Ana içeriğe atla

S

 

ÖZİKİZLER KÜNEFE, ÇORLU İLE BULUŞUYOR

16.05.2020 - 14:17

İstanbul'dan sonra Türkiye Trakyası'ndaki en büyük ikinci yerleşim yeri olan Çorlu, Özikizler Künefe ile buluşuyor. Özikizler künefe şubeleri, gerek ortamı, hizmet kalitesi gerekse ikramlar ve eşsiz tatları ile müşterilerine lezzetin yanında sevdikleriyle geçirecekleri keyifli zamanlar sunuyor.

Künefe restoran konseptinin öncü markası Özikizler Künefe zincirine yeni bir halka daha ekleniyor. İstanbul'dan sonra Türkiye Trakyası'ndaki en büyük ikinci yerleşim yeri olan Çorlu, Özikizler Künefe ile buluşuyor.

 

Künefeyi katma değerli ürün olarak sunan, rakipsiz sektörün en büyük künefe markası Özikizler Künefe, geliştirdiği ve kaliteli ürün gamı ile misafirlerine keyifli zamanlar geçirmeyi hedeflemiştir. 23 adet özellikli künefesi ile kendine özgü künefe menülerini geliştiren marka, Türkiye ile birlikte başta Ortadoğu olmak üzere Dünya’nın farklı ülkelerinde yatırımlarına devam edecektir.

 

2020 hedefi, Türkiye’de sınırlı sayılı franchise yapılanması ve dünyada Master Franchise yapılanması ile büyümektir.

 

NEDEN FARKLIYIZ?

Ürünler şubelerde taze olarak pişirilmekte, doğal şeker pancarı ile tatlandırılmaktadır. Özel tedarikçilerden sağlanan sade yağ, fıstık ve künefe hamuru ile lezzet üstü künefeler hazırlanmaktadır.

 

Franchise şubelerde de mutlaka kendi yetiştirdiği ustalarını istihdam ederek kaliteyi güvence altına almaktadır. Özikizler künefe şubeleri, gerek ortamı, hizmet kalitesi gerekse ikramlar ve eşsiz tatları ile müşterilerine lezzetin yanında sevdikleriyle geçirecekleri keyifli zamanlar sunuyor.

 

FRANCHİSE İLE BÜYÜYORUZ

Kurulduğu günden bugüne kalitesinden ve lezzetinden ödün vermeden büyüyen ve bugün 10 şubesi ile hizmet veren Özikizler künefe, 2020 yılı itibariyle büyümesini Franchising ile gerçekleştirecek. Türkiye’de yalnızca potansiyeline inanılan sınırlı sayıda şehirde, birer şube ile büyümeyi öngören marka, yurtdışında ise, öncelikli bölgeleri özellikle yoğun turizm destinasyonlarının yanı sıra, ticari çekim merkezi olan şehirlerdir. İşinin başında duracak, işletme yönetim kapasitesine sahip yatırımcılar öncelikli franchise profini oluşturmaktadır.

 

TATLI YATIRIM, KARLI YATIRIM ÖZİKİZLER KÜNEFE

Türkiye pazarında 2022 yılı unlu mamul kategorisi için yapılan öngörülerde tuzlu atıştırmalıklar, ekmek çeşitleri gibi alt kategorilerde düşüş beklenirken tatlı unlu mamullerde artış olacağı öngörülüyor. Sektörün nabzını tutan yemeksepeti.com şirketinin açıkladığı rakamlara göre, Türkiye’de tüketicilerin en fazla tercih ettiği yerel lezzet künefe olarak öne çıkıyor. Merkezden yapılan reklam ve pazarlama faaliyetleri ile franchisee’lerini destekleyen marka, doğru lokasyon seçimi, doğru yatırım kararı ile, yatırım geri dönüş süresini kısaltan çözümler üretmektedir.

GGG

Yukarı