Ana içeriğe atla

S

 

AVM’NİN KALİTE STANDARTLARI İLE BÜTÜNLEŞTİRİYORUZ

13.06.2019 - 11:24

Alışveriş merkezlerinin kalite standartlarına uygun organizasyonlar planladıklarını belirten Fikir Tasarımcısı Event Designer Tuğçe Sevim, En güvendiğimiz yönümüz yaratıcılık, sosyal iletişimdeki yüksek becerimiz ve hız.” ifadesinde bulundu.

Kaliteli bir hizmet sunmak her zaman tercih edilebilirliği sağlayan unsurlardan biri. Siz bir etkinlik firması olarak kalite standartlarınızı nasıl belirlediniz? 
Fikir Tasarımcısı olarak çoğunlukla AVM’ler için proje üretiyoruz. Yani bir anlamda doğrudan AVM’nin müşterisi için hazırladığımız projelerden söz ediyorum. AVM ziyaretçileri bu tür etkinliklerde bizi yani Fikir Tasarımcısı’nı değil, AVM’yi tanıyor. O etkinliği AVM’nin yaptığını ve sahadaki tüm çalışanların AVM’yi temsil eden kişiler olduğunu düşünüyor.  Bu nedenle ürettiğimiz projelerde hazırlık aşaması ve uygulama sırasındaki tüm unsurları, AVM’nin kalite standartlarına uygun şekilde planlıyoruz. 
AVM’nin marka konumlandırması, müşteri ilişkileri ve kendini ifade ediş biçimi gibi tüm soyut ve somut pazarlama stratejisi, etkinliğimizin temelini oluşturuyor. Yani kendi kalite standartlarımızı, talep ve beklentiye göre şekillendiriyor, AVM’nin kalite standartları ile bütünleştiriyoruz. 

KALİTE ANLAYIŞIMIZI TÜM SAHAYA YANSITIYORUZ
Müşterilerinize kaliteli bir etkinlik sunabilmek için neler yapıyorsunuz? Kaliteli bir organizasyonda ölçütleriniz neler? 

Uygulanabilir, estetik, sağlıklı, güvenli, müşterinin ve katılımcının memnun kalacağı, ölçülebilir projeler üretiyoruz. Bu saydığımız nitelikler Fikir Tasarımcısı olarak ajansımızın kalite ölçütleri. 
Bir etkinlik planında, kalite anlayışımızı tüm sahaya yansıtıyoruz. Görev alan personelimizden, etkinlik için kullandığımız basılı görsel materyaller, mekanik, teknolojik ve dijital ürünlere kadar her unsurda kaliteyi dikkate alıyoruz. 

“Sadece biz bu şekilde yapıyoruz” dediğiniz bir şey var mı? 
En güvendiğimiz yönümüz yaratıcılık, sosyal iletişimdeki yüksek becerimiz ve hız. Kısa sürede farklı, etkili, sonuç odaklı, keyifli ve dediğimiz gibi “müşterimiz ile katılımcıların memnun kalacağı” etkinlikler planlıyoruz. Tüm bunlar bizi sektörümüzde biraz daha farklı kılıyor, öne çıkarıyor.  

GEREKLİ GÜVENLİK ÖNLEMLERİ ALINIYOR
Kaliteli organizasyonun olmazsa olmazlarından biri de güvenlik.  Organizasyonlarda riskleri ortadan kaldırmak için nasıl güvenlik önlemleri alıyorsunuz?

Etkinliğimiz sınırlı sayıda katılımcı için yapılmış deneyim aktiviteleri ise materyal ve ürün seçimimizi yaş gruplarına ve becerilerine göre yapıyoruz. Bir çocuk için hazırladığımız workshop alanı ile yetişkin için hazırladığımız workshop alanı arasında zemin, ürün, mobilya ve materyaller konusunda elbette farklılıklar oluyor. Kitleye dönük aktivitelerde ise konfor ve acil durumlarda alan içi güvenlik önlemi üzerinde duruyoruz. Bu konuda da AVM güvenlik operasyonuna entegre bir operasyon geliştiriyor ve koordineli biçimde çalışma yürütüyoruz. 

Müşteriler kaliteli hizmet almanın yanında kalite-fiyat ilişkisini de göz önünde bulunduruyorlar. Bu konuyla ilgili düşünceleriniz neler? 
2019 yılı itibariyle perakende sektöründeki daralmayı görebiliyoruz. Bu durum, AVM’lerin hizmet alımını da paralel olarak etkiliyor. Dolayısıyla kendi sektörümüzde özellikle AVM’lere hizmet sunmak daha zor hale gelmeye başladı. Çünkü sunulan hizmetin kalitesi kadar bütçesi de tercih edilme noktasında asıl belirleyici unsur haline geldi. Bu da etkinlik ajanslarını, kaliteli ve uygun bütçeli projeler üretmeye zorladı. 
Fikir Tasarımcısı olarak, sektörde başarılı olmak isteyen her ajans gibi bizim de önceliğimiz kalite. Bu konuda taviz vermiyoruz. Sözünü ettiğimiz kalite standartlarımız içinde proje hazırlamak ve uygulamak için, bütçe ve kalite arasında bir tercih yapmak söz konusu ise tercihimizi daima kaliteden yana kullanıyoruz. Müşterilerimizle ilişkilerimizi de bu yönde yürütüyoruz. 

GGG

Yukarı