Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

ANKARA’NIN EN PRESTİJLİ ADRESİ: NEXT LEVEL AVM

12.04.2019 - 09:44

NEXT LEVEL AVM PRESTİJLİ KONUMU VE ÖDÜLLÜ MİMARİSİ İLE ANKARA’NIN İLK KARMA YAŞAM PROJESİ. ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİN YANI SIRA KEYİFLİ BİR YAŞAM MERKEZİ OLARAK ZİYARETÇİLER İÇİN ÖNEMLİ BİR BULUŞMA NOKTASI HALİNE GELDİKLERİNİ SÖYLEYEN NEXT LEVEL AVM MÜDÜRÜ ZEYNEP TARHAN, BULUNDUKLARI KONUM İTİBARİYLE DE ŞEHRİN TÜM BÖLGELERİNDEN ZİYARETÇİLERİ AĞIRLADIKLARINI İFADE ETTİ. 

KEYİFLİ BİR YAŞAM MERKEZİ
Next Level AVM prestijli konumu ve ödüllü mimarisi ile Ankara’nın ilk karma yaşam projesi… Next Level AVM hakkında genel hatlarıyla bilgi verir misiniz? Diğer AVM’lerden farklı olarak sizi öne çıkaran özellikler nelerdir?  
2008 yılında projelendirilen ve 2010 yılında temelleri atılan Next Level Ankara, Türkiye’nin en özellikli ofis binası, yeni bir yaşam tarzı sunan rezidans binası ve konfor ile şıklığı buluşturan alışveriş merkezini bir araya getirerek Ankara’da karma yaşam komplekslerinin öncüsü olmuştur. İlkleri bir araya getiren bir kampüs yaratma vizyonu ile konut, çalışma ofisleri, perakende ve kültür sanat alanlarını harmanlayan Next Level Ankara, Ekim 2013’de hizmete açılmış ve çok kısa zamanda Ankara’nın iş ve sosyal yaşantısının en prestijli adresi haline gelmiştir. 5. yılını dolduran bu kampüs, ulusal ve uluslararası pek çok firmanın yer aldığı Next Level Ofis bloğu, kişiye özel ayrıcalıklı hizmetleriyle Next Level Rezidans binası, 7 metrelik tavan yüksekliği ve geniş hacimli mimarisiyle ferah ofislerin yer aldığı Next Level Loft Ofis bloğu ve perakende sektörüne yön veren yerli ve yabancı markaların seçkin mağazalarıyla Next Level Alışveriş Merkezi’nden oluşan önemli bir merkez olma özelliği taşımaktadır.
 
Next Level Alışveriş merkezi, klasik alışveriş merkezi mimarisinden farklı olarak bütün gün yoğun ışıklandırma gereksinimi olmaksızın tavanında yer alan havuzlarıyla gün ışığını içine alan ferah bir atmosfere sahiptir. Next Level Alışveriş Merkezi’nde ziyaretçilerimizi özel olarak tanzim edilmiş taze çiçekler ile karşılar, günün farklı saatlerine uygun müzik yayını, özel alan kokulandırma sistemleri ve konforlu, şık dizayn edilmiş yaşam alanlarında ağırlarız. Next Level, alışveriş deneyiminin yanı sıra keyifli bir yaşam merkezi olarak ziyaretçilerimiz için önemli bir buluşma noktası haline gelmiştir. Stratejik konumu itibariyle, bölgede yer alan ofis yoğunluğu Next Level Alışveriş Merkezi’ni özellikle hafta içi günlerde yoğun kullanılan bir merkez haline getirmiştir. Bu nedenle alışıla gelmiş hafta içi - hafta sonu alışveriş merkezi ziyaretçi sayısı, ziyaretçi profili, sepet ortalaması ve ciro rakamları Next Level Alışveriş Merkezi’nde farklı bir denge ortaya çıkarmaktadır. Alışveriş merkezimizdeki pek çok mağaza kategorisi hafta içi günlerde, farklı lokasyonlardaki hafta sonu cirolarını ve giriş sayılarını kaydetmektedir. 

Önemli bir ayrıcalık olarak teras katta yer alan ve müstakil girişli sinemadan söz etmek gerekir. Teras katta yer alan Cinemaximum sinemaları, alışveriş merkezinin içinde uzun bir yürüyüş yapmadan da rahatça ulaşılabilecek şekilde müstakil bir girişe sahip. Yüksek tavanlı geniş bir fuayesi, son teknoloji sistemlerle iklimlendirilen salonları, kusursuz ses düzeni ve en önemlisi son derece rahat koltuklarıyla sinema salonlarımız ziyaretçilerimizden tam not almakta.   

1

AVANTAJLI LOKASYON
Bulunduğunuz lokasyon bakımından avantajlı bir durumda mısınız?   

Next Level Alışveriş Merkezi Söğütözü’nde şehrin iki ana arteri olarak nitelendirilebilecek Konya yolu ve Eskişehir yolunun kesişme noktasında yer alıyor. Bu nedenle şehrin tüm bölgelerinden rahatlıkla ulaşılabileceği gibi hemen önünde yer alan metro durağı, otobüs ve dolmuş durakları ile toplu taşıma ile de rahatlıkla ulaşılabilir bir konumda. Söğütözü bölgesi ayrıca; lüks oteller, kongre ve fuar merkezi, akademik yerleşkeler, iş ve finans dünyasının genel merkezlerinin yer aldığı ve yatırımların tüm hızıyla devam ettiği önemli bir lokasyon. Üniversite ve hastane ile olan komşuluğu da Next Level’da gün boyu süren bir trafik yaratıyor. Günün her saatinde farklı demografileri merkezde görmeniz mümkün. Yani sabah derse girmeden önce kahvaltıya gelen öğrencileri, öğle yemeğinde yoğunlukla beyaz yaka ziyareti, öğleden sonra bebeği ile gezen anneleri ve akşam saatlerinde ise alışveriş ve sinema için gelen aileleri merkezde görmek mümkün. Alışveriş merkezimizin teras katı ise şehrin içinde ama kendinizi şehirden uzaklaşmış gibi hissetmenizi sağlayan huzur dolu ve son derece nezih bir ortam. Farklı damak tatlarına hitap eden ünlü restoranların yer aldığı terasta özellikle bahar ve yaz ayları çok keyifli. Havuzların kenarında günün stresinden uzaklaşabileceğiniz ve peyzaj uygulamalarında doğadan esinlenen yeşil konsepti ile teras,  özellikle iş ve cemiyet hayatının buluşma noktası diyebiliriz. 
 

2

YENİ MARKALARLA İŞ BİRLİKTELİĞİ YAPILIYOR
5. yılınızla birlikte aranıza yeni katılan markalar ve yenilenen mağazalar oldu. Bununla ilgili bilgi verebilir misiniz? Bu markaların size nasıl etkileri olacak? 

5’inci yılımızda yepyeni markalar ile iş birliktelikleri yapıyoruz. Dünya markalarının yanı sıra, dünyaya açılmış yerli markaları da mağaza karmamıza dahil ederek, ziyaretçilerimize geniş bir fiyat ve ürün yelpazesi sunuyoruz.
 
“Evin Konseptini Bulsun!” sloganıyla hayal ettiğiniz evi yaratmanızı hedefleyen Mudo Concept, şık tasarımlarıyla alışveriş merkezimizde yerini aldı. Mobilya ve aksesuar trendlerine yön veren Mudo Concept giriş katımızda yer alan bin metrekarelik mağazasında geniş ürün yelpazesiyle ziyaretçilerimizi ağırlıyor. 2019 yılının hemen ilk günlerinde Türk ve İtalyan birlikteliğinden doğan 'Rue Les Createurs' markası da bölgemizde yer alan ve çoğunluğu oluşturan beyaz yaka bayan ziyaretçilerimiz için hizmete açıldı. Rue Les Createurs;  günlük yaşamın her anı için çözüm sunan koleksiyonlarını elbiseden pantolona, bluzdan trikoya kadar geniş seçenekleriyle çok beğenildi. 2018 yılının son çeyreğinde peş peşe çok değerli markaları marka karmamıza kattık. “İyi giyinmek herkesin hakkı” felsefesi ile dünyanın birçok ülkesinde Türk Perakendeciğini başarı ile temsil eden, uygun fiyatlarla kaliteli ürünler sunarak müşterilerine ulaşılabilir modanın keyfini yaşatan LC WAİKİKİ, kış aylarında aramıza katılan yeni markalarımızdan oldu. Alışveriş merkezinin çevresinde birçok okul ve ofis binası yer alıyor. Buralarda çalışanların kültür, sanat ve eğlence dünyası ile ilgili tüm ürünleri bulabileceği D&R, merkezimizde yerini aldı.  Doğal taş ve gümüşün usta ellerde benzersiz aksesuarlara dönüştüğü Piedra mağazası ziyaretçilerimizin kombinlerini tamamlamak adına güzel bir adım oldu. “Hamurumuzda dostluk var “ sloganı ile dünyanın dört bir yanında hizmet veren Simit Sarayı ziyaretçilerimize uzun uzun kahvaltı yapabilecekler ve aynı zamanda çok hızlı şekilde hizmet alabilecekleri yeni bir mekan oldu. Hafta sonu girişleri artan çocuklu ziyaretçilerimiz için seçenekleri çoğaltabilmek adına her zaman, her yerde, her koşulda oyuncağın ulaşılabilir olmasını sağlamak isteyen herkesin “oyuncakçısı” Toyzz Shop yeni markalarımız arasında yerini aldı. 2018 yılında bazı markalarımızın da metrekarelerini büyüttük. 1001 çeşit dünya çayının sunulduğu ve gün geçtikçe misafir kitlesini büyüten Keifi, bin metrekare büyüklüğündeki yeni yerine taşındı. Özellikle genç ziyaretçilerimizin yoğun ilgi gösterdiği Pandora mağazasını yine bu yıl 110 metrekareye taşıdık. Mağazasını büyüten bir diğer markamız da Penti oldu. 2018 Kasım ayında Penti 194 metrekarelik yeni mağazasında hizmet vermeye başladı. Önümüzdeki günlerde ise teras katımızda yeni bir restoran daha açılacak. Kendinizi İtalya’da hissettirecek, şık ambiyansı ve özellikle de pizzaları ve dondurmaları ile yeni bir lezzet durağı olacak IL Momento’da çalışmalar son hız devam ediyor. 

MARKA KİMLİĞİ OTURMUŞ MARKALARA YER VERİYORUZ
Peki, Next Level AVM kiralamasını nasıl yapıyor? Marka seçimine dikkat ediyor musunuz? Bu anlamda ölçütleriniz nelerdir?  

Alışveriş merkezimiz 35 bin metrekare. Bu ölçekte bir merkezde ziyaretçi profili de göz önünde bulundurulduğunda tabir yerindeyse nokta atışı yapmak gerekli. Mevcut ve potansiyel kiracılarımızın olumlu sonuçlar elde edebilmeleri verimlilik açısından son derece büyük bir önem taşıyor. Marka kimliği oturmuş, yerleşik bir kurum kültürüne sahip ve en önemlisi müşteri hizmetleri ve satış sonrası destek altyapısına sahip markalar ile masaya oturmak önceliğimiz oluyor. Markaların satışa sunduğu ürünlerin merkezdeki ürün gamında tamamlayıcı olmasını tercih ediyoruz. Aynı kategoride ürünleri olan markalar için ise ziyaretçilerimize fiyat skalası açısından alternatif yaratabilecek ise değerlendirmeye çalışıyoruz. Halihazırda mağazacılıkta büyük bir rekabet ortamı var. Markalar ürünlerini, yaratıcı konseptler ve üst düzey müşteri servisi ile satmak konusunda sürekli bir gelişim çabasındalar. Bu da sektörü sürekli dinamik tutan bir faktör. Next Level’da var olan müşteri profili bu konsept çalışmalarının cevap bulabileceği bilinçli ve belirli bir yaşam tarzı olan tüketicilerden oluşuyor. Bu dinamiği bünyesinde sürekli canlı tutan ve güvene dayalı bir müşteri hizmeti prensibi olan markalar Next Level’da olumlu sonuçlar kaydediyor.  

SIRA DIŞI ETKİNLİKLERE EV SAHİPLİĞİ YAPILIYOR
Next Level olarak kültür sanat alanında ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz? Düzenlediğiniz etkinlik ve projelerde nelere dikkat ediyorsunuz? 

Next Level Alışveriş Merkezi, Ekim 2013 tarihinde kapılarını açtığından beri; sıra dışı etkinliklere ev sahipliği yapıyor. Ülkemizde ve tüm dünyada tanınmış ünlü sanatçıları ücretsiz etkinliklerde ziyaretçilerimiz ile buluştururken sunum kalitesini ön planda tutuyoruz. Üç yıl üst üste Caz müziğin ustalarını sahnesine taşıyan Uluslararası Ankara Caz Festivaline ev sahipliği yaptık. Festivallerde Goran Bregoviç’den Hava Kuvvetleri Komutanlığı Cazın Kartalları Orkestrasına, Kerem Görsev’den, Ayhan Sicimoğlu’na pek çok değerli isim sahne aldı. Ağırladığımız 18. Uluslararası Ankara Caz Festivali organizasyonu; Hermes yaratıcılık ödüllerinden 3 ayrı kategoride Platinyum ödüle layık görüldü. Geçtiğimiz yılın yaz aylarında “Başkentte Caz Molası” isimli konser serisi de büyük beğeni topladı ve Next Level, Ankara’da caz müziğinin en önemli adresi haline geldi.  Planlamalarımızda en önemli yeri kapsayan çocuk etkinlikleri için de çok özenli bir çalışma sürdürüyoruz. Çocuklara aileleri ile nitelikli zaman geçirebilecekleri farklı etkinlikler düzenliyoruz.   

3

KÜLTÜRLERİ BULUŞTURAN FESTİVALLERE İMZA ATTIK
İtalyan Büyükelçiliği ile ortaklaşa yürüttüğümüz çalışmalar ile İtalya’nın 70. kuruluş yıldönümünü de kapsayan İtalyan Kültürü Haftası etkinlikleri düzenledik. Bu özel etkinlik kapsamında modadan seyahate, gastronomiden sanata, İtalyan’ın kültürel özelliklerini tanıtan pek çok etkinliğe yer verdik. Etkinliklerin yanı sıra alışveriş merkezimizde yer alan İtalyan menşeli markalarımız ile İtalya’da bir cruise seyahati hediyesi verdiğimiz milli piyango kampanyası ile etkinliği 360 derece değerlendirdik. Kore Büyükelçiliği himayesinde Kore Filmleri Festivali ve Kolombiya Büyükelçiliği ile Kolombiya’nın kahve kültürünü tanıtan sanat etkinlikleri de farklı kültürlere yönelik düzenlediğimiz etkinlikler arasında yer aldı. Bu alanda iş birlikteliklerimiz önümüzdeki dönemde de devam edecek.    

4
 
NEXT LEVEL, SANAT İÇİN KENDİ İÇİNDE YENİ BİR MARKA YARATTI
Next Level, dünya markalarına ev sahipliği yapmanın yanı sıra sanata ve sanatçıya verdiği değer ile 2013 yılından bu yana sanatın pek çok dalında icrası olan sanatçıların eserlerini Ankaralılar ile buluşturdu. Next Art ismini verdiği sanat galerisinde yüzlerce sanatçının sergisine yer vererek; sanatçıların, sanatseverler ile buluştuğu bir merkez haline geldi. 

Sosyal medya kanalları potansiyel müşterilere ulaşmanın en kısa yolu. Sosyal medya yönetiminizden bahseder misiniz? 
Kullanıcılar sosyal medyayı aktif kullanan markalarla daha kolay bağ kuruyor, bu markaları daha samimi buluyor. Değişen pazar koşullarıyla birlikte sosyal medya, tüketicilerin satın alma kararını etkileyen bir faktör hâline geldi. Tüketicilerin satın alma motivasyonlarını harekete geçiren eski iletişim mecraları (TV, radyo, dergi) zamanla yerini sosyal mecralara bıraktı. İnsanlar artık sosyal medyayı kullanan markalarla daha kuvvetli bir bağ kuruyor. Bunun sebebi de, sosyal medyada yer alan markalarla konuşabiliyor, sorularına cevap alabiliyor olmaları. Biz de doğru stratejileri, doğru mecralarda doğru planlamayla oluşturarak, markalarımızı tüketiciyle buluşturuyoruz.

DATA YÖNETİMİ ALT YAPISI ÜZERİNE ÇALIŞIYORUZ
Gelecek dönem planlarınızda neler var? Gelişmek ve müşteri çekimi adına yapmayı düşündüğünüz inovasyonlar var mı?

Günümüzde, perakende sektörü de tüm diğer sektörler gibi dijital dünyaya uyum sağlamak durumunda. Bununla birlikte müşteri memnuniyeti ve sadakatini farklı açılardan değerlendirmek gerektiğine inanıyoruz. Bunun için iyi bir data yönetimi alt yapısı üzerinde çalışıyoruz. Klasikleşmiş ödül kampanya döngüsünden farklı olarak data toplama ve yönetme metotları kurguluyoruz. Müşteri İlişkileri yönetimini çağın gerekliliklerine ve kullanıcıların eğilimlerine göre güncellemek gerektiği inancıyla ilerleyen süreçte farklı kanallar ve parametreler kullanarak bir araya getirdiğimiz datalara yönelik birden çok projemiz olacak. Bununla birlikte Next Level’ın açılışından bu yana ilke edindiğimiz şekilde farklı deneyim alternatifleri sunma ve yaratıcı projeler üretme konusunda yüksek bir motivasyon ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 

GGG

Yukarı