Ana içeriğe atla

S

 

Yeni bir yıl demek, yeni umutlar demek

16.01.2017 - 16:02

Sevgili Mall Report Okuyucuları, 
Bir yılı daha sizlerle birlikte geride bırakmış bulunuyoruz. 2016 yılını sonlandırırken, 2017 için de umutlarımız yeniden yeşermeye başladı. Evet, 2016 hem ülkemiz hem de dünya için krizlerle dolu bir yıl oldu ama 2017 için umudumuz tam. Yeni bir yıl demek, yeni umutlar demek değil midir zaten… Öncelikle 2017 yılında, ülkemizde terörün son bulmasını temenni ediyor, barışın hakim olduğu bir dünyada yaşamayı canı gönülden istiyorum. Ayrıca ülke olarak çağdaş medeniyet normlarına daha çok yaklaştığımız, sanayinin ve ticaretin hız kazandığı bir yıl olmasını diliyorum. 
2017 için dileklerimi sıraladıktan sonra, 2017 yılının ilk ayına özel hazırlamış olduğumuz sayımızdan da bahsetmek istiyorum. Bu ay yine sizler için dopdolu bir içerik hazırladık. Peki, Ocak sayımızda neler mi var?

ANADOLU YAKASI’NIN HATIRA FABRİKASI: “CAPITOL”
İstanbul Anadolu Yakası’nın ilk alışveriş merkezi olan Capitol, alışverişi, eğlence, kültür ve sanat aktiviteleriyle harmanladığı bir atmosferde ziyaretçilerine sunuyor. İstanbullular için alışverişin gözde ve keyifli merkezi haline gelen Capitol, misafirlerinin memnuniyetini her zaman üst seviyede tutmak için hizmetlerini sürekli yenileyip geliştiriyor. Müşteri ve ziyaretçilerine daha kaliteli ve iyi bir hizmet vermek adına son dönemde renovasyon sürecine giren Capitol, Ocak sayımızın kapak konuğu… 

TÜRK LİRASINA GEÇİŞ 
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçtiğimiz aylarda AVM yatırımcılarına “Kiraları TL ile alın” mesajı vermesinin ardından pek çok alışveriş merkezi ve marka çalışmalarını TL üzerinden yapmaya başladı. Peki, kimler uygulamaya geçti? Uygulama ile ilgili alışveriş merkezi yatırımcıları ve kiralama yöneticileri neler düşünüyor? Perakendecilerin bu konuya yönelik görüşleri neler? Yeni uygulamanın avantajları ve dezavantajları neler olacak? Hepsi ve daha fazlasını Ocak sayımızdan okuyabilirsiniz. 

DİJİTAL MARKA OLMAK
Hayatımız dijitalleşiyor, insanlar dijitalleşiyor, süreçler dijitalleşiyor, iletişim dijitalleşiyor peki ya markalar ne yapıyor? Markalar dijital mecralardan en çok hangisini tercih ediyor? Dijital marka olabilme sürecinin önemli adımları neler? Tüketiciyi dijitalleşme sürecine dahil etmenin önemi nedir? Perakende sektörünün dijital platformlara yönelik çalışmalarını sektör duayenlerinden öğreneceğiz.
 

n

Yukarı