Ana içeriğe atla

nara

ANPA GROSS KARTAL’DA KAPILARINI AÇTI: PAZAR FİYATINDAN UCUZA MARKET ÜRETİCİDEN DİREKT ALICIYA

02.02.2021 - 09:59

4. şubesinin kapılarını 1 şubat günü açan Anpa Gross, Kartal’a yaptığı 15 bin metrekarelik alana sahip, 50 milyon TL’lik yatırım ile Anadolu Yakasındaki müşterileriyle buluştu.

Son dönemde fahiş fiyatlar ile dikkat çeken marketler kamuoyunda yer alırken, Anpa Gross, pazar fiyatından uygun fiyatlar ile müşterilerini taze ve kaliteli ürünler ile buluşturuyor.

50 MİLYON TL’LİK YATIRIM

4. şubesinin kapılarını 1 şubat günü açan Anpa Gross, Kartal’a yaptığı 15 bin metrekarelik alana sahip, 50 milyon TL’lik yatırım ile Anadolu Yakasındaki müşterileriyle buluştu.

ÜRETİCİDEN DİREKT SATIŞ

Açılışta uygun fiyata kaliteli alışverişin adresi olduklarını vurgulayan Anpa Gıda CEO’su Mehmet Yeğen; “İddia ediyoruz ki biz piyasada en uygun fiyata en kaliteli ürünleri satıyoruz. Piyasaların fiyat baskılarına rağmen fiyatlarımızı yükseltmeyeceğiz. Et, balık ve sebze-meyve ürünlerimizi rakip firmalar gibi araya aracı koymadan direk üreticiden temin edip halk ile buluşturuyoruz. Böylece müşteriyi uygun fiyatla buluştururken, üreticiyi de korumuş oluyoruz. Rakip firmalar, sebze ve meyve ürünlerini 4 – 5 gün depolarda bekletip satışa sunuyor. Bunun bir de nakliye süreci oluyor. Biz mahsulleri toplandıkları gün yola çıkarıyoruz. Böylece ertesi gün tezgahlarımızda satışa çıkıyor” dedi.

BALIKÇIDA 45, ANPA’DA 25  

Öte yandan son dönemde artan balık fiyatlarına da yorum yapan Yeğen; “Biz balıkları ve etleri de direkt çiftçiden alıyoruz. Örneğin hamsinin kilosu balıkçı tezgahlarında ortalama 45 TL iken bizde 25 TL’ye satılıyor” şeklinde konuştu.

PİYASANIN YÜZDE 30 ALTINDA

Sıvıyağ, salça, Türk kahvesi, bebek bezi gibi diğer ürün gamlarında da piyasa fiyatından yaklaşık yüzde 30 aşağıya satış yaptıklarını anlatan Mehmet Yeğen; “Mağazalarımızda gereksiz masraflardan kaçınıyoruz. Böylelikle ürünlerimizi daha uygun fiyatlarla müşterilerimizle buluşturuyoruz. Şarküteri reyonumuzda aynı şekilde direkt üreticiden alıp tüketici ile buluşturuyoruz. Örneğin Trabzon tereyağını Trabzon’daki yerel halktan alıp halkada istihdam sağlıyoruz” açıklamalarında bulundu.

aa

ANA HEDEF; MİNİMUM MALİYET, MAKSİMUM HİZMET

Yatırımları hakkında da açıklamalar yapan Mehmet Yeğen şunları söyledi; “Hiper market mantığıyla bu işe girdik. Marmara bölgesinde şu an için en fazla 10 şube açmayı planlıyoruz. Çok fazla şube açmadan, büyük metrekareler ile gross mantığında uygun fiyata hizmet vermeyi amaçlıyoruz. Şirketimizin ana amacı hem tüketiciyi hem üreticiyi koruyarak, minimum maliyet ile maksimum hizmet sağlamak.”

nara

Yukarı