Ana içeriğe atla

S

 

AVM’LERDE DEĞİŞEN TERCİHLER

13.11.2019 - 16:54

Daha önceki röportaj ve makalelerimizde de bahsettiğimiz konuların AVM’lerde hayata geçmeye başladığını görmek bizlerin, ilerlediğimiz yolda yürürken ne kadar da doğru adımlar attığımızı görmemizi sağlıyor.
-Artık çocuk oyun alanları yok, aile eğlence merkezleri var demiştik.
-Herkes için eğlence demeye devam etmiştik.
Bu söylemlerimizi “Vadistanbul - Magic World” - “Aqua Florya - Wondera World” projelerimizle hayata geçirmiştik.
Konu başlığımızdan da anlayacağız üzere artık AVM’lerde tercihlerin değişmeye başladığını net bir şekilde görebiliyoruz. 

AİLE EĞLENCE MERKEZLERİ KAVRAMI GELİŞİYOR
Aile eğlence merkezleri kavramı geliştikçe, AVM ziyaretçileri de tercihlerini bu yönde kullanmaya başladılar. Daha önceden özellikle tekstil markalarına olan ilgi günümüzde eğlence, yeme ve içmeye doğru kaydığını net bir şekilde görebiliyoruz.
Ziyaretçiler artık tercihlerini özellikle yoğun olarak bu yönde kullanmaya başladılar. 
Bugünün sloganı da “AVM’lerde değişim - gelişim artık kaçınılmaz.” Daha önce oyun merkezlerinin değişim ve gelişiminden bahsetmiştik, günümüzde artık AVM’lerin değişim ve gelişiminin kaçınılmaz olduğunu net olarak görmeye başladığımızı söyleyebiliriz.
Son olarak danışmanlık hizmetlerini, projelendirme ve ürün tedariği süreçlerini üstlendiğimiz “Metropol İstanbul - HupaLupa” projemizde de bugüne kadar anlattıklarımızın daha da üstüne koyarak yolumuza emin adımlarla ilerliyoruz. Bu süreçte de değişimi izleme, tecrübe etme şansı buluyoruz.

GGG

Yukarı