Ana içeriğe atla

OPSCO REKLAM

sistem9

Alışverişin en doğru adresi; Highway Outlet AVYM

09.03.2017 - 11:44

2017 yılında; moda defileleri, konserler, imza günleri, çocuklara ve gençlere yönelik etkinlikler, hediye çekilişleri, araç kampanyaları,  indirim günleri ve bunun gibi birçok etkinliği gerçekleştireceklerini belirten Tuncer, “2017 Highway Outlet’in yılı olacak” dedi. 

 “Biz Avrupa’nın en büyük otoyol hizmet tesisi olarak müşterilerimize daİma en iyi hizmet kalitesini en doğru şekilde sunmayı amaç edindik” diyen Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin Genel Müdürü Dr. M. Arif Tuncer, “2017 yılında da önceki yıllarda olduğu gibi bunu sağlamak adına var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi. 

Bünyesinde 86 seçkin markayı bulunduran ve Avrupa’nın en büyük otoyol hizmet tesisi olan Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi, sadece Batı Karadeniz Bölgesi’nde değil İstanbul-Ankara otoyolu üzerinde bulunmasının avantajıyla tüm yurtta adından söz ettirmeye devam ediyor.
Bünyesinde barındırdığı seçkin mağaza ve markalarının yanı sıra, sosyal mekanları, kafe ve lokantalarıyla da müşterilerine hizmet veren Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 2016 yılında da huzurlu ve mutlu alışverişin adresi olmayı başardı.
Bu sayımızda, Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin bugünlere gelmesinde büyük pay sahibi olan Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin Genel Müdürü Dr. M. Arif Tuncer’le yakalanan başarının hikayesini konuştuk.

Öncelikle sizi tanıyalım Arif Bey… Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Aslen Ankaralıyım. 1983 yılında Kilis’te doğdum. 2005 yılında Muğla Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü’nden, 2011 yılında Atılım Üniversitesi İşletme Yönetimi-MBA Master programından mezun oldum. 2016 yılında Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalından “Bireycilik-Çoğulculuk Kültürel Boyutunda Alışveriş Merkezi Müşterilerinin Tüketici Etnosentrizmi: Türkiye (İstanbul)-Hollanda (Amsterdam) Karşılaştırmalı Çalışması” konulu doktora tez çalışmam ile “Bilim Doktoru” unvanını aldım.
İş hayatına 2008 yılında, ilaç sektöründe adım attım. Akademik çalışmalarım ile doğru orantılı olarak 2014 yılından itibaren Polis Bakım ve Yardım Sandığı (Polsan), İştirakler ve Bağlı Ortaklar Şubesi’nde önce uzman sonra müdür olarak görev yaptım. Polsan’a bağlı şirketler arasındaki koordinasyonun sağlanması, mali analiz ve raporlamalarının yapılması, sorunların giderilmesi, resmi işlemlerin sağlıklı sürdürülmesi ve benzeri çok faaliyet alanında vazife yaptım.
Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nde 15 Temmuz 2016 tarihinde gerçekleştirilen yeniden yapılanma ve reorganizasyon kapsamında, 25 Temmuz 2016 tarihinde genel müdürlük görevine atandım. 

Müşteri sadakati ya da bağlılığı açısından kampanyaların önemi yadsınamaz. Ayrıca gerçekleştirilen kampanya ve etkinlikler, mağaza cirolarına da doğrudan ya da dolaylı etki eder. Bu nedenle AVM’ler gerçekleştirecekleri etkinlik ve kampanyaları çok öncesinden yapmaya başlar. Peki, Highway Outlet’in 2017 etkinlik ve kampanya takvimi hazır mı?
2017 yılında en iyisini yapmak adına kampanya ve etkinliklerimiz için çok önceden çalışmaya başladık ve bu doğrultuda ekibimizle bir araya gelerek 2017 yılında yapılacak etkinlik ve kampanya planını hazırladık. 2017 yılında; moda defileleri, konserler, imza günleri, çocuklara ve gençlere yönelik etkinlikler, hediye çekilişleri, araç kampanyaları,  indirim günleri ve bunun gibi birçok etkinliği gerçekleştireceğiz. Kısacası 2017 Highway Outlet’in yılı olacak.

Highway Outlet Alışveriş ve hakkında kısaca bilgi sahibi olabilir miyiz? Kaç yılında kuruldu? AVM içerisinde kaç mağaza yer alıyor? Lokasyon ve mimari özellikleri neler?
Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi ülkemizin ve Avrupa’nın en büyük otoyol üzeri alışveriş, eğlence ve dinlenme tesisidir. Bolu Dağı A.Ş. bünyesinde “Boluda” projesinin ilk etabı olarak faaliyete başladı. Alışveriş merkezimiz; Ankara ve İstanbul otoyolunun tam merkez noktasında oluşturulmuş olup, 20 metre yüksekliğinde 7 kulesi, 12 metre yüksekliğinde kubbeleri ile ferah ve görkemli bir yapı sergiliyor. 37 bin 500 metrekare kiralanabilir alan, 25 bin metrekare ortak kullanım alanı ve 20 bin metrekare akaryakıt istasyonları, konaklama alanları ve binek oto restoranları ile Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 2011 yılında hizmete açıldı. Alışveriş merkezimiz bünyesinde, ulusal ve uluslararası 86 seçkin markayı bulunduruyor.

Bu yıl için yeni kiralamalar söz konusu olacak mı? Bununla ilgili planlarınız neler?
Alışveriş ve de kiralama çalışmalarımız sürekli olarak devam ediyor. 2016 yılının son günlerinde bünyemize Koton mağazasını katmış bulunuyoruz. Aynı zamanda bölgenin en büyük eğlence merkezini hizmete sunmak adına Çocukkent Fungoo firması ile sözleşme imzaladık. Ayrıca birçok marka ile hala görüşme içerisindeyiz.

Highway Outlet Alışveriş ve hakkında kısaca bilgi sahibi olabilir miyiz? Kaç yılında kuruldu? AVM içerisinde kaç mağaza yer alıyor? Lokasyon ve mimari özellikleri neler?
Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi ülkemizin ve Avrupa’nın en büyük otoyol üzeri alışveriş, eğlence ve dinlenme tesisidir. Bolu Dağı A.Ş. bünyesinde “Boluda” projesinin ilk etabı olarak faaliyete başladı. Alışveriş merkezimiz; Ankara ve İstanbul otoyolunun tam merkez noktasında oluşturulmuş olup, 20 metre yüksekliğinde 7 kulesi, 12 metre yüksekliğinde kubbeleri ile ferah ve görkemli bir yapı sergiliyor. 37 bin 500 metrekare kiralanabilir alan, 25 bin metrekare ortak kullanım alanı ve 20 bin metrekare akaryakıt istasyonları, konaklama alanları ve binek oto restoranları ile Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 2011 yılında hizmete açıldı. Alışveriş merkezimiz bünyesinde, ulusal ve uluslararası 86 seçkin markayı bulunduruyor.

Highway Outlet alışveriş ve kiralamasını nasıl yapıyor? Ayrıca son dönemde gündemde olan kiralamaların TL ile yapılması hakkında görüşleriniz neler? Bu konuda sizin yapmış olduğunuz bir çalışma var mı?
Bilindiği üzere bu konuda Cumhurbaşkanı ve Başbakanımızın bir çağrısı oldu. Ülkemiz üzerine oynanan ekonomi temelli oyunların önüne geçilmesini ve döviz yerine Türk Lirası’na yönelmeyi tavsiye ettiler. Biz bu tavsiyeden önce ilk etapta Euro kurunu sabitledik. An itibariyle ise hızlı bir şekilde TL’ye geçiş çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yeni yönetimin bu konulardaki hassasiyeti ortadadır. Daha önce de ifade ettiğim gibi Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi, tamamen yerli ve milli bir düşünceyle yönetiliyor. Bu konuda üzerimize düşen tüm fedakarlıkları yerine getiriyoruz.

2016 krizlerle dolu bir yıldı… Siz bu krizi nasıl aştınız? Kısaca bunlardan bahsedelim…
2016 yılında ülkece yaşadığımız talihsiz süreçleri fırsata dönüştürmek adına ağırlığı tutundurma faaliyetlerine verdik. Yaşanan kriz ortamını alışveriş merkezimizde hissettirmemek adına konser ve imza günü çalışmaları yaptık. Tüketicilerimizin ziyaret potansiyelini artırmaya yönelik kampanyalar düzenledik.
Kriz ve belirsizlik dönemlerinde fertler kendi harcamalarını olabildiğince kısabiliyorlar ancak çocuklarının bu olumsuz havadan etkilenmemesi için onlara yönelik harcamalarını artırarak devam ettiriyorlar. Bu noktadan yola çıkarak birincil hedef kitlemizi çocuklar olarak belirleyip onların ekseninde faaliyetlerle, çocukların ailelerini alışveriş merkezimize getirmelerini sağladık. Özellikle bayram ve tatil dönemlerindeki zaruri harcamalarda tercih sebebi olmaya yönelik kampanyalarla da bu dönemleri normalin üzerinde ziyaretçi ve cirolarla kapattık.

Bildiğimiz kadarıyla Highway Outlet’te bir yönetim değişikliği yaşandı. Peki, değişen bu yönetimle birlikte Highway Outlet’te ne gibi değişimler gerçekleşti?
Yeni yönetimle birlikte Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nde yeni bir sayfa açıldı. Her geçen gün büyüyen ve ülke ekonomisine katkı sağlayan tamamen yerli ve milli bir alışveriş ve yaşam merkezi haline geldik. Yönetim kadrolarımız alanında uzman profesyonel kişilerden oluşuyor. Herkesin tek bir düşüncesi var, müşterilerimize daha kaliteli bir hizmet sunmak. Bu konuda da her geçen gün bir adım daha ileriye gidiyoruz.

Son olarak, 2017 hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?
Öncelikle 2017 yılının ülkemiz ve milletimiz adına güzel bir yıl olarak geçmesini temenni ediyoruz. Biz Highway Outlet Alışveriş ve Yaşam Merkezi olarak, 2017 yılında da ciro bazında büyümeyi hedefliyoruz. Görüştüğümüz ve görüşeceğimiz yeni markaları bünyemize katarak, daha çok tercih edilen ve her geçen gün ayak sayısının arttığı bir alışveriş ve yaşam merkezi olmak istiyoruz. 
Biz Avrupa’nın en büyük otoyol hizmet tesisi olarak müşterilerimize daima en iyi hizmet kalitesini en doğru şekilde sunmayı amaç edindik. 2017 yılında da önceki yıllarda olduğu gibi bunu sağlamak adına var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Çeşitli kampanyalar ve etkinlikler düzenleyerek giriş sayılarımızı ve buna bağlı olarak da cirolarımızı en üst seviyelere çıkarmayı hedefliyoruz. 

OPSCO REKLAM

Yukarı