Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Arçelik’e “Yılın En İyisi” Dahil 5 MIXX Awards

11.03.2019 - 14:08

Arçelik, dijital pazarlama ve iletişim alanında başarılı çalışmaları değerlendiren MIXX Awards’ta 5 ödül birden kazandı. Arçelik’in dilde eşitlik sağlanması konusunda farkındalığı artırmayı hedefleyen “Eşit Sözlük” projesi “Mobil aplikasyonlar” kategorisinde ödül kazanırken, Grundig markasının Ruhun Doysun Projesi “Yılın En İyisi”dahil 4 ödüle layık görüldü. 

Arçelik, Interactive Advertising Bureau (IAB) Türkiye merkezi tarafından bu yıl 9’uncusu düzenlenen Pazarlama ve İnteraktif Mükemmeliyet Ödülleri-MIXX Awards Türkiye’de 5 ayrı kategoride ödüle layık görülerek dijital iletişimdeki başarısını ortaya koydu.

MIXX Awards Türkiye Ödülleri’nde Arçelik’in Premium markası Grundig, Ruhun Doysun projesiyle büyük ödül kategorisindeki “Yılın En İyisi” dalında Altın MIXX almayı başardı.

Grundig’in tüketim bilinci ve gıda israfı konusunda farkındalığı artırmayı hedefleyen Ruhun Doysun projesi “Marka Farkındalığı ve Konumlandırma”, “Markalı İçerik” ve “Sosyal Pazarlama-WOMM” kategorilerinde de Altın MIXX’e layık görüldü.

 gr


Kadının toplumsal konumunun güçlenmesine yönelik çalışmalarıyla öne çıkan Arçelik’in yaşamları teknoloji ile iyileştirme kültüründen yola çıkarak hayata geçirdiği Eşit Sözlük Uygulaması ise MIXX tarafından “Mobil Aplikasyonlar” kategorisinde bronz ödüle layık görüldü. 

mobil

GGG

Yukarı