Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

KARACA’YA ALTIN BAYKUŞ ÖDÜLÜ

17.09.2019 - 17:12

Türkiye Araştırmacılar Derneği ile araştırmanın iş süreçlerine sağladığı katma değeri, yarattığı etkiyi ve önemini vurgulamak amacıyla Baykuş Ödülleri ile her yıl başarılı araştırma projelerini ödüllendiriyor. Proje aynı zamanda araştırma şirketleri, araştırma verenler ve veri toplama şirketleri arasındaki ilişkileri geliştirerek başarılı iş ortaklıklarını ödüllendirmeyi amaçlıyor. 
Bu yılki Baykuş Ödüllerine Karaca da “Davetkar mağazalardan estetik sofralara” projesiyle katıldı. Evde geçirilen zamanın önemine ve değinen proje Türk kültüründe ailece yemek sofralarında vakit geçirmenin, hem yemeği, hem uzun sohbetlerle hayatı paylaşmanın kıymetini ön plana çıkarıyor.
“Davetkar mağazalardan estetik sofralara” projesi de tüketicilere sunulan sayısız alternatif içinde ayrışma arayışı sonucunda, “Ürünlerime güveniyorum ve tüketiciye en mutlu deneyimi ben yaşatmak istiyorum, ne yapmalıyım?” sorusundan hareketle yola çıktı.
Tüm bu ihtiyaçlara cevap verebilmek, alışveriş yapan kişinin ihtiyaç ve beklentilerini ve mağaza deneyimini 360 derece anlayabilmek için kapsamlı bir “alışverişçi araştırması” tasarlandı. 3 aşamalı olarak tasarlanan yaklaşıma kalitatif araştırmalarla başlandı, sonrasında kantitatif aşama ve nöro teknikler uygulandı. Tüm bu değerlendirmeler sonucunda da Karaca Baykuş Ödüllerinde Altın Baykuş Ödülüne layık görüldü.

GGG

Yukarı