikle AVM’lerle işbirliği içinde temizlik-hijyen ve ilaçlama noktasında yapılacakları ortak planlayıp yerine getirmeleri ve hem de eğlence merkezlerinin sosyal sorumluluk anlamında konuyu ele almaları eğlence parklarını güvenli hale getirmektedir. Ayrıca AVM’lerdeki eğlence merkezleri, temizliğe önemli bir bütçe ayırabilmeleri açısından da ayrışmaktadırlar.

Smart Play ve Funnyday’in bu konudaki bakışını öğrenebilir miyiz?

Markalarımız salgın öncesinde de faaliyetleri boyunca istisnasız olarak hiçbir dönem temizlik konusunda müşteri şikayeti almadılar. Çünkü temizlik biz de zaten markalarımızın neredeyse kuruluş nedenidir. Şöyle ki, bize göre müşteriler mağazalarımızın gerçek sahipleridir ve eğlence merkezlerimiz çocukların temizlik ve hijyen anlamında güvenle getirebilmelerini sağlaması açısından açıldığımız günden itibaren aşırı bir temizlik misyonuna sahiptir. Salgın döneminde de hem Bilim Kurulu yönlendirmeleri, hem birlikte yaşadığımız AVM yönetimlerinin tavsiyeleri ve de ayrıca markamızın yönetiminin gayretleri ile eğlence parklarımız her açıdan olduğu gibi temizlik ve hijyen açısından da yüzde 100 güvenlidir.

Smart Play ve Funnyday’in bu konudaki çalışmaları hakkında bilgi alabilir miyiz?

Eğlence merkezlerimizdeki genel temizlik anlayışını “evimiz gibi temiz olmalı” diye özetleyebiliriz. Bu anlamda her sabah merkezlerimizde 45 ila 90 dakika arasında temizlik, istisnasız her gün yapılmaktadır. Temizlik faaliyeti, Sağlık Bakanlığı onaylı malzeme ve dezenfektanlarla gerçekleştirilmektedir. Merkezlerimiz, 60 günde bir bakterilere karşı nano teknoloji ile, yine üniversitelerin ve bakanlığın sertifikalı programları ile dezenfekte edilmektedir. Bunlara ilave olarak AVM yönetimleri ile ortak programlar dahilinde ilaçlama işlemine de tabi tutulmaktadır. Ayrıca salgın dönemine özel makinelerimiz her müşteri kullanımından sonra personellerimiz tarafından dezenfekte edilmektedir.

ÇOCUKLARINIZI GÜVENLE GETİREBİLİRSİNİZ

Merkez operasyon birimlerimiz de bu çalışmaları denetlemekte ve yönlendirmektedir. Temizlik konusu zaten özellikle toplumumuzda her noktada önemli bir ayrışma konusu idi. Müşteri memnuniyetine özel önem veren işletmeler bu konuyu zaten ciddi ele alıyordu. Bu defa sağlının getirdiği hassasiyetlerde eklenince, özellikle AVM’lerdeki çocuk eğlence merkezleri bize göre güvenli hale gelmiştir. Yukarıda altını çizdiğimiz işleyişler nedeni ile, bize göre aileler güvenle çocuklarını eğlence merkezlerine güvenle getirebilirler. Tabii ki kullandıkları lokasyondaki markaların temizlik ve hijyen anlamında uygulamalarını sorgulamalı ve takip etmeliler. Bu kapsamda Smart Play ve Funnyday’in bakış açısını şöyle özetleyebiliriz: “Eğlence merkezlerimizin gerçek sahibi müşterilerdir ve temizlik ile hijyende onların arzu ettiği noktadadır.“

ds

Yukarı