Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

OULET DEĞİL, PREMIUM OUTLET DENEYİMİ ŞİMDİ STARCITY OUTLET AVM’DE!

20.12.2017 - 12:26

35 milyon TL’lik yatırımla yeniden tasarlanan ve yeni bir dinamizm kazanan Starcity Outlet AVM, ayrıcalıklı alışveriş anlayışını misafirlerine sunuyor. Hem fiziksel hem de teknik alt yapı anlamında baştan sona yenilendiklerinden bahseden Gençoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkanı Naim Gençoğlu, “Belirlediğimiz hedef doğrultusunda; Starcity Outlet’i, Avrupa Yakası’nın en genç, en dinamik ve en prestijli outlet alışveriş merkezi haline getirmek amacıyla en ince detayına kadar yeniden kurguladık” dedi.

“Ziyaretçilerimize daha önce herhangi bir yerde görmedikleri ve yapılmamış aktiviteleri sunmaya gayret ediyor, onları AVM’mizden keyifle uğurlamak istiyoruz” diyen Gençoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkanı Naim Gençoğlu, “Burada geçirdikleri her an, edindikleri her deneyim bizim için çok önemli. Onların beğenilerini, taleplerini, dönemin popüler eğilimlerini göz önünde bulunduruyoruz” dedi.

Gençoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkanı Naim Gençoğlu: “Gerek kuyum gerekse gayrimenkul sektörlerinde yatırım faaliyetlerimizi devam ettiriyoruz.”

Bildiğimiz kadarıyla Starcity Outlet AVM’de büyük çaplı bir yenilenme yaşandı. Peki, yenilenmeyi gerekli kılan etmenler nelerdi? Neden böyle bir sürece gittiniz?
2016 yılında devraldığımız yatırımımızı, Avrupa Yakası’nın en prestijli outlet alışveriş merkezi haline getirmeyi ve ziyaretçilerin aklındaki outlet algısını değiştirmeyi kendimize hedef olarak belirledik. Bu hedefi gerçekleştirmek amacıyla da öncelikle, alanında profesyonel çözüm ortakları ile anlaştık ve JLL Türkiye işbirliğinde Starcity Outlet’in yönetim ve kiralama anlayışını yeniden oluşturduk. Belirlediğimiz hedef doğrultusunda; Starcity Outlet’i, Avrupa Yakası’nın en genç, en dinamik ve en prestijli outlet alışveriş merkezi haline getirmek amacıyla en ince detayına kadar yeniden kurguladık. Mağaza karmasından ortak kullanım alanlarına, dış cephesinden kurumsal kimlik tasarımına kadar oldukça geniş bir renovasyona gittik. Renovasyon kapsamında yaklaşık 35 milyon TL yatırım yaparak Starcity Outlet’i yeni baştan tasarladık ve yeniledik.

“STARCITY OUTLET’İ YENİDEN KURGULARKEN, ÖNCELİKLE MİSAFİRLERİMİZİN AİLELERİYLE BİRLİKTE KEYİFLE ZAMAN GEÇİRECEKLERİ BİR YAŞAM ALANI OLUŞTURMAYI HEDEFLEDİK”
Yenilenme ile bünyenize yeni katılan markalar neler oldu? Neden bu markalar? Bu markaların size olumlu hangi etkileri olacağını düşünüyorsunuz?

Starcity Outlet’i yeniden kurgularken, öncelikle misafirlerimizin aileleriyle birlikte keyifle zaman geçirecekleri bir yaşam alanı oluşturmayı hedefledik. İstedik ki ziyaretçilerimiz kapımızdan içeri girdiklerinde, ihtiyaçları olan her şeyi burada bulabilsinler. Bu çıkış noktasından hareketle tüm mağaza karmamızı gözden geçirdik, mevcut kiracılarımızla tek tek görüştük, yenilenme faaliyetlerimize ayak uydurmalarını istedik. Ürün karmalarını revize etmelerini, mağaza dekorasyonlarını yenilemelerini istedik. Sağ olsunlar hiçbirisi bizi kırmadı ve el birliğiyle yepyeni bir Starcity ortaya çıkardık. Bazı mağazalarımızın metrekarelerini büyüttük. Yaptığımız ziyaretçi anketlerinde en çok talep edilen markaları bünyemize kattık, daha önce mağaza karmamızda yer almayan elektronik ve beyaz eşya kategorisini mağaza karmamıza ekledik, bay-bayan giyim sektörünü güçlendirdik, çocuk oyun alanımızı hem metrekare hem de nitelik olarak geliştirdik. 
Tüm bu değişiklikler, başta da belirttiğim gibi, misafirlerimizin aradığı her şeyi outlet fiyatlarla Starcity çatısı altında bulmasını sağlamaya yönelik hamleler. 

HEM FİZİKSEL HEM DE TEKNİK ALT YAPI BAŞTAN SONA YENİLENDİ
Mağaza karması dışında başka hangi alanlarda yenilenmeye gittiniz? Bu alanlarda ne gibi değişiklikler söz konusu? 

Öncelikle AVM’nin ortak kullanım alanlarını yeniledik. Koridorlar, aydınlatmalar, WC’ler, bebek bakım odaları, food court kullanım alanları baştan sona yenilendi. Sonrasında çocuk eğlence alanları oluşturduk. Minik ziyaretçilerimiz için 250 metrekarelik bir çocuk parkı kurduk. Oyun ve eğlence alanlarını elden geçirdik, kiracılarımızla birlikte hareket ederek gerek kapasitelerini gerekse hizmet kalitelerini geliştirdik. Çocuk oyun alanı operatörü, bowling salonu, sinema salonları bu kapsamda hem fiziksel hem de teknik alt yapı anlamında baştan sona yenilendi. 

Starcity Outlet AVM’nin yatırımcı tarafı hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? 
Gençoğlu Grup olarak bizler, kuyumculuk sektöründeki çalışmalarımıza Kapalıçarşı’daki perakende mağazamız ile başladık. İlerleyen yıllarda MİORO altın zincir fabrikasını kurduk. Mioro; kurumsal yapısı, teknolojiye verdiği önem, yaratıcı tasarımları ve zengin ürün çeşitliliği ile ihracatçı firmalar sıralamasında 298. sırada, kuyumculuk sektöründe ise 10. sırada yer alan uluslararası bir marka haline geldi. 
Gelişen perakende sektörü ve gelen talepler doğrultusunda, 2006 yılında yeni bir marka olan JİVAL toptan altın ve pırlanta markasını hayata geçirdik. Jival’in Türkiye genelinde 800’e yakın bayii ve 3 perakende mağazası bulunuyor. Jival de 2016 yılı Türkiye’nin ilk bin ihracatçı firmaları arasında 728. sırada, kendi sektöründe ise 15. sırada başarısını her yıl katlayarak ilerliyor.
Kuyum sektörüne ek olarak; otel, konut, işyeri, ofis, rezidans gibi birçok projede yatırımcı ortaklıklarımız da var. Gerek kuyum gerekse gayrimenkul sektörlerinde yatırım faaliyetlerimizi devam ettiriyoruz.

AVRUPA YAKASI’NIN EN GENÇ, EN DİNAMİK OUTLET ALIŞVERİŞ MERKEZİ
JLL tarafından yönetilmek Starcity Outlet AVM’ye neler kazandırıyor? Neden JLL?

Biz Starcity Outlet’i yeniden konumlandırırken, Avrupa Yakası’nın en genç, en dinamik outlet alışveriş merkezi olarak adlandırdık. Dolayısıyla genç ve dinamik bir ekiple çalışmak kaçınılmazdı. Bizler aile olarak da son derece dinamik ve hareketli, ama aynı zamanda da işinde son derece titiz ve özenli bir yapıya sahibiz. JLL Türkiye’nin; profesyonel, deneyimli, genç ve yenilikçi bir kadroya sahip olması bizim ilk tercih nedenimiz elbette. Tecrübeli yönetim ve kiralama anlayışını sağlayan marka olmuş bir şirketten hizmet almak, bizlerin de çalışma hayatını kolaylaştırıyor. 

Starcity Outlet AVM’de yer alan perakende mağazalarına yönelik sunulan özel avantajlar ve ayrıcalıklar var mı?
Az önce de bahsettiğim gibi biz outlet sektöründe müşterimize prestij sağlayan bir AVM’yiz. Misafirlerimize dünya markalarını outlet fiyatlarla sunuyoruz. Birlikte yürüdüğümüz kiracılarımızın da o anki ihtiyaçlarına ve taleplerine göre gerekli aksiyonları almaya, her anlamda onlara destek olmaya devam ediyoruz. 

“2018 BİZİM YENİLENEN YÜZÜMÜZÜ, FARKLILAŞAN KİMLİĞİMİZİ ZİYARETÇİLERİMİZE ANLATTIĞIMIZ BİR YIL OLACAK”
Starcity Outlet AVM’nin 2018 etkinlik takvimi hazır mı? Bu yıl için neler planlandı?

2018 etkinlik takvimimiz hazır. 2018 bizim yenilenen yüzümüzü, farklılaşan kimliğimizi ziyaretçilerimize anlattığımız bir yıl olacak. Onların bu değişimi yerinde deneyimleyebilmesi için çok sayıda etkinlik hazırladık. Her yaş ve gelir grubundan misafirimizi memnun edecek aktivitelerimiz, kampanyalarımız var. 

Etkinlik ve kampanyalarınızı belirlerken hangi kriterleri göz önünde bulunduruyor ve nelere öncelik veriyorsunuz?
Ziyaretçilerimize daha önce herhangi bir yerde görmedikleri ve yapılmamış aktiviteleri sunmaya gayret ediyor, onları AVM’mizden keyifle uğurlamak istiyoruz. Burada geçirdikleri her an, edindikleri her deneyim bizim için çok önemli. Onların beğenilerini, taleplerini, dönemin popüler eğilimlerini göz önünde bulunduruyoruz.

“BİLİNEN OUTLET ALIŞVERİŞ MERKEZİ ANLAYIŞININ DIŞINA ÇIKARAK, MİSAFİRLERİMİZE ‘PREMİUM OUTLET’ DENEYİMİ YAŞATIYORUZ”
Gelecek dönemlere ilişkin buna benzer başka yenilenme yatırımlarınız olacak mı? 

Her ne kadar şu an için planlanmış herhangi bir yatırım projesi bulunmasa da ilerleyen dönemlerde gelebilecek tekliflere her zaman açığız. Doğru şartlar ve doğru projeler sunulduğunda, elbette değerlendirebiliriz. 

Avrupa Yakası halkı ilk hangi deneyimleri Starcity Outlet AVM’de yaşadı? Bölgede Starcity Outlet AVM’yle birlikte neler değişti? Son olarak bunlardan bahseder misiniz?
Her şeyden önce mağaza karmamız aracılığıyla misafirlerimize ayrıcalıklı bir alışveriş anlayışı sunuyoruz. Dünyanın önde gelen markalarının ürünlerini outlet fiyatlarla satın alabiliyorlar. Ayrıca bilinen outlet alışveriş merkezi anlayışının dışına çıkarak, misafirlerimize ‘Premium Outlet’ deneyimi yaşatıyoruz. Dolayısıyla asıl değişim yenilenen Starcity ile bundan sonra başlayacak diyebilirim. 

Köyaltı Mevkii Merkez Mh. Değirmenbahçe Cd.No:34 YENIBOSNA/ İSTANBUL
Tel: (212) 603-4040       Fax: (212) 603-4045        info@starcity.com.tr

facebook.com/starcityoutlet
twitter.com/starcityoutlet
instagram.com/starcityoutlet/
www.starcity.com.tr

 

ops

Yukarı