Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

SULTANBEYLİ’NİN YÜKSELEN DEĞERİ; ATLASPARK AVM / RISING STAR OF SULTANBEYLI, ATLASPARK SHOPPING CENTER

16.11.2016 - 15:42

“Bir yılı aşkın süredir ziyaretçilerin hizmetinde, beklentileri karşılayan bir alışveriş merkezi olarak 14 ayda 8 milyonu bulan ziyaretçi sayısı elde ettik” açıklamasında bulunan Atlaspark AVM Genel Müdür Yardımcısı Emine Elif Nursal, “14 aylık süreçte stabil ziyaretçi sayısı yerine her geçen gün grafiği yukarı taşıyan ziyaretçi trafiği kaydetmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

“We have reached 8 million visitors in 14 months as a shopping center, which serves its visitors and meets the expectations” explained Atlaspark Shopping Deputy Center General Manager Emine Elif Nursal and said: “Instead of a stable number of visitors, we are happy to see a visitor traffic,  which has been increasing everyday in the 14 month period”.

Atlaspark AVM, perakende sektörünü bilen ve birçok farklı noktada alışveriş merkezi yatırımı olan yatırımcı yapısına sahip bir alışveriş merkezi… Peki, bu durum AVM’ye ne tür avantajlar sağlıyor?
Atlaspark AVM’nin, belirttiğiniz gibi perakende sektörünü bilen, sektör nabzını tutan yatırımcı yapısına sahip olması, alışveriş merkezi kiralama, yönetim ve genel işleyiş sürecinde birçok fayda sağlıyor. Köklü bir yapıya sahip perakende öncülerinden Ziylan Gayrimenkul, Uzman Ticaret ve İnşaat, HD Holding yatırımı olan Atlaspark projesi, ilk yılını zor ekonomik koşullarda geçirmiş olsa da bu durumu pozitif düzeyde ve her geçen gün daha da güçlenerek bir adım ileri götürmeyi başardı.  Bu güçlü ortaklığa ait farklı AVM yatırımları ile de kiracı portföyü anlamında birbirini destekleyen yapıdadır. Bu durum da Atlaspark AVM için artı fayda sağlıyor diyebiliriz.

Atlaspark AVM’nin mimari ve lokasyon özellikleri neler? Atlaspark AVM içerisinde kaç mağaza yer almakta? Nasıl bir mağaza karması oluşturuldu? Mağaza karması oluşturulurken nelere dikkat edildi? 
İstanbul’un Sultanbeyli ilçesinde hayata geçirilen Atlaspark AVM “yeni İstanbul” tabiri ile Sancaktepe ve Çekmeköy noktalarının kesiştiği lokasyonda yer alıyor aslında. Şöyle ki yeni açılışı yapılan Yavuz Sultan Selim Köprü bağlantı yolu güzergahında bulunması, Sabiha Gökçen Havalimanı’na 15 dakika uzaklıkta olması ve kısa vadede gerçekleştirilecek metro projesi ile Atlaspark ulaşım noktasında ziyaretçilerin uğrak adresi olmaya devam edecek.  Atlaspark’ın mimari özelliklerine bakacak olursak tam anlamıyla “ferah AVM” tabirini kullanabiliriz. Cam tavan ile gün ışığı AVM’nin hemen hemen her noktasını aydınlatıyor ve iç peyzajıyla yeşilliklerin arasında alışveriş yapma keyfi ziyaretçilere yaşatılıyor. Bunun yanı sıra zeminde kullanılan ahşap AVM genelinde sıcak bir görüntü yaratarak konfor ve rahatlığı birlikte sunuyor. 55 bin metrekare kiralanabilir alanı ile ulusal ve uluslararası 147 markaya ev sahipliği yapıyoruz. H&M, Koton, LCW, Defacto, Flo, Etichet gibi geniş metrekarelere sahip markaların yanı sıra marka karması oluşturulurken sosyal yaşam alanları da ön plana çıkarıldı ve bu bağlamda bin 900 metrekarelik alana yayılan Joy Park eğlence alanı ve bin 500 metrekarelik MACFit spor salonu ile ziyaretçilere alışveriş ve sosyalleşme imkanı sunuldu. Ayrıca Anadolu Yakası’nın ilk ve tek 5M Migros’u da yine Atlaspark AVM bünyesinde yer alıyor.
 
Proje için neden Sultanbeyli seçildi? Lokasyon seçiminde öne çıkan unsurlar neler oldu? Proje hayata geçirilmeden önce hedeflenenler neydi ve hedeflere ulaşıldı mı? 
Daha önce de söz ettiğim gibi İstanbul’un gelişmekte olan bir bölgesi ve kısa vadede hayata geçirilen ve geçirilecek birçok proje yer alıyor. Bu projeler hem ulaşım hem de konut temalı içeriklerden oluşuyor. Atlaspark AVM olarak, bölge ve çevre halkını farklı markalarla ve sosyal yaşam alanları ile doyum noktasına ulaştırmayı amaçladık ve bunu sizin de görebileceğiniz gibi doğru kiralama ile belli bir noktaya getirdik. Bundan sonraki süreçte de yine ziyaretçi odaklı projeleri hayata geçiriyor olacağız.

Atlaspark AVM bu yıl 1. yılını kutladı… Yıl dönümüne özel yapılan çalışmalar oldu mu? Olduysa yapılan çalışmalar hakkında bilgi verir misiniz?
Aslında tam anlamıyla dolu dolu bir kutlama yapamadık maalesef.  Bildiğiniz gibi yaz dönemi herkes için biraz buruk geçti ve 27 Ağustos açılış tarihimiz tam da ülke gündeminin sıcak olduğu bir süreçti. Bu bağlamda daha sessiz bir kutlama gerçekleştirdik. Özel bir çalışma ile küçük cupcakelerle dev Atlaspark logosu oluşturduk ve cupcake şölenine eski şarkıları ile Retrobüs grubu eşlik etti. Mağaza personellerinin ve ziyaretçilerimizin oldukça eğlendiği bir gün geçirdik. 2. yılımızı daha coşku ve ses getirecek projelerle gerçekleştirmek üzere şimdiden çalışmalara başladık diyebiliriz.

Peki, Atlaspark AVM bu bir yıl içerisinde bünyesinde ne kadar ziyaretçi ağırladı ve kuruluşundan bu yana neler gerçekleştirdi?
Bir yılı aşkın süredir ziyaretçilerin hizmetinde, beklentileri karşılayan bir alışveriş merkezi olarak 14 ayda 8 milyonu bulan ziyaretçi sayısı elde ettik. 14 aylık süreçte stabil ziyaretçi sayısı yerine her geçen gün grafiği yukarı taşıyan ziyaretçi trafiği kaydetmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Açıldığımız günden itibaren pazarlama faaliyetleri anlamında ziyaretçileri ve kiracıyı mutlu edecek birçok etkinlik gerçekleştirdik. Çocuklara yönelik lisanslı etkinliklerden gençlere özel mini konserlere,  eğlence ve keyfin bir arada olduğu farklı etkinlikler ile gündemde yer aldık. Bu etkinliklerin yanı sıra “Artı Kart” sadakat kart projesi ile sadık müşteri profili oluşturmaya yönelik hem etkinlik hem de kampanyalar kurguladık. İlerleyen dönemlerde de kart projesi odaklı birçok çalışmaya imza atacağımızı belirtmek isteriz.

Atlaspark AVM yönetiminde yer alan Cineatlas sineması ile ilgili bilgi verebilir misiniz? 
Sizin de belirttiğiniz gibi sinema yönetimi tarafımızca yapılıyor. Kısaca söz etmek gerekirse; Cineatlas, 9 salondan oluşup bin 140 kişilik kapasitesi ile Anadolu Yakası’nın en konforlu ve teknolojik sineması diyebiliriz. Ses de daha fazla tanım ve boyut imkanı sağlayan Dolby Atmos ses sistemine sahip salonları ile ziyaretçiler tarafından oldukça ilgi görüyor ve tercih ediliyor. Bu özelliklerin yanı sıra ziyaretçilere hizmet anlamında kolaylık sağmayı amaçlayarak internet üzerinden bilet alabilme şansı ve gişe de kendi yerlerini seçebilme kolaylığını da sunuyoruz. Tüm bu hizmetlere bir de 2D ve 3D boyut farkı olmadan tüm filmleri hafta içi 9 TL ve hafta sonu 11 TL fiyatla izleme imkanı da sunarak daha çok sayıda insanı sinema ile buluşturabiliyoruz. Ayrıca mimari olarak da farklı bir konsepte sahip olan Cineatlas birçok dizi ve film setine ev sahipliği yapıyor. Son olarak sinema sezonunun açılmasıyla birlikte oldukça yoğun bir döneme girdik diyebiliriz.


Atlaspark Shopping Center is a shopping center, whose investor knows the retail sector and has shopping center investments in many locations… So, what advantages does this provide for the shopping center?
As you have stated, Atlaspark Shopping Center having an investor, who knows the retail sector and feels the pulse of the sector provides many benefits in shopping center leasing, management and general operation processes. An investment by Ziylan Real Estate, Uzman Trade and Construction and HD Holding, although Atlaspark project had its first year in hard economic conditions, it has succeeded to take it one step forward at a positive level and becoming stronger every day.  Different shopping center investments, which belong to this strong partnership, support the tenant portfolio. We can say that this provides added benefit for Atlaspark Shopping Center.

What are the architectural and location characteristics of Atlaspark Shopping Center? How many stores are there in Atlaspark Shopping Center? What kind of store mix has been created? What factors have been taken into account for creating the store mix? 
Brought to life in İstanbul’s Sultanbeyli county, Atlaspark Shopping Center is actually located in “the new İstanbul,” where Sancaktepe and Çekmeköy points intersect. That is to say, Atlaspark will continue to be visited frequently by visitors, due to its location on the connection route to Yavuz Sultan Selim Bridge, 15 minutes away from Sabiha Gökçen Airport and the subway project, which will be completed soon.  When we consider the architectural features of Atlaspark, we can say that it is a “spacious shopping center” in the strict sense. Daylight lightens almost every part of the shopping center and provides pleasure of shopping among greens with its interior landscaping. In addition, wood floors creates a cosy feeling throughout the shopping center anf offers comfort and cosiness together. We are hosting 147 national and international brands on 55 thousand square meter leasable area. Social living areas were brought to the foreground while creating a brand mix in addition to such brands, which have large stores, as H&M, Koton, LCW, Defacto, Flo and Etichet and 900 Joy Park entertainment area, covering a 900 square meter area and MACFit sports club, which covers a one thousand and 500 square meter area offers the visitors the opportunity to shop and socialize. In addition, the first and only 5M Migros of the Asian Side is also in Atlaspark Shopping Center. 

Why was Sultanbeyli selected for the project? What were the elements, which stood out in location selection? What were targeted before the project was brought to life and have the targets been reached? 
As I mentioned before, it is a developing part of İstanbul and there are many projects, which have been and will be brought to life in the near future. These projects consist of both transportation and residence themed content. As Atlaspark, we have aimed to please people of the region and its surroundings with a variety brands and social living areas and brought this to a certain point through correct leasing. We will also bring visitor focused projects into life in the next period.

Atlaspark shopping center celebrated its 1st anniversary this year… Have there been any activities, carried out exclusively for the anniversary? If there have been, can you give us information about these activities?
Unfortunately, we have not been able to make a full celebration in a strict sense.  As you know, last summer was a little bit bitter for everyone and agenda of the country was hot on 27 August, which was our opening anniversary. In this context, we had a more quiet celebration. We created an Atlaspark logo with huge cupcakes and Retrobus band performed at the cupcake fiesta with their old songs. We had a day, store employees and our visitors had quite a lot of fun. We can say that we started working to celebrate our 2nd anniversary with more enthusiastic and impressive projects.

How many visitors did Atlaspark Shopping Center host during this year and what has it carried out since it was established?
We have reached 8 million visitors in 14 months as a shopping center, which serves its visitors and meets the expectations. Instead of a stable number of visitors, we are happy to see a visitor traffic,  which has been increasing everyday in the 14 month period. We have had many marketing activities, which made both visitors and tenants happy. We were on the agenda with various activities, which brought together fun and pleasure, from licensed activities for children to special mini concerts for youngsters. In addition to these activities, we have prepared both activities and campaigns for creating a loyal customer profile with “Plus Card” loyalty card project. We would like inform that we will also have many activities, focused on card projects, in the near future.

Could you give some information about Cineatlas movie theater, which is under Atlaspark Shopping Center management? 
As you have stated, we manage the movie theater. Briefly, Cineatlas, is the most comfortable and technologically advanced movie theater on the Asian side with its 9 theaters and one thousand and 140 person capacity. Its movie theaters, which have Dolby Atmos sound system, which offers more definition and dimension, attracts interest of visitors quite a lot and is preferred by the visitors. In addition to these, we also offer the visitors the opportunity to purchase their tickets online and select their own seats at the box office, to provide convenience. We also bring people together with movie theaters, by offering the opportunity to watch all movies for 9 TL on weekdays and 11 TL on the weekends, without any difference for 2D or 3D dimension. Having a different architectural concept, Cineatlas hosts many TV series and movie sets. We can say that we have entered a very busy season with the opening of movie season lately.

OPSCO REKLAM

Yukarı